Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #141 Del Skrevet 4. oktober 2011 jeg klikket i vinkel fordi samboeren min løy til meg, -igjen. etter hundre løgner, hundre løfter om å slutte..etc. det verste, aller aller verste noen kan gjøre mot meg er å lyve. slå meg, spark meg, skrik til meg.. men ALDRI ALDRI lyv. det ødelegger meg. han vet det. men det hindrer han ikke. har aldri gjort det. det revner meg, og jeg går i total oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 4. oktober 2011 #142 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vil bare tipse deg om noe som kanskje kan hjelpe med å kontrollere følelsene, nemlig "mindfulness"-meditasjon. Det er teknikker du må øve inn når du har din bedre perioder, men som kan komme til nytte de gangene alt revner. Det høres litt svevende og alternativt ut, men det kan jo være noe å teste ut, selv om det sikkert ikke fungerer for alle. Her kan du lese om mindfulness og borderline (emosjonell ustabil) personlighetsforstyrrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #143 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vil bare tipse deg om noe som kanskje kan hjelpe med å kontrollere følelsene, nemlig "mindfulness"-meditasjon. Det er teknikker du må øve inn når du har din bedre perioder, men som kan komme til nytte de gangene alt revner. Det høres litt svevende og alternativt ut, men det kan jo være noe å teste ut, selv om det sikkert ikke fungerer for alle. Her kan du lese om mindfulness og borderline (emosjonell ustabil) personlighetsforstyrrelse. tusen takk svevende og alternativt funker fint det har stor tro på det jeg ber jo faktisk hjelperen/skytsengelen min holde meg i hånda når jeg sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 4. oktober 2011 #144 Del Skrevet 4. oktober 2011 tusen takk svevende og alternativt funker fint det har stor tro på det jeg ber jo faktisk hjelperen/skytsengelen min holde meg i hånda når jeg sliter. Jeg har tro på det jeg også Ligner litt på teknikkene i kognitiv terapi, og det er jo fullt ut akseptert i skolemedisinen, så kanskje jeg må trekke tilbake dette med "svevende og alternativt" Lykke til! Håper du finner noe som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. oktober 2011 #145 Del Skrevet 4. oktober 2011 kan noen være jææævlig kjappe med å fortelle meg hvordan IKKE klikke herfra og til helvete???????? tips ang selvkontroll trengs NÅ!! Er det lov å spørre hva du klikker for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #146 Del Skrevet 4. oktober 2011 hehe, "full catastrophic living".. der har du meg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #147 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det lov å spørre hva du klikker for? ja, selvfølgelig løgner. svik. når noen bruker mye energi på å prøve å få meg til å tro på noe som ikke er sant, og vi begge vet det. det skaper en frustrasjon inni meg som ikke er til å holde ut. 2 stk, begge vet sannheten. beviset er fysisk tilstede i hånda mi, men allikevel prøver vedkommende å få meg til å tro på løgnen.. jeg takler det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #148 Del Skrevet 4. oktober 2011 Folk i Norge har en så fucket kultur at de tror at det å drikke= bli dritings... det finnes faktisk folk som takkler et glass rødvin uten å spy over hele gaten :gjeiper: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #149 Del Skrevet 4. oktober 2011 Folk i Norge har en så fucket kultur at de tror at det å drikke= bli dritings... det finnes faktisk folk som takkler et glass rødvin uten å spy over hele gaten :gjeiper: ja..tro det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. oktober 2011 #150 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det og utsette noen for et bedrag. Og holde noen for narr. Denslags skuespilleri kan vrenge sinnet til hvem som helst. Man vil jo så gjerne være ærlig og tro på mennsker man er glad i. Men når folk bevisst lyver, og med vilje forsøker og villede en forfalsket tilværelse så er det svært utmattende. Hva skal man tror på da? Skal man tro på de som ser deg rett inn i øya og bedrar en? en som smiler til deg under løgn? Foraktfull og hånede stjeler dem sannheten fra deg? Tilslutt vet man at man blir løyet til og da er spørsmålet, -hvorfor? Hva er hensikten bak dette bedrageriet? Hva er motivet med å lyve? Hvorfor holde noen for narr? Hva er det som ikke tåler å se dagens lys? Er det den virkelige personen som finner et regningssvarende og ikke vise sitt sanne ansikt? Man må jo bli gal av dette her. Så ensomt er det ikke å kjempe slagene alene? Bli utmattet kun fordi andre lyver? Denslags gleder skjønner ikke jeg, den med å kose seg med andre forvirringer. Alt i verden er utakknmelighet, - elsker man en, - er det så uforventet at man blir hånet tilbake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #151 Del Skrevet 4. oktober 2011 til waco: du har rett. det er så utmattende at man er altfor sliten til å sove..hvis du skjønner. man går inn i en våkem koma-tilstand og følelsene, forvirringen etc tar livet av en. jeg klarer ikke engang sette ord på hvordan det oppleves for meg. men det er uforståeleig. frustrerende. jeg brister rett og slett. går istykker. klorer meg opp. skriker. faller på kne. rett og slett går i stykker. han vet det, men han fortsetter allikevel. jeg prøver å finne ord, men jeg tror ikke de finnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. oktober 2011 #152 Del Skrevet 4. oktober 2011 Moulu, ord er fattige. Særlig når det kommer til borgerkrig i heimen. Alle borgerkriger er ødeleggende fordi de kommer innenifra. Man utkjemper slag mot hverandre fastbundet. Så hva er da begrunnelsen for å være falsk? - slik jeg tipper dette her uten og vite noen ting om sitasjonen er at her gjelder det tillit og trofasthet og lojalitet. Er han du er glad i mer glad i rus enn deg selv? Om det er tilfelle er man i en begynnelse av en konflikt som aldri vil ende. Bare les statstikken, - 80% av alle som blir drept med kniv i norge blir det av sin partner. Altså den personen de er aller mest glad i. Skummelt skummelt. Derfor er det viktig og ta tak i situasjonen før den går ut av kontroll. Finnes det tegn til forsoning, - for eksmpel, - innrømmer han dette her, slik at dere ihvertfall vet at dere snakker om det samme? Eller er han likegyldig og ekkel og fæl og gjør mer narr av konfliktene og deg enn og være alvorlig og grei. Det minste burde han jo lytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #153 Del Skrevet 4. oktober 2011 rus? sikter du til den mentale rus, eller den man putter i seg? jo, altså han innrømmer det etterhvert når jeg gjentar beviset en drøss ganger, viser han beviset etc. problemet er: det skjer igjen og igjen. OG det dummeste og verste med alt er at han juger om ting han ikke trenger å juge om. det er i samme sjanger som å juge om hva han har spist til middag. teit. hvorfor i heiteste helvete juge om noe INGEN bryr seg om? hvorfor gjøre det når man blir bustet hver gang, når partneren som man liksom elsker over alt går i tusen knas hver jævla gang. HVORFOR?? da kommer jo spm: hva annet juger han om? hva når det er et eller annet jeg faktisk KAN reagere på? hva da? en ny runddans med løgner, sammenbrudd, unnskyldninger og løfter? hva er poenget med disse løgnene?? ååååå, det er så mange spm. så mange tanker, følelser..alt. jeg fatter ingenting. ingenting. jeg skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #154 Del Skrevet 4. oktober 2011 forresten, han bruker ingenting. drikker ikke engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #155 Del Skrevet 4. oktober 2011 fy fader altså, jeg gråter så innvollene mine truer med å kollapse. HVORFOR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. oktober 2011 #156 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja det er det som er det jævligste. Altså man vet at han juger. Man bare lurer på hvorfor? Hva er hensikten? Hvilket motiv? Er det for å forvirre? Kanskje det er for å sette seg i bedre lys? Selv om man vet man juger. Helt sprøtt helt sprøtt. Når man begynner og lyve om hverdagslige ting og man er sur og grintete og på vakt fordi man har løyet om så mye at man ikke husker sjøl hva man har løyet om, - og da går det jo selvsagt utover omgivelsene. Omgivelsene må ikke bare forstå at han lyver, - de må også drive og gruble på hvorfor han lyver, - og i hvilken hensikt? Og hva får han ut av lyvinga? - Ingenting? Det gjør det hele enda mer uforståelig og enda merkeligere og enda mer forvirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. oktober 2011 #157 Del Skrevet 4. oktober 2011 fy fader altså, jeg gråter så innvollene mine truer med å kollapse. HVORFOR? Du er kanksje mest sint på deg selv som la hele ditt skjebneliv og lykke i andre folks hender. Mennesker som ikke forstår selv engang hvor mye du har utlevert av deg selv. Eller om de forstår det så blir det bare enda mer kynisk og grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #158 Del Skrevet 4. oktober 2011 det eneste han får ut av det er en ødelagt samboer. jeg bare skjønner det ikke. hjernen min nekter å ta det til seg. også opp igjen og opp igjen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #159 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du er kanksje mest sint på deg selv som la hele ditt skjebneliv og lykke i andre folks hender. Mennesker som ikke forstår selv engang hvor mye du har utlevert av deg selv. Eller om de forstår det så blir det bare enda mer kynisk og grusomt. på en måte..sint fordi jeg har holdt sammen med han etter utallige løgner. fordi jeg trodde på han. trodde på forbedring. sint på han fordi han ikke skjerper seg. han sier han er lei seg (IGJEN). han er ikke lei seg, han er lei for at han ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 4. oktober 2011 #160 Del Skrevet 4. oktober 2011 på en måte..sint fordi jeg har holdt sammen med han etter utallige løgner. fordi jeg trodde på han. trodde på forbedring. sint på han fordi han ikke skjerper seg. han sier han er lei seg (IGJEN). han er ikke lei seg, han er lei for at han ble tatt. Jeg tror du vet hva du burde gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå