Gå til innhold

Okey, nå må jeg fortelle det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en på jobben, en godt voksen og kjekk mann. Han har vært forelsket i meg i 2 år nå(han bekreftet det selv i april). Men iløpet av de 2 årene har han vært på en litt...."besatt" måte kan du si, spionert litt og fisket info om meg til andre. Jeg har vært småbetatt av han selv, men ikke mer enn at jeg har vært med litt på flørten uten å gi mer. Men ting eskalerte litt fra hans side, så jeg ble nødt til å ta en alvorsprat med han for litt siden. Ingenting alvorlig, men jeg følte meg utilpass nok til å ta opp dette med han.

Etter det har vi ikke snakket særlig mye, bare om kun det nødvendigste ang jobb. Men de siste ukene har jeg av en eller annen grunn falt skikkelig for han! :) Blitt rett og slett forelsket i han, og vi utveksler intense blikk på jobben for tiden. Jeg verker i hele kroppen min etter å være nær han, ja gjøre alt med han :rodmer: Synes han er dødskjekk og jeg prøver å stille meg så nærme som mulig når vi snakker sammen. :ler:

Og nå har jeg så lyst til at han skal vite det. Men han tror sikkert jeg er sint etter den praten enda. Og om han ikke tror det, så kan jeg tenke meg han er forvirret over meg og oppførselen min. Plutselig kraftig irritert til dødsforelska!?

Så, jeg har evt 2 muligheter. Enten fortelle det på en eller annen måte på jobben, eller sende han en liten forklarende sms. Men HVORDAN?? Hvordan skal jeg fortelle det? Jeg var på nippet flere ganger i dag, men hjertet hamrer jo, og jeg mister jo alt motet av all nervøsiteten. Pluss at det er mange rundt oss som regel, så mulighetene for å få han alene er ikke hyppige.

Så, kjære vakre KG damer og menn, HOW TO DO IT? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare si det til han! SMS er kanskje det enkleste, for da har du litt tid til å tenke ut hva du skal svare når han responderer;) Bare skriv noe enkelt, og vent å se hva han sier:) Du må bare det! Lukk øynene og trykk SEND!!! ;) La oss få høre hvordan det går med drømmemannen :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så dere stemmer for sms altså? ;) Hjelpe meg, jeg kjenner at jeg er nervøs nå! Vet ikke når jeg skal sende den da, i kveld eller før helgen. Vil ikke risikere at det blir kleint på jobb heller. Åh, har så lyst :rodmer: Men jeg ANER jo ikke om han har dame heller!!! Åh, kjenner jeg tenker for mye nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spørre om han vil ta en kaffe, heller? Kan jo si i løpet av kvelden at du har åpnet øynene for han etter at du fikk han litt på avstand. Jeg ville tatt det den veien, men det kommer jo litt an på hva du selv synes er best!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også du bare kan spørre om dere skal ta en kaffe. Du trenger ikke si at du har falt for han eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du bare kan spørre om dere skal ta en kaffe. Du trenger ikke si at du har falt for han eller noe.

PS: Men synes ikke du skal sende sms. Det blir kanskje litt fjollete. Bare spør litt sånn tilfeldig f.eks. når du går forbi kontoret hans på jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt! Det hjelper ofte når mannen ikke er så "på" liksom, da blir man lettere interessert syns jeg ihvertfall. Masse lykke til (får vi høre hvordan det går..? hehe)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få høre hvordan det går ja ;) Men kaffe er nok utelukket å spørre om. For det første vet jeg ikke 100% om han er singel enda, for det andre kan et evt forhold bli litt trøblete i starten, så det må være litt diskrè. Samtidig vil jeg han skal vite, så jeg har ikke annet valg enn å enten si det rett ut og ta en sjangs, eller å hinte om at jeg liker han og se hvordan ting blir. Det er ET lite problem som kompliserer ting skjønner dere. Jeg vil egentlig bare at han skal vite at jeg liker han jeg, i første omgang :)

Om jeg ikke får mulighet til å si noe på jobb i mårra, sender jeg kanskje en sms siden jeg har tatt fri fredag. Høres det greit ut tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Du får skynde deg og hoppe ut i det, med ham. Han har sikla på deg i to år, i følge deg, uten så mye som å invitere deg ut, klaske deg på rumpa eller prøve å kysse deg? En pinglemann dere jenter forakter med andre ord. Anyway, hans langvarige beundring av deg har nå medført at du har falt for ham, så da er det bare å komme i gang med lek og moro, før du dropper ham fordi du plutselig mister følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

Jeg hadde sendt en sms jeg, det er det beste og enkleste måten;) også er det skikkelig søtt! naww, jeg savner å være forelska jeg også, det var en stund siden gitt :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt en sms jeg, det er det beste og enkleste måten;) også er det skikkelig søtt! naww, jeg savner å være forelska jeg også, det var en stund siden gitt :rodmer:

Ja det er helt fantastisk å være forelska :) Men jeg må passe litt på også føler jeg. Selv om jeg sier hva jeg føler, så er det ikke dermed sagt at vi kan være sammen nemmelig. Slik jeg føler det, er jeg bare fornøyd med at han vet i første omgang, så får vi evt ta resten som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får skynde deg og hoppe ut i det, med ham. Han har sikla på deg i to år, i følge deg, uten så mye som å invitere deg ut, klaske deg på rumpa eller prøve å kysse deg? En pinglemann dere jenter forakter med andre ord. Anyway, hans langvarige beundring av deg har nå medført at du har falt for ham, så da er det bare å komme i gang med lek og moro, før du dropper ham fordi du plutselig mister følelsene.

Joda, han har prøvd seg tidligere. Invitert på middag hjem til seg og på turer ++ :) Men på den tiden hadde jeg kjæreste og bare "jattet" enkelt med på flørtinga. Tok det ikke seriøst i det hele tatt, siden han er litt eldre enn meg, og jeg ikke gjengjeldte forelskelsen. Men nå er det jo helt stikk motsatt. Tenker ikke på annet enn han. Får vel bare hoppe i det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg erklært min kjærlighet for han!! :sjokkert: Kan ikke fatte at jeg turte! Og tenk så rar han kanskje blir når han leser sms`en nå - anytime! Herregud, hva har jeg gjort? :ninja:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei. Jeg er ferdig med dagen, mens han kanskje står og ikke aner sine arme råd på jobben enda!! Stakkars, han svetter sikkert og tankene går sikkert i 100. Angrer litt nå kjenner jeg, siden han kanskje ikke gjengjelder de samme følelsene lenger.

Men, gjort er gjort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tøft gjort å sende ham en sms. :) Krysser fingrene for at han gjengjelder følelsene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...