AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #41 Del Skrevet 2. oktober 2011 til dere ab'er som ikke har guts til å bruke et nick engang: 1. jeg tok meg EN vodka/sprite for å roe nervene. -det funket. 2. mine psyk promlemer er INGEN i\unnskuldning, det er en forklaring. 3. jeg har hatt livet fra helvete. -TRO MEG. 4. jeg sitter BOM STILLE i sofaen ved siden av FAREN til ungen. 5. jeg skriker IKKE 6. JEG HAR ET SANT HELVETE! JA, skaff deg en diagnose du, så ser du hvor jævlig kult det er å gå i stykker innvendig! ps. 7: barnet har ALDRI merket noe til mine plager, fordi jeg faktisk (ja tro det eller ei, jeg er et menneske, og jeg tar hensyn) Siden du fremstiller deg selv som om du er på bristepunktet så er det ikke rart folk reagerer på at du er i samme hus som en unge. Ab eller ikke. Syns faktisk det er veldig rart at faren til ungen syns det er greit at du drikker. Han burde jo vite hvor ustabil du er. Du er ikke alene om å ha hatt det vondt hvis det er det du tror, men vonde ting i livet er ikke en unnskyldning for å oppføre deg sånn som du gjør nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #42 Del Skrevet 2. oktober 2011 Syns det er rart at folk vil ha deg i samme hus som et barn når du har en sånn diagnose og i tillegg sitter å drikker. så mennsker med min diagnose skal ikke ha barn i hus?? skjerp deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. oktober 2011 #43 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) ... Ta en lang dusj? Edit: Eneste jeg kommer på der du kan være totalt alene så lenge du orker. Endret 2. oktober 2011 av Niennas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #44 Del Skrevet 2. oktober 2011 så mennsker med min diagnose skal ikke ha barn i hus?? skjerp deg! Nei, det syns jeg ikke. Sånn som du beskriver det og i tillegg drikker brennevin så er det litt på kanten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #45 Del Skrevet 2. oktober 2011 Siden du fremstiller deg selv som om du er på bristepunktet så er det ikke rart folk reagerer på at du er i samme hus som en unge. Ab eller ikke. Syns faktisk det er veldig rart at faren til ungen syns det er greit at du drikker. Han burde jo vite hvor ustabil du er. Du er ikke alene om å ha hatt det vondt hvis det er det du tror, men vonde ting i livet er ikke en unnskyldning for å oppføre deg sånn som du gjør nå. hvordan oppfører jeg meg? ser du meg? leste du at jeg satt rett opp og ned, på kg forøvrig, på jakt etter råd? faren har være sammen med meg i 2 år, kjent meg i 10, og hadde det vært noen fare, tror du han vill latt meg drikke?? tror du ikke jeg har grenser? vi er skikkelige mennesker begge to, tro det eller ei. men da sier jeg takk til deres generalisering!! jeg ba om RÅD, ikke om å bli tråkket på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsZ Skrevet 2. oktober 2011 #46 Del Skrevet 2. oktober 2011 kan du ikke fortelle hva som har skjedd da? Da er det kanskje lettere å gi deg råd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #47 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da burde du jo vite hvor idiotisk det er å prøve å roe seg selv ned med alkohol. nei, jeg vet ikke det. for det funker! en øl når det er en sksplosjon i sikte funker som bare F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #48 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) kan du ikke fortelle hva som har skjedd da? Da er det kanskje lettere å gi deg råd jeg klarer ikke..for å snakke om det gjør så vondt. da går jeg enda mer istykker. -om mulig. tenkte bare at noen kunne gi meg råd om hvordan roe seg ned.. hyling i en pute som en dame (tror jeg) ga meg råd om kan jeg ikke, pga barnet. så det må foregå inni meg. og som jeg sa til en annen her, jeg er så mørkeredd så tør ikke gå ut.. så et råd om kan roe raseriet, nervene, og den altoppslukende smerten som har satt seg fast i brystet mitt. Endret 2. oktober 2011 av Moulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #49 Del Skrevet 2. oktober 2011 ... Ta en lang dusj? Edit: Eneste jeg kommer på der du kan være totalt alene så lenge du orker. jeg har prøvd..men det hjelper bare ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 2. oktober 2011 #50 Del Skrevet 2. oktober 2011 Unnskyld. Det er ikke meningen å være heslig hvis du har problemer eller noe, men det er unnskyld meg litt hysterisk at du i en og samme tråd a) angriper folk som svarer deg, og virker helt hysterisk og en smule usaklig b) skylder på sykdom, og c) påstår at sykdommen ikke er noen unnskyldning. Men ja, jeg tror du har rett. Du trenger å roe deg ned. Pust inn, pust ut. Gjenta etter behov. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #51 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, det syns jeg ikke. Sånn som du beskriver det og i tillegg drikker brennevin så er det litt på kanten. det er pga sånne som deg at psykiske problemer er et tabu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #52 Del Skrevet 2. oktober 2011 hvordan oppfører jeg meg? ser du meg? leste du at jeg satt rett opp og ned, på kg forøvrig, på jakt etter råd? faren har være sammen med meg i 2 år, kjent meg i 10, og hadde det vært noen fare, tror du han vill latt meg drikke?? tror du ikke jeg har grenser? vi er skikkelige mennesker begge to, tro det eller ei. men da sier jeg takk til deres generalisering!! jeg ba om RÅD, ikke om å bli tråkket på! Trenger ikke å se deg for å vite litt om oppførselen din. Du skrev selv at du snart klikker og at du var redd for å knuse tastaturet ditt. Jeg syns du har fått mange råd her, men du tok det dummeste som var å drikke brennevin. Det sier mye om både deg og faren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #53 Del Skrevet 2. oktober 2011 Unnskyld. Det er ikke meningen å være heslig hvis du har problemer eller noe, men det er unnskyld meg litt hysterisk at du i en og samme tråd a) angriper folk som svarer deg, og virker helt hysterisk og en smule usaklig b) skylder på sykdom, og c) påstår at sykdommen ikke er noen unnskyldning. Men ja, jeg tror du har rett. Du trenger å roe deg ned. Pust inn, pust ut. Gjenta etter behov. nei..da må enten du ha misforstått, eller jeg skrevet uryddig. skylder ikke på sykdom, bare forklarer at det pga den at det bli veldig ytterpunker her. ja, jeg ble forbannet når jeg ble kalt det ene og det andre. og mtp diagnosen min, så dynes jeg det var råttent. rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #54 Del Skrevet 2. oktober 2011 Trenger ikke å se deg for å vite litt om oppførselen din. Du skrev selv at du snart klikker og at du var redd for å knuse tastaturet ditt. Jeg syns du har fått mange råd her, men du tok det dummeste som var å drikke brennevin. Det sier mye om både deg og faren. vel, det funket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 2. oktober 2011 #55 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er ikke særlig hyggelig gjort av de nei, men jeg får unnskyld meg ikke særlig lyst til å skrive noe oppmuntrende eller hyggelig heller, når du freser slik. Greit at du er sur, men synes det var du som begynte å være ufin i denne tråden først, såå da får man kanskje ikke så mye sympati? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #56 Del Skrevet 2. oktober 2011 jeg klarer ikke å "dele opp" sinnet mitt. og når jeg rett og slett revner så er det ikke noe ålreit å bli kalt en barnslig fjott etc. hvis folk klarer å gå istykker, samtidig som de er hyggelig med alle andre, så all ære. jeg klarer ikke det. især ikke når folk slenger dritt til meg når jeg ber om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 2. oktober 2011 #57 Del Skrevet 2. oktober 2011 This too will pass. Men sett av litt tid ein dag ting er litt lysare og tenk over kva du må gjere for å unngå slike situasjonar igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 2. oktober 2011 #58 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) ...så et råd om kan roe raseriet, nervene, og den altoppslukende smerten som har satt seg fast i brystet mitt. Men det er ikke så enkelt hvis vi ikke vet hva som har skjedd, jeg synes i hvert fall det er vanskelig. De eneste rådene jeg kan komme på har blitt nevnt, og de har du svart på. Hvis jeg visste hva som var galt, kunne jeg gitt deg råd i forhold til problemet, og kanskje hjulpet deg med å rasjonalisere sinnet. Kanskje hjelpe gi deg selv et annet fokus. Jeg tenker bare høyt, skjønner at det er vanskelig. Kanskje kan det hjelpe deg å få det ut? Dele med noen? Endret 2. oktober 2011 av ¤Pernille¤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #59 Del Skrevet 2. oktober 2011 This too will pass. Men sett av litt tid ein dag ting er litt lysare og tenk over kva du må gjere for å unngå slike situasjonar igjen. det er ikke jeg som har skapt denne situasjonen..det er noe som har blitt gjort mot mg.. så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å unngå det. jeg sliter skikkelig med å bli rasert av andre, og å takle det på en sindig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #60 Del Skrevet 2. oktober 2011 klikker aldri pga sinne, mest pga smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå