Gå til innhold

DET KLIKKER FOR MEG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt du har det litt bedre i dag. Høres grusomt ut å ha det sånn som du hadde det i går kveld.

Men alle AB'ene her skrev ikke bare dritt og de med nick skrev gode råd, du har en liten tendens til å lese det du vil lese fra AB. Jeg vet du ikke liker AB, men alle er ikke mot deg.

Håper virkelig du får en bedre kveld i dag. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenkte når jeg leste første innlegg var at du hvertfall ikke burde skrive her på Kg om det allerede holder på å klikke for deg, for da kommer det virkelig til å eksplodere til slutt ...

Og etter å ha lest et par sider må jeg si... Forbanna f***ekjærringer! Hvorfor er dere så ondskapsfulle? hvorfor sparker dere noen som ligger nede?

Hva er det som er så grusomt med det ts skriver at dere føler at dere har rett til å bryte henne ned? Er det det at hun er forbannet? Eller er det det at hun roer nervene med en drink sent på kveldstid mens ungen sover? Ingen av disse tingene er unormalt!

Ts skriver tydelig at det holder på å klikke for henne, og dere forventer å få reflekterte og ballanserte susse-nusse-kose-mose svar når dere bare kritiserer og går over streken...reality check please!!

Man kjefter ikke på en asmatiker for at den ikke løper langt og fort nok, eller på en armløs for ikke å kaste langt nok.. Man kjefter ikke på folk for at de viser symptomer på sykdommen de er diagnosert for!

• Liker 7
Skrevet

Fy søren, det er utruleg dårleg. Eg forstår godt at du er frustrert over det.

ja..veldig..

Skrevet

Godt du har det litt bedre i dag. Høres grusomt ut å ha det sånn som du hadde det i går kveld.

Men alle AB'ene her skrev ikke bare dritt og de med nick skrev gode råd, du har en liten tendens til å lese det du vil lese fra AB. Jeg vet du ikke liker AB, men alle er ikke mot deg.

Håper virkelig du får en bedre kveld i dag. :klemmer:

nei jeg vet det..men mange er så jævlige, og når de attpåtil er anonyme så ja..

Skrevet

Det jeg tenkte når jeg leste første innlegg var at du hvertfall ikke burde skrive her på Kg om det allerede holder på å klikke for deg, for da kommer det virkelig til å eksplodere til slutt ...

Og etter å ha lest et par sider må jeg si... Forbanna f***ekjærringer! Hvorfor er dere så ondskapsfulle? hvorfor sparker dere noen som ligger nede?

Hva er det som er så grusomt med det ts skriver at dere føler at dere har rett til å bryte henne ned? Er det det at hun er forbannet? Eller er det det at hun roer nervene med en drink sent på kveldstid mens ungen sover? Ingen av disse tingene er unormalt!

Ts skriver tydelig at det holder på å klikke for henne, og dere forventer å få reflekterte og ballanserte susse-nusse-kose-mose svar når dere bare kritiserer og går over streken...reality check please!!

Man kjefter ikke på en asmatiker for at den ikke løper langt og fort nok, eller på en armløs for ikke å kaste langt nok.. Man kjefter ikke på folk for at de viser symptomer på sykdommen de er diagnosert for!

tusen takk :sukk:

:klemmer:

Skrevet

det jeg ikke forstår er at så mange her inne lager tråder som omhandler psyk problemer, aksept etc, der alle er så forståelsesfulle, noen reagerer, men som regel utrolig ålreite.

men i det øyeblikket noen faktisk VISER sykdom, da blir man møtt med hat, hets, fordommer, etc.

ja, man får verbal grisejuling. påstander som er helt sinnsyke. det skal mye til for å sjokkere meg, men igår så fikk mange ab'er tatt skikkelig knekken på meg. jeg har aldri (ALDRI!!!) vært så sjokkert i hele mitt liv!

til dere det gjelder: dere aner ikke skadene dere påfører andre.

• Liker 4
Skrevet

Når du legger ut ting på nett i et diskusjonsforum så må du ta høyde for endel dritt, det er dessverre sånn. Folk har så lett for å slenge dritt når ingen "ser dem. Klarer du ikke å overse sånt så bør du la vær å legge ut ting på nettet.

Se mine linker om meditasjon og healing i tråden "holdninger til psykisk helse. Det hjelper og døyver når følelser og angst kødder som værst.

Skrevet

Når det gjelder AB-funksjonen så må du vite at den veldig ofte blir brukt til å gjemme seg bak. Folk som av en eller annen grunn har veldig lyst til å være ekle i kjeften, men som ikke tør å stå bak det. Eller bare folk som rett og slett er ufordragelige. De finner du blant nickene også, forøvrig.

Poenget er at du ikke må la det gå inn på deg, ingen her inne vet hva som foregår inni hodet ditt uansett hvor mye info vi får, og derfor har ikke vi noe belegg for å mene noe som helst om reaksjonsmønsteret ditt. Vi kan si vår mening om enkeltelementer, som f.eks. det jeg sa om at du ikke burde drikke alkohol for å roe deg ned (og det står jeg for uansett om det gjelder en psykisk frisk eller syk person) men å mene ting om deg som person på bakgrunn av ting du skriver her er jo helt høl i huet.

Prøv derfor å ikke la det gå inn på deg. Jeg vet det er vanskelig, men når du tenker etter så er det jo ikke sant det som blir sagt om deg her, er det? Det betyr ingen ting.

Håper det går bedre med deg, og at psykiatrien får fingeren ut av ræva (jeg ble sparket ut på samme grunnlag på deg, så vet godt hvordan det der er)!

• Liker 1
Skrevet

jeg klarer ikke å la være å ta til meg en sånn type hets, så jeg sletter brukeren min.

Skrevet

Fy faen så frekke veldig mange av dere er. Det er et menneske som sliter og prøver å få råd, og det hun får er dritt, og skjenneprekner.

Ikke si at du aldri har drukket et glass vin mens det var barn i huset. Det tro jeg ikke noe på!

Jeg lurer på hvor gamle dere er dere som slenger rundt dere med dritt. Dere burde skjønne at når noen har en psykisk diagnose skal man trå litt varsomt. Og i hvertfall ikke fortelle den personen at alt den gjør er feil.

Nei, fy faen, for noen folk dere er.

• Liker 2
Skrevet

jeg rapporterte inn det lengste og det jævligste innlegget fra ab. men det som ble slettet var mitt der jeg siterte h*n, og sa imot og forklarte.

Skrevet

det jeg ikke forstår er at så mange her inne lager tråder som omhandler psyk problemer, aksept etc, der alle er så forståelsesfulle, noen reagerer, men som regel utrolig ålreite.

men i det øyeblikket noen faktisk VISER sykdom, da blir man møtt med hat, hets, fordommer, etc.

ja, man får verbal grisejuling. påstander som er helt sinnsyke. det skal mye til for å sjokkere meg, men igår så fikk mange ab'er tatt skikkelig knekken på meg. jeg har aldri (ALDRI!!!) vært så sjokkert i hele mitt liv!

til dere det gjelder: dere aner ikke skadene dere påfører andre.

Det her har du jo helt rett i! har ikke jeg mange ganger advart mot ab-funksjonen og hvor destrukt den kan være? Og jeg forstår veldig godt hvorfor man ikke vil utlevere sine svake sider av den enkle grunn at at da blir det håning, mobbing og trakassering. Kun fordi du ligger nede! Sparke den som ikke reiser seg opp! Jaja,- da føler man se stor og sterk og mektig..!

Tragisk. Bli moulu, ikke bry deg om de som forsøker og ødelegge debattene med snusk og uro, lar vi rabbagstene seire så vil de aldri bli motivert til å endre den makabre oppførselen sin.

Skrevet

Det her har du jo helt rett i! har ikke jeg mange ganger advart mot ab-funksjonen og hvor destrukt den kan være? Og jeg forstår veldig godt hvorfor man ikke vil utlevere sine svake sider av den enkle grunn at at da blir det håning, mobbing og trakassering. Kun fordi du ligger nede! Sparke den som ikke reiser seg opp! Jaja,- da føler man se stor og sterk og mektig..!

Tragisk. Bli moulu, ikke bry deg om de som forsøker og ødelegge debattene med snusk og uro, lar vi rabbagstene seire så vil de aldri bli motivert til å endre den makabre oppførselen sin.

har allerede bedt om å bli slettet. og jeg synes moderatorene bude stramme seg opp noe jævlig mtp hva de aksepterer og ikke her inne.

Skrevet

usj usj, velvel, meld deg på senere i livet moulou!

Gjest odisi73
Skrevet

Kjære Moulu du må ikke bry deg om anonymebrukere,vet det er lettere sagt enn gjort.

De fleste her inne blir provosert av en AB og mange har lært seg å overse dem.

Jeg håper du blir og kan fortsette med ordleker og andre sosiale sider her på KG :kose:

Skrevet

nei, jeg tenkte i 2 sek. du har rett. de rasshøla skal faen ikke vinne. så jeg takker deg, mynona og giacomo_p.

Skrevet

Sinne er smittsomt. Å skrive i en sinna stil med store bokstaver og utropstegn gjør at andre brukere blir provosert.

Merker det er slik i virkeligheten også, hvis jeg ser en aggressiv og sint person blir jeg selv forbanna, og får bare lyst til å slå personen ned..man får bare prøve å diskutere slike temaer på en rolig og sedat måte ;)

• Liker 1
Skrevet

HVORFOR SKAL DU SLETTE DEG FORDI EN GJENG VAR IDIOTER???? :( :( Ikke slett deg, jeg har lest en del fra deg og liker deg!

Poster denne anomymt på vegne av alle de KOSELIGE anonyme brukerene, det er en del av oss også!!

• Liker 1
Skrevet

Sinne er smittsomt. Å skrive i en sinna stil med store bokstaver og utropstegn gjør at andre brukere blir provosert.

Merker det er slik i virkeligheten også, hvis jeg ser en aggressiv og sint person blir jeg selv forbanna, og får bare lyst til å slå personen ned..man får bare prøve å diskutere slike temaer på en rolig og sedat måte ;)

jeg ba om hjelp! (!!!!!!!!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...