jolie Skrevet 18. mars 2007 #821 Del Skrevet 18. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. mars 2007 #822 Del Skrevet 18. mars 2007 Krysser fingrene for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2007 #823 Del Skrevet 30. mars 2007 Lykke lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #824 Del Skrevet 30. mars 2007 Oi,jeg har vist en dagbok også ja...hehe Takk for at dere holder liv i den! I kveld har jeg skikkelig oppblåst mage,har vært på besøk hos noen,og det var en pine å ikke kunne åpne bukse smekken...gikk på do ett par ganger for å "løsne litt på trykket" Men som sagt i en annen tråd,jeg (prøver) å ikke legge for mye i symptomene...Har såpass mange skuffelser bak meg at jeg ikke kan være symptom jeger... Men jeg håper,og jeg er positivt innstilt da! Jeg har fortalt "påske eggene" at de kan bli til over påske og i ni måneder! Og jeg håper de hører etter! Ha en fin påske! Klem fra et oppblåst lilletroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2007 #825 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, det er bra du har fortalt påskeeggene at de må klore seg fast! Jeg krysser masse for deg vet du ...og dersom juleverkstedet vårt ikke slår til, skal vi lete etter forsinkede påskeegg etter påsken vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. juli 2007 #826 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvordan har det gått med deg siden sist du skrev her? til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 #827 Del Skrevet 26. juli 2007 Håper dere har en fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. september 2007 Forfatter #828 Del Skrevet 27. september 2007 Oj her var det lenge siden jeg har vært... Vi har sendt søknad til Danmark i dag Så nå skal vi se om ikke minitrollet finnes der! Vi får kanskje plass allerede i november,så her går det fort når det først setter igang! Tror kanksje jeg har hatt godt av så lang pause! Skal prøve å oppdatere litt inne her når vi er i gang. Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2007 #829 Del Skrevet 28. september 2007 Er bare kjempeglad på deres vegne!! :juhu: Gleder meg kjempemasse til du sitter der noe forvirra over at testen ble positiv Både jeg og Mannen krysser alt for dere ...jeg kan ihvertfall krysse alt nå, for vi har forbud mot...ehh...fysisk aktivitet...i minst 3 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. desember 2007 #830 Del Skrevet 11. desember 2007 Bare innom for å si at jeg er glad i deg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. desember 2007 #831 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå