Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Det er minst like mye generaliseringer om preferanser fra kvinner på vegne av alle andre kvinner og blant menn på vegne av alle kvinner også. Er det så vanskelig å akseptere at tenning er høyst individuelt?

Ikke for meg, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Tror en del av grunnlaget for at det er mye lettere å kritisere det som er ulikt fra det en selv har, er fordi det ikke skaper dissonans hos den som kritiserer. - På den måten slipper man å direkte mislike/undergrave det positive ved noe hos seg selv, og opprettholder sitt konstruerte selvbilde.

Man rasjonaliserer seg f.eks. frem til at små pupper bare ikke er like fint som store, hvis man selv har store, og omvendt.

Evolusjonen tilsier at pupper=fruktbarhet, noe som lett forklarer grunnen til at menn alltid har likt "litt pupp å holde i", og nesten helt garantert alltid vil det!

Jeg skal innrømme det er formen jeg nok ser aller mest på, størrelsen er bare ikke like viktig. Men foretrekker at det i alle fall er noe der. Liker at damer er damer - feminine. Forøvrig greit at puppene passer til kroppen de sitter på.

jeg kritiserer bare fordi de puppene så ekle ut. ble faktisk småuggen av å se de bildene. jeg er ikke misunnelig. helt klart glad for at jeg ser bedre ut i det området. Så bildene gjorde meg både uggen pluss mer takknemlig for at jeg har den kroppen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg. Etter å ha sett puppene i denne tråden må jeg si jeg super fornøyd med min B cup :ler: Flere av puppene her er alt for store etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror en del av grunnlaget for at det er mye lettere å kritisere det som er ulikt fra det en selv har, er fordi det ikke skaper dissonans hos den som kritiserer. - På den måten slipper man å direkte mislike/undergrave det positive ved noe hos seg selv, og opprettholder sitt konstruerte selvbilde.

Man rasjonaliserer seg f.eks. frem til at små pupper bare ikke er like fint som store, hvis man selv har store, og omvendt.

Hvorfor kritisere andre menneskers medfødte, fysiske attributter i det hele tatt? Jeg er ærlig når jeg sier at jeg ikke ønsker meg slike pupper selv, men jeg sier da ikke at de er stygge eller mindre pene for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kritisere andre menneskers medfødte, fysiske attributter i det hele tatt? Jeg er ærlig når jeg sier at jeg ikke ønsker meg slike pupper selv, men jeg sier da ikke at de er stygge eller mindre pene for det.

Hm? Sier ikke at du er uærlig. :lete: Eller at absolutt alle kritiserer andres pupper, for den saks skyld. Jeg ønsker meg heller ikke svære (henge)pupper...Hadde vært utrolig upraktisk. Tror kanskje det er enklere å bli tatt seriøst når man ikke har pupper størrelse DD, også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har alltid vært bastant på at det er forskjell på patter(ikke bra) og pupper(bra), og dette er definitivt patter. Haha, hater når han kalle de det, men jeg ser poenget hans :fnise:

Hvilken kategori er da dette ? :fnise:

http://www.eboobstore.com/images/score/110608/MerilynSakova25.jpg

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Atter en gang vil jeg påpeke at det er forunderlig hvordan kvinnene i tråden er ute etter å snakke nedsettende om andre kvinners kropper. Ja helst latterliggjøre og mer eller mindre mobbe andre kvinner for deres kropper. Mens herrene i tråden kommer med mer edruelige og høfflige observasjoner. Det er rart hvordan unge som voksne kvinner ikke er i stand til å ta inn over seg de generelle tanker menn har om kvinners bryst og fysikk forøvrig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang vil jeg påpeke at det er forunderlig hvordan kvinnene i tråden er ute etter å snakke nedsettende om andre kvinners kropper. Ja helst latterliggjøre og mer eller mindre mobbe andre kvinner for deres kropper. Mens herrene i tråden kommer med mer edruelige og høfflige observasjoner. Det er rart hvordan unge som voksne kvinner ikke er i stand til å ta inn over seg de generelle tanker menn har om kvinners bryst og fysikk forøvrig.

Eller hvordan du benytter enhver anledning til å se ned på unge kvinner, og hvordan de tydeligvis ikke er slik du synes de burde være. Får jeg spørre hvorfor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Eller hvordan du benytter enhver anledning til å se ned på unge kvinner, og hvordan de tydeligvis ikke er slik du synes de burde være. Får jeg spørre hvorfor?

Hva behager? Kan du begrunne dine fryktelige påstander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva behager? Kan du begrunne dine fryktelige påstander?

Bare å lese dine andre svar i denne tråden. Ikke vondt ment! Andre på forumet (som f.eks. meg) kjenner deg selvsagt ikke som person, og må derfor bare gå utifra det som skrives. - Og det kunne altså tolkes slik... (Ironi er også vrient å legge merke til, hvis det var slik spørsmålet var ment?) :gjeiper:

On topic:

Snertne pupper som passer til jenta de sitter på? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atter en gang vil jeg påpeke at det er forunderlig hvordan kvinnene i tråden er ute etter å snakke nedsettende om andre kvinners kropper. Ja helst latterliggjøre og mer eller mindre mobbe andre kvinner for deres kropper. Mens herrene i tråden kommer med mer edruelige og høfflige observasjoner. Det er rart hvordan unge som voksne kvinner ikke er i stand til å ta inn over seg de generelle tanker menn har om kvinners bryst og fysikk forøvrig.

Jeg har ikke tall på hvor mange syrlige kommentarer jeg har fått fordi jeg har mye over snittet i puppestørrelse. Når jeg var på byen før så var det alltid to i gjengen som irriterte seg over utringningen min. Selvsagt ikke morsomt nå de guttene de prøvde å få kontakt med snakker med dem mens de titter på puppene mine. Fra min side var det heller aldri ment å provosere, men man ønsker vel å ta seg best mulig ut, samtidig så er vel usikkerhet en faktor.

Høydepunkte kom når de to som forøvrig var flatbrystet mente at fordi jeg kledde meg for utfordrende sendte feil signaler som rammet hele gjengen osv osv :fnise: sorry kjøper den bare ikke.

Senere så har jeg vel hørt mye rart: At det må gjøre vondt, om jeg ikke får vondt i nakken, og den rareste av de alle at jeg må få mye uønsket seksuell oppmerksomhet.

Derfor kjenner jeg igjen mønstret når jentene her inne hamrer løs over hvor ille det må være å kjøpe klær, at hun må ødelegge ryggen, og den rareste jeg har hørt til nå, at den skal gjøre sex vanskelig. Det hele er så lett gjennomskuelig, nesten et lyn kurs i psykologi og sjalusi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sorry, men jeg blir så lei av alle kommentarer om at man ikke kan ha sex, løpe, at man garantert har vondt i ryggen, at menn ikke liker det, at de henge, at de er i veien osv.

Jeg har store pupper, de volder meg aldri problemer, menn liker dem, jeg elsker dem, de gir meg de sykeste brystorgasmene og de er faste og symmetriske, og jeg er ikke fjortis. Ikke uttal dere om ting dere ikke har peiling på. De av dere som har hatt problemer, fair enough, men ALLE har ikke det.

:Nikke::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De store puppene i denne tråden er ikke det jeg vil si konvensjonelle idealer akkurat.

Det som irriterer meg er at damer med mindre bryster fritt kan kritisere damer med store bryst, mens når omvendte skjer, og store bryst roses, så kommer det kommentarer som den jeg siterer. Damer med store naturlige pupper har ikke akkurat valgt det selv, så de fortjener å få ros, like mye som alle andre, uten at folk med mindreverdighetskomplekser skal komme å bitche om det.

Enig i at hun er langt over snittet for de fleste, men samtidig så er det vel en grunn til at de fleste toppløse modeller er over snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Enig i at hun er langt over snittet for de fleste, men samtidig så er det vel en grunn til at de fleste toppløse modeller er over snittet.

Filler jeg plusset i stede for å trykke på svar :kjefte:

Men, de fleste toppløsmodeller er IKKE over snittet. De fleste av dem som er over snittet er usikre piker som har missforstått alt og lagt inn silikon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...