Gå til innhold

Okey, nå må jeg fortelle det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi, så dere stemmer for sms altså? ;) Hjelpe meg, jeg kjenner at jeg er nervøs nå! Vet ikke når jeg skal sende den da, i kveld eller før helgen. Vil ikke risikere at det blir kleint på jobb heller. Åh, har så lyst :rodmer: Men jeg ANER jo ikke om han har dame heller!!! Åh, kjenner jeg tenker for mye nå :)

Det der bør du kanskje avklare på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, har han vært i et forhold hele tiden, eller ble han det da du tok opp "stalkingen" med ham? Hvis sistnevnte er jo det forståelig, siden han vel ikke kan gå og vente på en som ikke ville ha ham. Men hvis han har vært i et forhold hele tiden synes jeg egentlig hele greia fra deres begge side er litt tåpelig.

Men for all del, jeg håper historien får en lykkelig slutt. Den begynte jo så søtt, denne tråden. Og jeg skjønner TS ble litt skuffet da det viste seg at følelsene hans har dabbet av. Det er jo ikke så rart.

Hvordan man lar en forelskelse gå over??? Man slutter å gi forelskelsen næring, man er streng med seg selv, holder seg selv og tankene opptatt med andre ting. Sånn lar man en forelskelse gå over. Jøje meg folkens, hvor gamle er dere egentlig? I løpet av livet opplever man jo flere ganger å bli forelsket, og ofte er ikke forelskelsen gjensidig, og da kommer man seg gjennom det likevel, ikke sant? Akkurat som enhver kjærlighetssorg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at du trodde han var singel, men siden han ikke er det, så må dere la flørten slokne.

Så får du bare håpe du glemmer han etter hvert, eventuelt at han snakker sant om at det ikke er noe særlig til forhold, altså at han bestemmer seg for å gjøre det slutt slik at han kan fortsette med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har han vært i et forhold hele tiden, eller ble han det da du tok opp "stalkingen" med ham? Hvis sistnevnte er jo det forståelig, siden han vel ikke kan gå og vente på en som ikke ville ha ham. Men hvis han har vært i et forhold hele tiden synes jeg egentlig hele greia fra deres begge side er litt tåpelig.

Men for all del, jeg håper historien får en lykkelig slutt. Den begynte jo så søtt, denne tråden. Og jeg skjønner TS ble litt skuffet da det viste seg at følelsene hans har dabbet av. Det er jo ikke så rart.

Hvordan man lar en forelskelse gå over??? Man slutter å gi forelskelsen næring, man er streng med seg selv, holder seg selv og tankene opptatt med andre ting. Sånn lar man en forelskelse gå over. Jøje meg folkens, hvor gamle er dere egentlig? I løpet av livet opplever man jo flere ganger å bli forelsket, og ofte er ikke forelskelsen gjensidig, og da kommer man seg gjennom det likevel, ikke sant? Akkurat som enhver kjærlighetssorg.

Men det er jo så trist :tristbla: Men er vel det beste når den andre virkelig ikke er interessert. Men åååå det er så trist å gi slipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo så trist :tristbla: Men er vel det beste når den andre virkelig ikke er interessert. Men åååå det er så trist å gi slipp.

Sånn er livet. Vil du holde fast i en fantasi og kaste bort tiden, eller komme deg videre og være åpen for nye sjanser og muligheter?

:scorpis:

Tiden leger alle sår, og livet går videre. Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Når en dør lukkes åpnes et vindu et annet sted osv. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo så trist :tristbla: Men er vel det beste når den andre virkelig ikke er interessert. Men åååå det er så trist å gi slipp.

Bittelitt tristere med en mann som flørter med damene på jobben under dekke av å være i et dårlig forhold, kanskje?

TS, stram deg opp!

Jeg har en følese av at det var jaktinstinktet ditt som tok over da han endelig roa fremstøtene i forhold til deg.

"-hææ?? Er han ikke forelsket i meg lenger? Dette må rettes opp i, for jeg likte oppmerksomheten! Plusser på med at jeg eeeeegentlig elsker han, så får jeg lo litt mer drama å gå på også!"

Sorry for krassheten min, men det er slik jeg spekulerer.

Endret av Captcha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo så trist :tristbla: Men er vel det beste når den andre virkelig ikke er interessert. Men åååå det er så trist å gi slipp.

Hehe, sorry jeg er ikke ts, er i en litt annerledes situasjon der begge er single og den ene mistet interessen :( Beklager avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo så trist :tristbla: Men er vel det beste når den andre virkelig ikke er interessert. Men åååå det er så trist å gi slipp.

Var ikke jeg, ts, som skrev dette. Selv om jeg er enig i det AB skrev. Det ER trist. Men tanken har streifa meg flere ganger nå, at jeg må gi slipp. Og det skal jeg virkelig prøve på. For dette går ikke i det lange løp uansett. Har ingen planer om å være forelska i han resten av livet når jeg ikke kan være sammen med han, så denne prosessen får jeg bare begynne på med en gang.

Om jeg forteller om "planen" min til han eller ikke er så, han kommer til å merke at jeg kjølner uansett vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorry jeg er ikke ts, er i en litt annerledes situasjon der begge er single og den ene mistet interessen :( Beklager avsporingen.

Skjønte det, men syns du var inne på samme banehalvdel som TS, så jeg brukte din uttalesle som eksempel.

Ikke noe godt å være i din situasjon nå, all medlidenhet fra ei som har vært der noen ganger i løpet av et liv.

Er kanskje ikke mye til trøst når sorgen hugger som værst, men han du gråter for nå vil gi deg erfaringer du vil nyte godt av når Mannen dukker opp, han du ikke har møtt enda. Tro meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forvirra. Hadde planer om å prøve å la han gå, bare være helt vanlig og verken søke kontakt eller gi noe som helst næring, så kommer han og sier at han blir helt gal i nærheten av meg, og at alle følelsene er på vei tilbake. Jeg ble fulstendig paff, dette var når jeg skulle til å dra hjem, og han sier han skal fortelle meg hvordan det var den gang (noe jeg egentlig aldri helt har klart å skjønne hvordan var). Så i dag har det vært temmelig forvirrende. Mulig han så det på meg, at jeg var hyggelig, men kort i dag. Kanskje han bare erter. Skal bli interessant å høre hva han har å si i allefall.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig klar over at han ble såret da jeg tok opp den "stalkinga" med han. Jeg har beklaget det til han, så der er det ikke mer jeg kan gjøre. Han er veldig "på" om dagen likevel. Sier jeg er lett å bli glad i f.eks. Og jeg smelter som en isbit midt i Sahara :rodmer: Han er så herlig, og måten han er på, snakker på, går på, ser på meg på...jeg blir gal.

animelona; jeg er fullstendig klar over at han er i "et forhold". Vet litt om hvordan ståa er også, men som jeg skrev tidlig i tråden, skal jeg ikke ødelegge noe mer mellom de jeg. Har ingen intensioner om å gå i mellom et annet "par". Men det er vondt, vondt å elske en opptatt mann :(

Tror jeg vet litt om åssen du føler det, for jeg har vært i omtrent samme situasjon før når det gjelder å være forelsket i en opptatt mann. Men for å gjøre en lang historie kort: Han gjorde det slutt med samboeren sin og ble sammen med med meg. Men tiden frem til han forholdet mellom dem var helt avsluttet (de hadde barn sammen og det kompliserte det hele) var helt jævli og jeg har aldri følt meg så i følelsesmessig ubalanse. Byttet på å elske og hate han. Var fantastisk når vi var sammen, men grusomt når han var hjemme sammen med henne. Har også ført til at jeg sliter litt med å stole på han selv om vi har vært sammen i to år nå og bor sammen. Kommer han til å gjøre det samme mot meg (karma)? Hører jo stadig vekk uttrykket en gang utro, alltid utro... det plager meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vi får nå se hvordan ting blir fremover. Men at han sa de han sa i dag har jeg hatt misstanker om lenge FØR jeg fortalte det til han. Og at jeg trodde han var singel, som igjen resulterte at jeg sendte han melding, for så å oppdage at han ikke var singel likevel gjør at jeg holder med den fornuftige siden min enda. :) Men gud, så deilig det var å høre han si det han sa i dag, ble helt mo i knærne jeg :rodmer:

Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi får nå se hvordan ting blir fremover. Men at han sa de han sa i dag har jeg hatt misstanker om lenge FØR jeg fortalte det til han. Og at jeg trodde han var singel, som igjen resulterte at jeg sendte han melding, for så å oppdage at han ikke var singel likevel gjør at jeg holder med den fornuftige siden min enda. :) Men gud, så deilig det var å høre han si det han sa i dag, ble helt mo i knærne jeg :rodmer:

Ts

Unnskyld at jeg spør, men er du fullstendig tett? Du lar deg lure av en mann som tydligvis er mye eldre, og opplagt mye mer erfaren. Hadde det vært meg, så hadde jeg gitt beskjed om at han ikke trengte å sende så mye som en sms så lenge han var i et forhold, samme f*** hvor dårlig det forholdet var. Typisk menn, de blir i dårlige forhold helt til de finner seg noe nytt. Eventuelt så har han det ganske så bra, men har lyst på en liten flørt, men har null planer om å gå fra dama...

Og du lar ham fyre oppunder fjortisforelskelsen din... Som noen kommenterte her; fra avstandsforelska til å elske noen på ei uke?

Blir helt matt jeg når jeg ser hvordan noen damer setter hjerne på pause. Null problem å komme over en forelskelse, bare å ikke gi forelskelsen næring, i tillegg ville jeg vært fly forbanna over at han holdt på med stalkigen mens han faktisk hadde dame... Så han der hadde jeg kommet fort over gitt...

Innerst inne tror jeg det er oppvartinga hans du savna, derfor måtte du få ham på kroken igjen. Men så var det litt mer komplisert enn du trodde siden han er opptatt. Kanskje du får hilse på dama hans på julebordet vettu...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld at jeg spør, men er du fullstendig tett? Du lar deg lure av en mann som tydligvis er mye eldre, og opplagt mye mer erfaren. Hadde det vært meg, så hadde jeg gitt beskjed om at han ikke trengte å sende så mye som en sms så lenge han var i et forhold, samme f*** hvor dårlig det forholdet var. Typisk menn, de blir i dårlige forhold helt til de finner seg noe nytt. Eventuelt så har han det ganske så bra, men har lyst på en liten flørt, men har null planer om å gå fra dama...

Og du lar ham fyre oppunder fjortisforelskelsen din... Som noen kommenterte her; fra avstandsforelska til å elske noen på ei uke?

Blir helt matt jeg når jeg ser hvordan noen damer setter hjerne på pause. Null problem å komme over en forelskelse, bare å ikke gi forelskelsen næring, i tillegg ville jeg vært fly forbanna over at han holdt på med stalkigen mens han faktisk hadde dame... Så han der hadde jeg kommet fort over gitt...

Innerst inne tror jeg det er oppvartinga hans du savna, derfor måtte du få ham på kroken igjen. Men så var det litt mer komplisert enn du trodde siden han er opptatt. Kanskje du får hilse på dama hans på julebordet vettu...

Jeg er enig med deg!

Dessuten synes jeg at menn som stalker ei dame ikke er noe særlig sjarmerende. Jeg hadde blitt livredd.

Ingen normale friske oppegående mennesker driver med stalking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ELSKER denne berg og dalbanen med så mange kriker og kroker og kommentarer , dere er så søte jenter ^^

Ts hvis du virkelig vil gå for han, og du mener han er verdt det, så skal du ikke se bort ifra at han går fra dama si, det skjedde me mg og etter litt catfight vant jg prinsen min, du må egentlig bare se det an ..

og hvis du ikke klarer å komme over han, så erstatt han :D da får du virkelig noe annet å tenke på ;) jg vet d kan høres teit ut, men det har allti funka for mg, so why not u :P

lykke til uanz hva (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvordan går det? Hva skjer?

Vi har fått snakket en god del sammen. Og jeg har gitt klar bedskjed om at det ikke skal skje noe mellom oss så lenge han fortsatt har samboer. Vi vil gjerne bli kjent med hveramdre, selv om dette betyr at vi må snike rundt for å finne på noe sammen, noe jeg IKKE er spesielt gira på. All praten om følelser og tanker den siste tiden, har egentlig fått meg til å innse at dette blir altfor vanskelig. Han ønsker gjerne å bli kjent med meg før han evt forlater samboeren, og om han sikter til sex her nekter han for, men det er noe her som skurrer. Jeg vil han evt skal forlate samboeren FØRST, så kan vi konsentrere oss om oss. Og hvordan skulle vi bli kjent? Ved å sitte i en sofa å snakke? Ved å dra på skitur når snøen kommer, fjellturer der ingen kan se oss, kjørerturer? :klo: Det kommer ikke til å fungere slik det er nå! Han sier han er forelsket og kjempeglad i meg, og at det egentlig er bare opp til oss. Men ting skurrer :( Ting skurrer veldig egentlig :(

Bana; Tusen takk :) Mulighetene for at jeg må "erstatte" han er nok ganske store ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått snakket en god del sammen. Og jeg har gitt klar bedskjed om at det ikke skal skje noe mellom oss så lenge han fortsatt har samboer. Vi vil gjerne bli kjent med hveramdre, selv om dette betyr at vi må snike rundt for å finne på noe sammen, noe jeg IKKE er spesielt gira på. All praten om følelser og tanker den siste tiden, har egentlig fått meg til å innse at dette blir altfor vanskelig. Han ønsker gjerne å bli kjent med meg før han evt forlater samboeren, og om han sikter til sex her nekter han for, men det er noe her som skurrer. Jeg vil han evt skal forlate samboeren FØRST, så kan vi konsentrere oss om oss. Og hvordan skulle vi bli kjent? Ved å sitte i en sofa å snakke? Ved å dra på skitur når snøen kommer, fjellturer der ingen kan se oss, kjørerturer? :klo: Det kommer ikke til å fungere slik det er nå! Han sier han er forelsket og kjempeglad i meg, og at det egentlig er bare opp til oss. Men ting skurrer :( Ting skurrer veldig egentlig :(

Bana; Tusen takk :) Mulighetene for at jeg må "erstatte" han er nok ganske store ja.

Bra du merker at noe skurrer, og spør du meg så skurrer alt!!! Han vil bli mer kjent med deg for å se om du er verd å gjøre det slutt med samboeren for, og hvis ikke, så blir han hos henne...... Vil du virkelig satse på en så feig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...