Gå til innhold

skal gifte meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du hadde lest igjennom så hadde du fått svar på det....... :balltre:

TS

Så voldlig du plutselig har blitt da. Jeg har lest igjennom hele tråden jeg. Jeg har svart omtrent fra dag én, og jeg har fortsatt ikke sett deg komme med et eneste godt argument til hvorfor du bør være utro fremfor å oppsøke hjelp.

Du argumenterer bare med at du ikke klarer å slutte å tenke på kollegaen din (!!!), og at du vil ha det ut av systemet. Du syns ikke utroskap er greit, og hvis din fremtidige mann hadde gjort noe lignende hadde du ikke syntes det var noe greit, men "hvorfor bry seg? Kan jo ikke stoppe ham..."

Ingen av disse er gode argumenter i mine øyne.

Faktisk tror jeg ikke gode argumenter for utroskap finnes, men du er velkommen til å motbevise meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du enda ikke fått ut fingeren og hatt sex med kollegaen din?! Begynner jo å nærme seg bryllup, så nå må du forte deg hvis du skal rekke det! :filer:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Vår lille advokatspire oppnår i allefall en ting og det er å irritere en hel haug med mennesker, hvilket høyst sannsynlig er det hun er ute etter. Dere gir henne det hun ønsker og tar i mot med takk og sitter og flirer. Ganske festlig i grunnen!

Dere nører jo selv oppunder dumskapen hennes bare ved å svare jo!

Alle med fornuften i behold har vel fra første øyeblikk skjønt at hun ikke er noen advokat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å overse både 2- åringen min og tenåringen min jeg, når de oppfører seg dustete.

Det virker nok her også. Hun forsvinner når husarresten er over tenker jeg! :biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Syns det er på trynet at andre kan være så bastante på at du ikke elsker samboeren din, på grunnlag av at du vil ha en fling. Ingen er eksperter på andre menneskers følelsesliv. Det jeg derimot reagerte på er at du sier det er bedre å gjøre det nå, enn når du er gift. Utroskap blir vel ikke mer alvorlig når du gifter deg. (Evt. mindre alvorlig når du er forlovet, om dere vil.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er på trynet at andre kan være så bastante på at du ikke elsker samboeren din, på grunnlag av at du vil ha en fling. Ingen er eksperter på andre menneskers følelsesliv. Det jeg derimot reagerte på er at du sier det er bedre å gjøre det nå, enn når du er gift. Utroskap blir vel ikke mer alvorlig når du gifter deg. (Evt. mindre alvorlig når du er forlovet, om dere vil.)

Takk! jeg elsker virkelig mannen min, og er enda i tvil om jeg skal ha en fling eller ikke. grunnen til at jeg sier at jeg vil ha det før jeg gifter meg er fordi jeg vil ikke være utro når jeg er gift. Og jeg skjønner at det er like ille å være utro nå som etter vi er gift, men vet ikke hva det er.. Prøver å få bort disse følelsene, men det går ikke..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! jeg elsker virkelig mannen min, og er enda i tvil om jeg skal ha en fling eller ikke. grunnen til at jeg sier at jeg vil ha det før jeg gifter meg er fordi jeg vil ikke være utro når jeg er gift. Og jeg skjønner at det er like ille å være utro nå som etter vi er gift, men vet ikke hva det er.. Prøver å få bort disse følelsene, men det går ikke..

TS

Ok, kanskje du elsker ham, men du respekterer ham ikke hvis du er utro, uansett om det er før eller etter bryllupet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg har ikke lest debatten din, men sier allikevel følgende. Dersom du skal ha et eventyr, så kan du faktisk gjøre det i troskap dersom du blir enig med mannen din om det. Å knulle bak ryggen hans vil være å skade fundamentet på det ekteskapet dere bygger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så voldlig du plutselig har blitt da. Jeg har lest igjennom hele tråden jeg. Jeg har svart omtrent fra dag én, og jeg har fortsatt ikke sett deg komme med et eneste godt argument til hvorfor du bør være utro fremfor å oppsøke hjelp.

Du argumenterer bare med at du ikke klarer å slutte å tenke på kollegaen din (!!!), og at du vil ha det ut av systemet. Du syns ikke utroskap er greit, og hvis din fremtidige mann hadde gjort noe lignende hadde du ikke syntes det var noe greit, men "hvorfor bry seg? Kan jo ikke stoppe ham..."

Ingen av disse er gode argumenter i mine øyne.

Faktisk tror jeg ikke gode argumenter for utroskap finnes, men du er velkommen til å motbevise meg.

Kollega er ikke noe bra objekt for ekstern sex i ett forhold, fordi kollegaer vil man omgås så lenge man jobber sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

jeg elsker han!! Hva er det dere ikke forstår?? Hvordan kan dere påstå at jeg ikke elsker han når dere ikke kjenner oss!?? Jeg hadde ikke vært forlovet med han om jeg ikke elsket han.. hallo i luken???

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

WTF? Nei vet du hva, stakkar stakkar mannen som er så dum som skal gifte seg med deg!

Ta og fullfør denne drømmen din så håper jeg du sitter igjen med klamydia, herpes, hiv og hele sulamitten og at din forlover dumper deg så hardt at du ikke noen gang vil kunne "elskes" igjen!

FYSJ! Ble kvalm av å lese innlegget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mutert geitrams
Prøver å få bort disse følelsene, men det går ikke..

Velkommen :takke:

..inn i de voksnes rekker, disse motstridende impulsene er en del av deg. Ja.. du leste faktisk riktig, dette er nuet som alle snakker om.

Ta og trekk inn litt oksygen, så pust rolig ut igjen. Altså alt har konsekvenser, fraværet av slike tanker er nå og der var det borte igjen...

..og du, ja.. dette klarer vi :jepp:

Tra-la-la-lala, bare ikke se bakover :nei:

Må for all del ikke se bakover :nei:

Nei :nei:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gjort noe enda.. Vi skal ha firmafest i morgen, så vi får se hva som skjer ;)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gjort noe enda.. Vi skal ha firmafest i morgen, så vi får se hva som skjer ;)

TS

Må bare kondolere til typen din med å ha funnet seg en skikkelig drittsekk. Hjelper ikke å "elske" han når du faen meg ikke har ett fnugg av respekt for han.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kondolere til typen din med å ha funnet seg en skikkelig drittsekk. Hjelper ikke å "elske" han når du faen meg ikke har ett fnugg av respekt for han.

True story.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...