Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

^ Det siste innlegget hørtes ut som jeg hadde skrevet det! Har siste eksamen neste mandag og er sååååå jævla lei av den drittlange eksamensperioden. Har lest siden begynnelsen av april og har hatt 4 eksamer/innleveringer allerede, og nå er det bare en til. Ikke det vanskeligste faget, men krever mye oppgavetrening. Jeg sliter enormt med motivasjonen og vil bare være ferdig med det! MÅ lese !!!



Anonymous poster hash: bf8fe...8d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trappetroll

Siste eksamen i morgen. Hvor mye har jeg jobbet med faget?

La oss håpe jeg klarer å bestå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! 

 

Glemte HELT at fristen for å melde seg opp til emner ved UiO er den 11. 

Grøsser av tanken på hvordan jeg hadde hatt det om jeg hadde kommet på det for sent....... Ugh. 

 

HUSK DET DERE SOM SKAL MELDE DERE OPP! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen neste mandag - kanskje lest to kapitler av pensum og husker ikke noe av det lille jeg har lest... dette kommer til å gå kjempebra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

SHIT! 

 

Glemte HELT at fristen for å melde seg opp til emner ved UiO er den 11. 

Grøsser av tanken på hvordan jeg hadde hatt det om jeg hadde kommet på det for sent....... Ugh. 

 

HUSK DET DERE SOM SKAL MELDE DERE OPP! 

Er det frist allerede?

Jeg skal på utveksling, og er ikke sikker på hva jeg skal gjøre da. Skal vel bare melde meg som student, men ikke opp til noen emner?

Edit: Fant ut av det. Registrerte meg uten å melde meg opp til fag.

Spørsmål. Hvis man har en eksamen man ikke møtte opp til, da blir man vel ikke automatisk meldt opp til eksamen i det faget neste år? Jeg møtte ikke opp til eksamen i november i fjor, men får ikke tatt den på nytt i år da jeg drar på utveksling, men har lyst til å ta faget høsten 2016.

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen på torsdag. Lest _noe_ hver dag i snart tre uker. Er så lei. Og føler jeg ikke husker noen ting fra pensum. Mye mer lyst til å kose meg ute i sola... Men klarer ikke slappe ordentlig av når jeg ikke leser (fordi jeg *burde* lese), men klarer ikke lese skikkelig (fordi jeg er sliten og lei og begynner å bli umotivert). Hurra. La meg bare gjøre det greit på eksamen. Værsåsnill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Ja, da gidder jeg ikke mer. Enten er jeg ferdig utdannet i morgen, ellers så er jeg det i desember. Hadde vært kjekt å klare det i morgen da. 40% fra å klare utdanningen 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muntlig eksamen om to dager og det er vanskelig å skrive presentasjonen. Har hundre forskjellige ting jeg gjerne vil presentere så tidlig som mulig, så å få det til på en ryddig og oversiktlig måte er en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig!

Og eksamen gikk dritt... Fantastisk! Jeg er så mislykket....

Det gjorde min i går også. Håper jeg står, men begynner nok lesinga til konteeksamen i løpet av uka. Hadde faktisk lyst å sette meg ned med bøkene i dag! Typisk at den motivasjonen skulle komme , rett etter eksamen...  :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen og jeg føler foredraget mitt er et stort rot enda, sliter med å skille mellom dommene når jeg snakker, ettersom det er så mange viktige momenter som er tilnærmet like. Dess mer jeg leser dess mer usikker blir jeg, og jeg aner ikke hvordan spørrerunden vil gå heller. Skikkelig stressa.

 

Et lite lyspunkt er at jeg har fått et jobbintervju etter eksamen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Det gjorde min i går også. Håper jeg står, men begynner nok lesinga til konteeksamen i løpet av uka. Hadde faktisk lyst å sette meg ned med bøkene i dag! Typisk at den motivasjonen skulle komme , rett etter eksamen... :glare:

Ja. Jeg er forberedt på å ta denne opp for å si det sånn. Men jeg nekter å lese mer nå 🙊

Andre som ikke aner hva de skal bruke livet på når de har 2 dager fri, og dr ferdig med eksamen? 😂

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk D på min første eksamen.. Hadde i grunn bare ambisjoner om å stå, siden jeg har prioritert jobb dette semesteret og ikke skal bruke disse fagene til noe som helst, men jeg kjenner likevel at jeg er litt.. Skuffa.. Hadde trodd jeg hvertfall skulle klare en C :( Men det er jo litt typisk at når jeg tror det har gått bra så går det dårlig, og motsatt, så burde vel ikke være overrasket  :fnise:

 

Og dagen i dag begynte jo kjempeflott med at mastercardet mitt ble avvist to ganger i matbutikken, selv om jeg har igjen 1200 kr å bruke før grensa er nådd. Walk of shame ut av butikken, glad det ikke var flere enn én bak meg i køen og at jeg ikke hadde tatt med SÅ mange varer. Da ble det ikke ris til kyllingen i dag.. Og ikke blir det noe særlig mat på jobb i kveld. Og denne dagen er bare teit og dum og alle negative ting. Gleder meg til fredag og lønn.  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk tverrfaglig eksamen i morgen! Dette blir gøy! Tenker at karakteren får bare være, stryk blir det ihvertfall ikke :)  

 

Har heldigvis noe å se frem til etter eksamen er ferdig - feiring!  :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Praktisk tverrfaglig eksamen i morgen! Dette blir gøy! Tenker at karakteren får bare være, stryk blir det ihvertfall ikke :)

 

Har heldigvis noe å se frem til etter eksamen er ferdig - feiring!  :vin:

Fantastisk innstilling! Skulle ønske jeg hadde litt mer av det :)

 

Lykke til!

Endret av Sarah Dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk innstilling! Skulle ønske jeg hadde litt mer av det :)

 

Lykke til!

 

Lykke til, til deg og! Det går nok bare fint skal du se!  :blomst:   

 

Og krysser fingrene for jobbintervjuet ditt   :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere her som ikke tør sjekke sensur?

 

Mangler sensur på de to jeg følte gikk dårligst, så venter til jeg vet begge karakterene har kommet slik at jeg slipper spredt nederlag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...