Gå til innhold

DET KLIKKER FOR MEG

Fremhevede innlegg

Skrevet

vel, det funket!

Herregud, du skjønner mye gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da har jeg ingen gode råd igjen, desverre. Har noen "dårlige" da.

- Sex, evnt. onani. Sex funker dårlig hvis det er kjæresten din du er forbannet på. Onani kan du jo ikke føle for i det hele tatt nå, men kroppen slapper som oftest av etter en orgasme.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

klikker aldri pga sinne, mest pga smerte.

Jeg sender deg en :klemmer: med ønske om at du klarer og roe deg ned tilstrekkelig nok til å få sove i natt!!

Så i morgen, kan du kanskje finne ut litt mer om hvordan man kan mestre sinne??

Du klarer jo tildels og sette ord på det, du klarer og skrive inn hit.. Du har jo kommet godt på vei kjære Moulu..

Håper du finner ut av dette, ikke la det spise deg opp innenifra..

Kanskje du bare skal prøve og legge deg? ta med penn og papir, skriv ned hva du føler... så kan du lese gjennom det og se om det hjelper deg til og sortere!

:hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Beklager å måtte si det, men dette er veldig likt Facebookopplegget med å si a, men ikke b.. (orker ikke snakke om det på face osv)

Ta deg en lang dusj, å gå å legg deg. Prøv å roe nervene litt. Og ingen kan gi deg konkrete tips når du bare skriker om at du snart klikker, men ikke orker å snakke om det nå..

• Liker 6
Gjest navnelapp
Skrevet

det er ikke jeg som har skapt denne situasjonen..det er noe som har blitt gjort mot mg.. så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å unngå det.

jeg sliter skikkelig med å bli rasert av andre, og å takle det på en sindig måte.

Eg seier ikkje at du har skapt situasjonen, men viss du opplever dette fleire gongar at andre gjer ting mot deg så kan det kanskje hjelpe å finne nokre teknikkar for å sørge for at situasjonen får eit anna utfall. Men som dei andre seier her; det er vanskeleg å gje råd når vi veit så lite om det som har hendt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet et sinnet og smerten er uutholdelig, men alkohol hjelper ikke. Det kan bli en fryktelig vane som gjør alt mye verre.

Jeg prøver ikke å være en bedreviter med pekefinger, jeg vet hvordan du har det (ja, jeg gjør det, har samme diagnose som deg). Jeg har funnet ut at det beste er å jobbe det ut. Vaske bad eller kjøkken, brette klær... Da kan du slenge kluten litt rundt omkring og jobbe av deg den rasende energien.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å harve over typen eller noe sånt...

Skrevet (endret)

skal du ha råd.virkelig det du er ute etter.? mer som du ønsker oppmerksomhet... desperat etter det...

barn får med seg alt. så at du skal putte i deg tabletter. sprit osv...

og tro sinnet ditt klarer lure ett barn ,nei tror ikke det...

å at du ikke forstår selv.hvordan det høres ut,er vell enda mer skremmende... en grunn til at barn blir ødelagt. og den grunnen er sånne som deg...!

du er selvsentrer og egoistisk. som ikke kan ha omtanke for andre enn deg selv...!

og at du klarer å fremstå som at ingen har hatt det så jævlig som deg...

så er du ikke bare dum og ulært,men blind også...

samme gjelder det med at du mener vi her skal tro at han du er sammen med stoler på deg osv. angående barnet osv...

foreldre misbruker/dreper unga sine./drikker/doper seg og gud hva ,med barna sine i den virkelige verden....

så kanskje du ikke har det så ille spom du mener. når du får opp øya litt...

gjør deg selv en tjeneste og bruk huet litt... å er du ikke voksen så voks opp...

høres ut som en 14 åring som har kjærlighetssorg for førstegang...

Endret av Iah
Skrevet

Jeg sender deg en :klemmer: med ønske om at du klarer og roe deg ned tilstrekkelig nok til å få sove i natt!!

Så i morgen, kan du kanskje finne ut litt mer om hvordan man kan mestre sinne??

Du klarer jo tildels og sette ord på det, du klarer og skrive inn hit.. Du har jo kommet godt på vei kjære Moulu..

Håper du finner ut av dette, ikke la det spise deg opp innenifra..

Kanskje du bare skal prøve og legge deg? ta med penn og papir, skriv ned hva du føler... så kan du lese gjennom det og se om det hjelper deg til og sortere!

:hjerte:

jeg klarte å si litt til sambo.. så det hjalp. man blir litt forknytt vet du. litt hjelpesløs og fanget i seg selv og sin egen smerte og sin egen avmakt.

ja, jeg måtte skrive inn her, for jeg synes det er en del gode hjerner og hjerter her onne, tenkte kanskje noen kunne hjelpe. og noen av dere gjorde det. det er bedre nå. klarer ihvertfall å tenke "vanlig"..

så takk til dere som faktisk ga råd. og til dere andre: håper dere en gang får et barn med en seriøs personlighetsforstyrrelse. så får vi se hvor drittsekker dere er da.

Skrevet (endret)

skal du ha råd.virkelig det du er ute etter.? mer som du ønsker oppmerksomhet... desperat etter det...

å at du ikke forstår selv.hvordan det høres ut,er vell enda mer skremmende... en grunn til at barn blir ødelagt. og den grunnen er sånne som deg...!

du er selvsentrer og egoistisk. som ikke kan ha omtanke for andre enn deg selv...!

samme gjelder det med at du mener vi her skal tro at han du er sammen med stoler på deg osv. angående barnet osv...

foreldre misbruker/dreper unga sine./drikker/doper seg og gud hva ,med barna sine i den virkelige verden....

gjør deg selv en tjeneste og bruk huet litt... å er du ikke voksen så voks opp...

nr 1. ungen har ikke merket noe, h*n sover.

resten av det du sa..har du i det hele tatt lest noe av det jeg har skrevet?

Endret av Iah
Skrevet

Eg seier ikkje at du har skapt situasjonen, men viss du opplever dette fleire gongar at andre gjer ting mot deg så kan det kanskje hjelpe å finne nokre teknikkar for å sørge for at situasjonen får eit anna utfall. Men som dei andre seier her; det er vanskeleg å gje råd når vi veit så lite om det som har hendt.

jeg vet..men som sagt så klarer jeg ikke å si det. disse teknikkene har jeg letet etter så lenge..finner ingen :sukk:

Skrevet

Hva med å harve over typen eller noe sånt...

hehe, neei...ikke akkurat idag nei.

Skrevet (endret)

det er ganske merkelig at alle med nick her har et eller annet konstruktivt å si, mens alle dere ab'er bare slenger dritt.

Endret av Moulu
  • Liker 3
Skrevet

virkelig? fungerer det? har ibux og paracet...

Ibux er muskelavslappende, så jeg ville nok tatt det. Ikke mer enn maks 1gram. Spis en brødskive eller noe sammen med den, for å fortere få den inn i systemet (min erfaring er at smertestillende bruker lenger tid på å virke på tom mage).

Skrevet

Ibux er muskelavslappende, så jeg ville nok tatt det. Ikke mer enn maks 1gram. Spis en brødskive eller noe sammen med den, for å fortere få den inn i systemet (min erfaring er at smertestillende bruker lenger tid på å virke på tom mage).

ok, men da skal jeg prøve det. sitter med kamille-te nå av alle ting :fnise:

Skrevet (endret)

Synes ærlig talt du burde skamme deg over dette innlegget.

Personlighetsforstyrrelser er jævlig tøft å leve med, emosjonelt ustabil er blant de verste. Man har mer eller mindre null kontroll over følelsene sine. Det er ikke noe man gjør med vilje for å tigge om oppmerksomhet. De som får personlighetsforstyrrelser, har blitt "feilpreget" på veien gjennom barndom og tenår. Det er noe som tar lang tid og gode terapeuter å rette opp igjen, slik at man blir mer eller mindre "normal". Det er absolutt mulig; jeg er selv ferdig med mitt behandlingsopplegg.

Så jeg foreslår at DU leser litt om personlighetsforstyrellser og psykisk sykdom, før du slenger slik drit til et menneske som allerede ligger nede. Hun trenger ikke folk som deg til å gjøre ting verre. Gå et annet sted og vær kjip, mot noen som er litt bedre rustet til å takle det.

Endret av Iah
  • Liker 7
Skrevet

ok, men da skal jeg prøve det. sitter med kamille-te nå av alle ting :fnise:

kammille-te er bra, det er også beroligende :) Prøv gjerne også en kopp varm melk med honning. Sett på noe koselig musikk du er veldig glad i, lukk øynene, og fokuser på den varme koppen i hendene og den fine musikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet et sinnet og smerten er uutholdelig, men alkohol hjelper ikke. Det kan bli en fryktelig vane som gjør alt mye verre.

Jeg prøver ikke å være en bedreviter med pekefinger, jeg vet hvordan du har det (ja, jeg gjør det, har samme diagnose som deg). Jeg har funnet ut at det beste er å jobbe det ut. Vaske bad eller kjøkken, brette klær... Da kan du slenge kluten litt rundt omkring og jobbe av deg den rasende energien.

jeg vet det, men saken er at jeg drikker meg ikke full slik som folk tror her inne.. en liten en roer nervene mine. hadde jeg drukket mye så hadde det gått feil, men det gjør jeg ikke, tør ikke rett og slett.

alt du nevner har heg gjort..men idag så hjelper ingentinf. skulle ønske det var en teknikk som man kunne benytte seg av slik at smerten forvant. det er jo smerten som fører til klikkingen. det gjør så vondt at det bobler over.

og det som gjør det hele 400 ganger verre, er ab'er som slenger dritt som bare faen, og sier ting om meg som ikke stemmer overhodet. det er bare helt drøyt. har ikke vært bort makan! ikke en ting av det de sier stemmer. helt sjukt. og DA blir jeg forbannet.

Skrevet

kammille-te er bra, det er også beroligende :) Prøv gjerne også en kopp varm melk med honning. Sett på noe koselig musikk du er veldig glad i, lukk øynene, og fokuser på den varme koppen i hendene og den fine musikken.

ja, en får jo prøve det en har.. :)

ps. takk for at du ikke slenger dritt slik som så mange andre her inne.

:klemmer:

Skrevet

Beklager å måtte si det, men dette er veldig likt Facebookopplegget med å si a, men ikke b.. (orker ikke snakke om det på face osv)

Ta deg en lang dusj, å gå å legg deg. Prøv å roe nervene litt. Og ingen kan gi deg konkrete tips når du bare skriker om at du snart klikker, men ikke orker å snakke om det nå..

meget mulig. jeg har ikke facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...