Blueberry Skrevet 12. juni 2006 #781 Del Skrevet 12. juni 2006 *venter på positiv test* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2006 #782 Del Skrevet 12. juni 2006 tenker masse på deg, og krysser krysser krysser!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. juni 2006 #783 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg er stadig innom og leser om fremgangen. Spennende med test i dag, da!! *krysserfingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 12. juni 2006 Testen var negativ. :cry: Jeg er ikke gravid! Og etter 3.negative ICSI forsøk føles det som om vi aldri blir det! Man skal aldri si aldri,men det er tungt akkurat nå! Jeg er i et følelsesmessig kaos for øyeblikket! Takk for alle støttende og gode ord,og ikke minst kryssing! Setter stor pris på dere alle! Stoor klem fra Lilletrollet :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2006 #785 Del Skrevet 12. juni 2006 Så utrolig trist vennen!!!!! Har nok ingen magiske ord som kommer til å gjøre alt greit, men tenker på dere og håper at det alikevel vil ordne seg for dere på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. juni 2006 #786 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Endret 12. juni 2006 av iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. juni 2006 #787 Del Skrevet 12. juni 2006 huff, dette var trist å lese Kan bare gi deg en trøsteklem, og håper at det kommer til å klaffe for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. juni 2006 #788 Del Skrevet 12. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2006 #789 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjære lilletrollet.. Vil bare trøste deg Håper virkelig det ordner sei for dere... Mangen mange store trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. juni 2006 #790 Del Skrevet 12. juni 2006 Åååå....kjære deg Så ufattelig trist å lese at det ikke gikk denne gangen heller... Sitter her med tårer i øynene, ville så gjerne at dere skulle få en positiv test nå.. Mange stooore trøste klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. juni 2006 #791 Del Skrevet 13. juni 2006 till dig lilletrollet. jag blev först så glad när jag såg att du hade en prövodagbok, och sen orolig när jag såg hur länge du haft den (jag minns inte om jag varit inom förut) - och nu när jag läste det sista inlägget blev jag ledsen å era vägnar. Jag hoppas också att det sker ett mirakel hos er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 15. juni 2006 #792 Del Skrevet 15. juni 2006 Dette var trist å lese Lilletrollet... Gi ikke opp... Lett å si, jeg vet det, men jeg mener det. Har ikke vært igjennom det samme som du, men har vært igjennom mange nedturer på veien mot dit jeg er i dag.. Og jeg sier derfor igjen: Gi ikke opp.. Goood klem til deg og mannen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. juni 2006 #793 Del Skrevet 23. juni 2006 Savner deg her, og håper det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Her er jeg,og jeg har det fint! Det er fremdeles tungt og vondt,men jeg har det bra! Mannen og jeg har brukt mye tid på hverandre,og vi nyter sommer og sol,ja og hverandre da! hehe! Tusen hjertlig takk for alle hilsner og gode ord her inne,det betyr utrolig mye! Setter stor pris på det ! Vi har ikke tenkt å gjøre noe mere "prøving" nå før vi iallefall er tilbake fra ferie(ferie fra 27 juli!) Da får vi se om det ene av de tre eggene som ligger i fryseren kan gi oss det etterlengtede barnet! Men i mellom tiden er det sol,sommer og kjærste ferie! Stoor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 26. juni 2006 #795 Del Skrevet 26. juni 2006 Godt å høre at det går bedre med deg Håper dere får en koselig sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. juni 2006 #796 Del Skrevet 26. juni 2006 Nyt sommeren, ferien og hverandre!! Rett og slett ta sommerferie fra alt stresset i hverdagen og la være å tenke på alt som er vondt og vanskelig! Jeg har bestemt meg for å tenke mindre på prøving nå i sommer, og bare kose meg. Skal bare ta livet med ro, og ha det hygglig med familien. Stooor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #797 Del Skrevet 27. juni 2006 Godt å høre fra deg! Nyt ferietiden, og slapp godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #798 Del Skrevet 27. juni 2006 Tusen takk for hilsninger! Setter stor pris på det altså! Kort innom for å sjekke ting og tang før jeg iler ned på trening! Sprek ja! Stor Lillertrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. juni 2006 #799 Del Skrevet 30. juni 2006 Bare innom med en helge- jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 30. juni 2006 Takk for det vennen,her har du en tilbake også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå