Lilletrollet Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå har jeg jammen meg klart å lage en slik tickers til å ha i signaturen min også! Stolt av meg selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. juni 2006 #762 Del Skrevet 2. juni 2006 Den var kjempeflott den tickersen. Du er superflink Innom for å ønske deg ei flott pinsehelg. Håper den blir solfyllt og fantastisk. Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #763 Del Skrevet 4. juni 2006 Flott ticker!! Hvordan har helgen vært så langt? Den er liksom ikke over enda, det er jo "søndag" i morgen også! Legger igjen en gooood klem til ruge-trollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2006 #764 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvordan går det med deg?? Tenker på deg og krysser fingrer og tær. Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juni 2006 #765 Del Skrevet 6. juni 2006 Spennede å lese her inne Krysser fingrene for at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. juni 2006 #766 Del Skrevet 7. juni 2006 Å, så spennende lesing! Krysser alt jeg kan krysse for at det blir en liten om ca 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 7. juni 2006 OJ,jeg har jo ikke skrevet på en stund! Hehe! Skal vi se,jeg er egentlig veldig positiv denne gangen! Jeg har på følelsen at det vil gå bra,men så tørr jeg ikke håpe alt for mye heller... Jeg merker at noe skjer i kroppen,jeg har super ømme pupper,og spesielt brystvortene. Jeg har hatt mye smerter i magen,og det kan jo være feste smerter. Jeg vil ikke legge alt for mye i dette,for jeg er redd for å få for høye forhåpninger,men jeg er positivt instilt iallefall! Takk for hilsninger og kryssing,fortsett å kryss for meg!!! Hehe! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juni 2006 #768 Del Skrevet 7. juni 2006 Så utrolig spennende lilletrollet!!!! Tenker på deg og krysser og krysser for positiv test denne gangen Ble veldig glad da jeg leste om symptomer og positivitet stooooooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juni 2006 #769 Del Skrevet 8. juni 2006 Syns dette hørtes lovende ut jeg Blir spennende om 4 dager når du skal teste. Fortsetter å krysse fingrer, tær, føtter, hårstrå og alt som kan krysses Flott å høre du er positiv, fortsett med det. Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. juni 2006 #770 Del Skrevet 9. juni 2006 *krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 9. juni 2006 #771 Del Skrevet 9. juni 2006 Kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. juni 2006 #772 Del Skrevet 9. juni 2006 Så utrolig spennende Lilletrollet! Jeg krysser alt jeg har av bein og armer for at dere skal få full klaff nå! Det er SÅ fortjent!!! Det virker veldig lovende mht symptomer da....så jeg venter i spenning!!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er litt redd i dag...! De ømme puppene er ikke så ømme mer,og jeg har skikkelige mensmurringer...Jeg sitter bare å griner,jeg vet ikke hva jeg gjør hvis det er negativt denne gangen også! Jeg vet jeg ikke skal teste før på mandag,men jeg er redd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. juni 2006 #774 Del Skrevet 10. juni 2006 Så leit å høre at du er redd, vennen Håper alt går bra til tross for at puppene ikke er like ømme og mensmurringer.. Dere fortjener virkelig full klaff nå!! Tenker på deg! Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. juni 2006 #775 Del Skrevet 10. juni 2006 Dusjer deg med babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Mensen har ikke kommet enda,men det kjennes ut som den er under veis! Jeg kan jo ikke si noen ting for sikkert,og jeg har jo faktisk fått satt inn to egg denne gangen,det er jo en sjans for at ett fester seg og ett vil ut... Men jeg er ikke i noe godt humør,jeg er bare trist! Jeg forbereder meg nesten på det værste... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hva er galt med meg? :cry: :cry: Endret 11. juni 2006 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2006 #777 Del Skrevet 11. juni 2006 Håper håper håper at du tror helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten80 Skrevet 11. juni 2006 #778 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei Lilletrollet. Nå har jeg registrert meg her inne for å legge inn en hilsen til deg. Jeg har vært en sniker i dagboka di en stund. Uff, jeg føler sånn med deg nå. Ikke gi opp. Jeg hadde masse menssmerter når jeg ble gravid jeg. Og utover hele svangerskaet også i de periodene jeg egentlig skulle hatt mensen. Dette kommer til å gå bra. Jeg er helt sikker på at du en dag sitter der med en liten i armen. Du har hatt en tøff vei å gå, så det er overhodet ikke rart at du er lei deg nå. Tenk alle de tankene du har og hormonene som jager. Gi deg selv lov til å være lei deg. Jeg håper så inderlig at du får en positiv test i morgen. Stor klem fra ei du ikke kjenner *sniker meg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #779 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei Lilletrollet. Nå har jeg registrert meg her inne for å legge inn en hilsen til deg. Jeg har vært en sniker i dagboka di en stund. Uff, jeg føler sånn med deg nå. Ikke gi opp. Jeg hadde masse menssmerter når jeg ble gravid jeg. Og utover hele svangerskaet også i de periodene jeg egentlig skulle hatt mensen. Dette kommer til å gå bra. Jeg er helt sikker på at du en dag sitter der med en liten i armen. Du har hatt en tøff vei å gå, så det er overhodet ikke rart at du er lei deg nå. Tenk alle de tankene du har og hormonene som jager. Gi deg selv lov til å være lei deg. Jeg håper så inderlig at du får en positiv test i morgen. Stor klem fra ei du ikke kjenner *sniker meg ut igjen* ← Tusen hjertlig takk(og så hyggelig at du registrerte deg bare for å skrive til meg ) Jeg håper virkelig du har rett,at dette er "vanlig" og at jeg allikevel er gravid... Jeg har ikke gitt opp håpet,for jeg har ikke begynt å blø enda,og det gjorde jeg på denne dagen på begge forrige forsøkene! Jeg VIL at det skal gå bra! Grugleder meg til i morgen! Stoor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. juni 2006 #780 Del Skrevet 11. juni 2006 Håper at det er et positivt tegen at du ikke har begynt å blø noe enda!! Og mensmurringer er jo vanlig da. Hvertfall sånn helt i begynnelsen. Det hadde venninna mi som ble gravid nå for et par uker siden. Og hun hadde i tillegg en liten blødning på den dagen hun skulle hatt mensen. Men likevel var testen kjempepositiv da hun testet et par dager etter (fordi blødningen ga seg) Men hun hadde likevel mensmurringer. Men nå ble jo gleden kortvarig for henne da, men det vil jo ikke si det samme gjelder for alle andre.. Jeg vil så veldig at du skal få positiv test nå!! Fortjener du!!! Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå