Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De var fine, men litt vel lange.

Enig, de er litt avlange på en litt rar måte, men ellers OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var fine, men dette er for meg ei grubledame. :sjenert:

Trenger ikke grubles på engang, altså. De der var classic implants. :gjeiper: Men fine, for all del.

Selv hadde jeg foretrukket noe som stakk litt mindre "rett ut", hmm. De ser liksom ikke så gode ut å ta på, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun første hadde AAAAALT for store. (Bilde nr. 2 er nede). Hun tredje hadde fine former, men dem skulle helst vært litt mindre etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har ikke tall på hvor mange syrlige kommentarer jeg har fått fordi jeg har mye over snittet i puppestørrelse. Når jeg var på byen før så var det alltid to i gjengen som irriterte seg over utringningen min. Selvsagt ikke morsomt nå de guttene de prøvde å få kontakt med snakker med dem mens de titter på puppene mine. Fra min side var det heller aldri ment å provosere, men man ønsker vel å ta seg best mulig ut, samtidig så er vel usikkerhet en faktor.

Høydepunkte kom når de to som forøvrig var flatbrystet mente at fordi jeg kledde meg for utfordrende sendte feil signaler som rammet hele gjengen osv osv :fnise: sorry kjøper den bare ikke.

Senere så har jeg vel hørt mye rart: At det må gjøre vondt, om jeg ikke får vondt i nakken, og den rareste av de alle at jeg må få mye uønsket seksuell oppmerksomhet.

Derfor kjenner jeg igjen mønstret når jentene her inne hamrer løs over hvor ille det må være å kjøpe klær, at hun må ødelegge ryggen, og den rareste jeg har hørt til nå, at den skal gjøre sex vanskelig. Det hele er så lett gjennomskuelig, nesten et lyn kurs i psykologi og sjalusi.

Hæ sjalu på de puppene der? Er du gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en grubledame?

Jeg har brukt det uttrykket i denne tråden, om damer med pupper der jeg blir usikker på om det ligger en boobjob bak eller ikke. Når de ser litt for perfekte ut, begynner jeg å lure (gruble). > Grubledame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grubledamer der, heldigvis! :)

Post gjerne flere, ja. (Er det bilde av samme dame forresten?)

Den første er Julie Ordon for playboy og den tredje er Candice Swanepoel. De andre er ukjente for meg, men jeg viste navnet til hun siste før :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge gleden, men kanskje så mange som samtlige av de puppene er photoshoppa :sjenert: Puppene deres er sikkert fine, men de ser ikke sånn ut.

Endret av chikako
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg skjønner at Anon liker små pupper, og det er flott. Men å kalle de perfekte er vel å ta i. For den som liker små pupper, er de sikkert perfekte, men jeg regner med at mange liker litt størrelse også. Variasjon og mangfold er flott!

Det er kun på KG jeg har opplevd at folk sier de elsker små pupper, og at store pupper er ekkelt. Selv er jeg ganske godt utrustet i fronten, og alle menn jeg har vært naken sammen med har elsket puppene min, og da spesielt at de er store.

Selv er jeg veldig glad i puppene mine. Jeg synes de er flotte, selv om de har dratt litt sørover med åra. Og ikke minst, elsker jeg det faktum at de er så følsomme at jeg får orgasme på et blunk når mannen koser med dem under samleie! Uten puppene mine hadde jeg hatt et temmelig trist sexliv, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjælpes. Minner meg litt om bestemoren min som er død nå. Hun hadde sånne ballonger til bryst.Feilen med store pupper er at de somsom en konsvekvens henger ganske mye og er mindre velformede.

Feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store puppene i denne tråden er ikke det jeg vil si konvensjonelle idealer akkurat.

Det som irriterer meg er at damer med mindre bryster fritt kan kritisere damer med store bryst, mens når omvendte skjer, og store bryst roses, så kommer det kommentarer som den jeg siterer. Damer med store naturlige pupper har ikke akkurat valgt det selv, så de fortjener å få ros, like mye som alle andre, uten at folk med mindreverdighetskomplekser skal komme å bitche om det.

Takk! Man tror og antar at det er småbrystede damer som har trukket det korteste strå, men jeg skal love deg at å ha gått hele mitt kjønnsmodne liv og hørt på dissing fra småbrystede medsøstre gjør at jeg har en noe annen virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Hvis jeg disser store pupper er det fordi jeg er litt sjalu og kjæresten min har vært med noen jenter som har sykt store pupper, og jeg blir sjalu og usikker av å tenke på det. Men jeg hadde ikke valgt noe større enn c-cup om jeg fikk velge størrelsen min selv.

Synes de puppene Anon linka til var finest av de som det har vært bilde av i denne tråden :) Men det handler også om proporsjoner, både veldig små og veldig store pupper ser litt feil ut, synes jeg, fordi det passer ikke til kroppen, på mange hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MorAase

Hvorfor har kviner så enormt behov for å snakke om hva som IKKE er pent å se på? Er det ingen kvinenr som er i stand til å stilel seg spørsmålet "Liker han JEG liker meg, min kropp og den jeg er i ett og alt?" Hvorfor evner ikke kvinner å støtte og å bygge opp sine medsøstre sitt forhold til egen kropp?

Det burde være hevet over enhver tvil at menn generelt er veldig glade i kvinners bryst generelt. Hva er det da mer å snakke om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at Anon liker små pupper, og det er flott. Men å kalle de perfekte er vel å ta i. For den som liker små pupper, er de sikkert perfekte, men jeg regner med at mange liker litt størrelse også. Variasjon og mangfold er flott!

Det er kun på KG jeg har opplevd at folk sier de elsker små pupper, og at store pupper er ekkelt. Selv er jeg ganske godt utrustet i fronten, og alle menn jeg har vært naken sammen med har elsket puppene min, og da spesielt at de er store.

Selv er jeg veldig glad i puppene mine. Jeg synes de er flotte, selv om de har dratt litt sørover med åra. Og ikke minst, elsker jeg det faktum at de er så følsomme at jeg får orgasme på et blunk når mannen koser med dem under samleie! Uten puppene mine hadde jeg hatt et temmelig trist sexliv, tror jeg.

Hvorfor er det å ta i å kalle dem perfekte? Bare fordi de ikke er store så er de ikke perfekte? I mine øyer er dem perfekte. De er perfekt proporsjonert med kroppen, og det gjør dem perfekte. Både store og små pupper som er proporsjonert bra blir automatisk bra.

Og det at alle menn har elsket puppene dine når du har vært naken med dem tror jeg ikke har så mye å si om størrelsen på brystene dine, men det faktumet at du og dem er nakne :lur:

For min del blir damer med store pupper litt for mye for meg, da jeg er 178 og veier bare 55kg. Blir litt som å klatre Mount Everest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvorfor er det å ta i å kalle dem perfekte? Bare fordi de ikke er store så er de ikke perfekte? I mine øyer er dem perfekte. De er perfekt proporsjonert med kroppen, og det gjør dem perfekte. Både store og små pupper som er proporsjonert bra blir automatisk bra.

Og det at alle menn har elsket puppene dine når du har vært naken med dem tror jeg ikke har så mye å si om størrelsen på brystene dine, men det faktumet at du og dem er nakne :lur:

For min del blir damer med store pupper litt for mye for meg, da jeg er 178 og veier bare 55kg. Blir litt som å klatre Mount Everest.

DU synes de er perfekte, og det er jo helt greit, men du framstilte det som om det er noe alle må mene og være enig i. Det blir feil, synes jeg. Det du synes er perfekt, trenger ikke en annen synes er perfekt.

Vel, du kan vanskelig svare på hva mine sexpartnere mener, så den teorien får stå for din regning. Jeg tilrekker meg sikkert menn som liker litt større pupper, da.

Og forresten så skal du ikke klatre på puppene, så Mt Everest-sammenlikningen blir også litt dum ;)

Jeg synes at pupper generelt er vakkert. Jeg synes bare det blir litt dumt å legge ut en haug med linker med bare små pupper og si at de er perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU synes de er perfekte, og det er jo helt greit, men du framstilte det som om det er noe alle må mene og være enig i. Det blir feil, synes jeg. Det du synes er perfekt, trenger ikke en annen synes er perfekt.

Vel, du kan vanskelig svare på hva mine sexpartnere mener, så den teorien får stå for din regning. Jeg tilrekker meg sikkert menn som liker litt større pupper, da.

Og forresten så skal du ikke klatre på puppene, så Mt Everest-sammenlikningen blir også litt dum ;)

Jeg synes at pupper generelt er vakkert. Jeg synes bare det blir litt dumt å legge ut en haug med linker med bare små pupper og si at de er perfekte.

Jeg som har ganske små pupper syntes mange av de puppene var skikkelig store :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...