Gå til innhold

Okey, nå må jeg fortelle det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OMG!! Jeg skrev det rett ut at jeg hadde falt for han. At jeg rett og slett hadde blitt forelska i han. Gikke nesten 6 timer før jeg fikk svar. Og jepp, han gjengjelder følelsene. Skriver at han ikke har endret syn på meg siden første gang han så meg! :rodmer: Sier at vi får se hvordan det evt blir. Hjelpe meg, dette kan gå begge veier. Ting kan bli kompliserte, ting kan faktisk sje nå, men det må holdes hemmelig. Men enn at jeg gjorde det? Jeg er for øyeblikket i lykkeruuuuuuus!! :yvonne:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flottm TS! Gratulerer!

PS: Håper du oppdaterer oss etterhvert med hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han kjæreste/kone eller lignende siden det må være så hemmelig ;)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da! Men hvorfor kan det bli så komplisert da?

De jobber sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jobber sammen.

Oki, ja går ut fra at det kan være vanskelig i noen yrker og jobbsammenhenger ja. Håper det går bra da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har var nok singel ja. ;) Ellers hadde det vært helt uaktuelt. Det må holdes hemmelig av to grunner. Vi jobber tett sammen, og at han er en del år eldre enn meg.

Men håper på mye flørting og spenning på jobben likevel, litt sniking i kriker og kroker uten at noen skal se oss :rodmer: Også må vi snike og gjemme oss på fritiden hvis vi vil møtes også. Spørs hvordan dette går i lengden, om det blir noe av i det hele tatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubidei

Jeg har en på jobben, en godt voksen og kjekk mann. Han har vært forelsket i meg i 2 år nå(han bekreftet det selv i april). Men iløpet av de 2 årene har han vært på en litt...."besatt" måte kan du si, spionert litt og fisket info om meg til andre. Jeg har vært småbetatt av han selv, men ikke mer enn at jeg har vært med litt på flørten uten å gi mer. Men ting eskalerte litt fra hans side, så jeg ble nødt til å ta en alvorsprat med han for litt siden. Ingenting alvorlig, men jeg følte meg utilpass nok til å ta opp dette med han.

Etter det har vi ikke snakket særlig mye, bare om kun det nødvendigste ang jobb. Men de siste ukene har jeg av en eller annen grunn falt skikkelig for han! :) Blitt rett og slett forelsket i han, og vi utveksler intense blikk på jobben for tiden. Jeg verker i hele kroppen min etter å være nær han, ja gjøre alt med han :rodmer: Synes han er dødskjekk og jeg prøver å stille meg så nærme som mulig når vi snakker sammen. :ler:

Og nå har jeg så lyst til at han skal vite det. Men han tror sikkert jeg er sint etter den praten enda. Og om han ikke tror det, så kan jeg tenke meg han er forvirret over meg og oppførselen min. Plutselig kraftig irritert til dødsforelska!?

Så, jeg har evt 2 muligheter. Enten fortelle det på en eller annen måte på jobben, eller sende han en liten forklarende sms. Men HVORDAN?? Hvordan skal jeg fortelle det? Jeg var på nippet flere ganger i dag, men hjertet hamrer jo, og jeg mister jo alt motet av all nervøsiteten. Pluss at det er mange rundt oss som regel, så mulighetene for å få han alene er ikke hyppige.

Så, kjære vakre KG damer og menn, HOW TO DO IT? ;)

Sikkert mange som lurer på det samme som meg; Er han ledig på torget da eller har han en samboer eller kone hjemme.

Hvor gammel er han? Du skal ikke se bort i fra at det er han som nesten fikk meg på kroken for et par år siden men sluttet på jobben før det skjedde noe :rodmer: PS Han hadde samboer hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som lurer på det samme som meg; Er han ledig på torget da eller har han en samboer eller kone hjemme.

Hvor gammel er han? Du skal ikke se bort i fra at det er han som nesten fikk meg på kroken for et par år siden men sluttet på jobben før det skjedde noe :rodmer: PS Han hadde samboer hjemme!

Ts har sendt ham en melding og fått positivt svar. Anbefaler deg å leser mer av tråden før du svarer ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som lurer på det samme som meg; Er han ledig på torget da eller har han en samboer eller kone hjemme.

Hvor gammel er han? Du skal ikke se bort i fra at det er han som nesten fikk meg på kroken for et par år siden men sluttet på jobben før det skjedde noe :rodmer: PS Han hadde samboer hjemme!

Han var singel ja ;) Er nok ikke samme mannen nei, han her har jobbet på samme plassen i maaaange år. Åh, gleder meg til mandag og jobb. Kanskje vi får muligheten til å snakke litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende og gøy med sånt her! Tenk at du gleder deg til en mandag da ;) Oppdater oss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så go`e ;) Dere skal jammen få høre hvordan det går ja. fikk melding i dag fra han, om at han gleda seg til mandag! Juhuuu :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så go`e ;) Dere skal jammen få høre hvordan det går ja. fikk melding i dag fra han, om at han gleda seg til mandag! Juhuuu :rodmer:

Hvorfor vente til mandag? Det er jo frædda'n i dag :sengekos:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja det er jo freddan i dag :) Men vi er ikke heeeelt der enda da, men tanken streifa meg når jeg fikk meldinga, jeg kunne jo invitert han innom på kaffe ;) Men, det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare sååå spennende!! :rodmer:

Hold oss oppdatert!! :rodmer::sjenert:

Og alder er da ingen hindring, så lenge du ikke er under 18 år :gjeiper:

Men mener du at det er sååå stor aldersforskjell at dere aldri kan gå hånd i hånd offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...