Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 kan noen være jææævlig kjappe med å fortelle meg hvordan IKKE klikke herfra og til helvete???????? tips ang selvkontroll trengs NÅ!!
kulu-kulu Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Hyl i ei pute,finn frem is,ring ei god venninne,gjerne grin litt Lykke til,og god bedring
Foya Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 skjerp deg! Fortell heller hvorfor du er sint
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Hyl i ei pute,finn frem is,ring ei god venninne,gjerne grin litt Lykke til,og god bedring er en unge i hus... ATTPÅTIL. JÆÆÆÆCLIG FINT. ikke min nei.
Foya Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Huff, hørtes ikke lett ut. Men har du grunn til å være sint? Har de skjedd noe? Hva med en kjapp løpetur? Kan du ringe en venninne? Eller gråte kanskje? Endret 3. oktober 2011 av Bond
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Brekke opp parketten med gaffel pleier å være en høydare. 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jada, alkohol er jo veldig bra mot raseri liksom. Endret 3. oktober 2011 av Bond 1
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Fortell heller hvorfor du er sint orjer ikke fordi jeg bommer på det helvetes tastaturet. og sier jeg det så kommer jegratt til å knuse den dritt-pc'en min. møkk
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Huff, hørtes ikke lett ut. Men har du grunn til å være sint? Har de skjedd noe? Hva med en kjapp løpetur? Kan du ringe en venninne? Eller gråte kanskje? jeg røyker 40 om dagen, så neeei. (ja, 40)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 orjer ikke fordi jeg bommer på det helvetes tastaturet. og sier jeg det så kommer jegratt til å knuse den dritt-pc'en min. møkk Ikke skriv så fort. Roooolig nå.....
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #16 Skrevet 2. oktober 2011 RÅD!!!! vent, skal helnte vodka. Hadde ikke du en unge i hus? Så vil du sprite opp raseriet ditt med litt brennevin. Smart :gjeiper: 3
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #17 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) jeg er i ferd med å FLY til helvete oppover, tro du meg, søvn er ikke akkurat..vel..neiii til deg andre som nevne unge, den sover, og ja, jeg drikker!! neiii, jeg er ikke forelderen eller barnevkaten, og nei jeg er ikke her alene. og nei, jeg bor ikke i en ekkel skitten leilihet som en annen junkie!! ungen har det fint den. lykkelig uvitende. DET ER IKKE DEN SOM ER PROBLEMET HEEEER Endret 3. oktober 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #19 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) jeg er i ferd med å FLY til helvete oppover, tro du meg, søvn er ikke akkurat..vel..neiii til deg andre som nevne unge, den sover, og ja, jeg drikker!! neiii, jeg er ikke forelderen eller barnevkaten, og nei jeg er ikke her alene. og nei, jeg bor ikke i en ekkel skitten leilihet som en annen junkie!! ungen har det fint den. lykkelig uvitende. DET ER IKKE DEN SOM ER PROBLEMET HEEEER Vet ikke hvor fint den ungen får det med et ustabilt som drikker seg full i samme hus. Hadde jeg vært en av de andre voksne så hadde jeg tatt fra deg flaska. Endret 3. oktober 2011 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #20 Skrevet 2. oktober 2011 kjæresten din som er fucka? eller noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå