lillen Skrevet 9. mars 2004 #201 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan du oppdatere nu? Håper det gikk superdupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. mars 2004 #202 Del Skrevet 9. mars 2004 Først må jeg gi en liten siden du har vært i begravelse idag. Antar det har vært en rar dag. Jeg jobber i hjemmesykepleien og har også vært i begravelse til brukere som jeg har kjent godt, så jeg vet hvordan du har det... Så må jeg bare hoppe litt, for jeg er så spent! Hvordan gikk legetimen din i dag? Jeg har bestilt legetimenå, så jeg og min kjære skal til lege den 23. Er veldig spent på hva som skal (og bør) skje, så nå er du min prøvekanin som jeg må lære av! Så fortell fortell!! Og ha en god kveld, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 9. mars 2004 Beklager at dere måtte vente så lenge :oops: Jeg har vært så opptatt i dag,men her kommer en liten oppsummering! Nr 1 Begravelsen var trist,men veldig fin.Pårørende satte stor pris på at jeg var der,og hadde det ikke vært for The Legetime,så hadde jeg vært i minne stunden også. Men der var jeg ikke. Nr 2 The Lege time: Først måtte vi jo selvfølgelig vente i aldri så mange evigheter før det ble vår tur.Men så ble det da etter en laaang stund vår tur til å gå inn til legen. Han var jo forberedt på hva vi skulle prate om så han lurte litt på hvor lenge vi hadde vært prøvere osv. Så spurte han oss om sykdommer og evt operasjoner osv. Mannen ble operert en gang da han var 12 år,og dette var legen veldig opptatt av. Så min kjære skal da inn på sykehuset å ta div tester der for å sjekke. Mens meg sender han til Kvinneklinikken på Rikshospitalet. Så det var ikke mye han kunne gjøre nå,men han ville veldig gjerne sjekke ut mannes soldater(i og med at han opererte der nede da han var 12.) Timen der ville mannen få veldig fort,og resultatene skulle videre sendes til Kvinneklinikken,hvor på jeg skulle bli sjekket. Han håpet at jeg ville få time der så fort som mulig etter at mannens resultater var klare.Og han lovte å purre på dem hvis det tok for lang tid. Hvis jeg ikke hadde hørt noe etter at resultatene til mannen kom,skulle jeg ta kontakt med fastlegen igjen. Han er veldig hyggelig han fastlegen min,og han håpet jo at vi ville få det til uten alt for mye oppstyr,og han skjønte frustrasjonen vår i og med at vi har prøvd i over et år. Men han sendte brevene til de forskjellige instansene mens vi satt på lege kontoret,og ga meg tlf nr direkte til begge avdelingene,sånn at vi kunne ringe hvis det tok alt for lang tid. Jeg er iallefall igang,og om jeg kom på flere spørsmål,så var det bare å ringe!!! Nå skal jeg legge meg,men håper dere har fåt de svar dere "lengtet" etter !! Stoooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. mars 2004 #204 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei Lilletrollet. Dette høres jo bra ut da, nå er dere i gang med utredning og et skritt nærmere baby i magen. Lykke til. Håper du ikke må vente for lenge på time. Ellers koster det ikke alt for mye privat heller. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det, for da gikk det fort. Håper du får en fin uke og at det ikke er noe i veien med soldatene. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #205 Del Skrevet 10. mars 2004 Aaaa endelig er denne kveldsvakten over også. Nå driver mannen å lager litt kveldsmat til meg(bortskjemt? Jeg? Neei.... :o ) Skulle bare innom en liten tur for å sjekke litt! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2004 #206 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei Småtroll! Da er du nå i hvert fall i gang med utredning - det skjer noe! Synes du det er litt oppmuntrende å vite? Jeg har jo skjønt det sånn at du er forholdsvis ung. Legen var ikke tilbakeholden med å sende deg på utredning pga alder? Jeg synes så ofte å høre om folk som får beskjed om at "du er nå ennå så ung, smør deg med tålmodighet". Det synes jeg er så utrolig drittsekk-melding å sende ut - så hvis noen sier det til deg så må du frese tilbake! Vi vet nemlig best selv når vi vil ha barn! Jeg håper du ellers har det fint, og at du koser deg i solfylte Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mars 2004 #207 Del Skrevet 11. mars 2004 Så deilig at legen din er så grei. Det er jo akkurat sånn leger skal være! :-) Håper alt er som det skal og at dere plutselig er gravide sånn midt oppi utredningen :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #208 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei Matahari. Det er kjempe oppmuntrende å være igang. Nei jeg har en veldig hyggelig lege,og han sa ingenting pga alderen min. Og hadde han gjort det så skulle han fått svelget ordene sine. For det synes jeg hadde bare vært teit!! Nå kan det ha en samenheng at mannen min er såpass gamel som han er,at han ikke sa noe. Men nå er vi i allefall igang,og det er jeg glad for!! Hei Meta! Han er kjempe hyggelig.Og han tar meg veldig alvorlig på dette her,han har sagt ved flere anledninger jeg har nevnt temaet,at han håper at neste gang jeg skal til ham,så er det for kontroll av et lite under!!! :-D Ellers skal jeg ha kjøre time i dag. Både gruer og gleder meg litt.....har liksom fått lekser som jeg skal øve på da,og jo da jeg har gjort det,men det er litt skummelt allikevel da....er han fornøyd bla bla..... Men men,det går sikkert bra. Han var jo så hyggelig. Ha en strålende dag! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. mars 2004 #209 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei hei, Lilletrollet. Er bare innom for å ønske deg en superduper helg. Håper resten av utredningen går fort. Klem fra Tiny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. mars 2004 #210 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er godt bare det å vite at en er igang... Noe skjer... Ha en strålende helg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #211 Del Skrevet 12. mars 2004 Takk for koselige hilsner Tiny og Mayamor! Det var hyggelig. I går hadde jeg kjøre time,og jo da han så at jeg hadde øvd litt på ting han pirket på sist,men det var fremdeles ting jeg kunne øve enda mere på. Han syntes allikevl at jeg var flink da,til å være så nybegynner :oops: (litt stolt da he he) I dag er jeg på dag 27,og det vil si at tanta er på vei det....Men men,nå får den bare komme,vi er iallefall i gang med utredningen,og det er det viktigste (skulle tanta ikke dukke opp,så griner jeg ikke av den grunn heller....he he) Vel håper alle sammen får en trivelig helg,men masse kos! Stoooore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. mars 2004 #212 Del Skrevet 12. mars 2004 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. mars 2004 #213 Del Skrevet 12. mars 2004 Bare innom for å ønske deg God Helg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. mars 2004 #214 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei hei! Tar det lang tid før dere får svar på mannens prøver? Håper dere slipper å vente så lenge både på svar og din time på KK. Og enda er det vel håp for denne syklusen Hvis ikke blir du med oss andre i Jakten på Julestjernen, også kalt årets Julegave. Vi er ganske mange nå som plannelegger å ha nattavåk og bleieskift i Jula Lykke til videre! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. mars 2004 #215 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja ? Vi venter... Hvor ble det av tanta ? Kom hun ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #216 Del Skrevet 16. mars 2004 Tanta kom som ventet den.....i dag på jobben...Det er jo også typisk da...Men men.... Fikk vite i går at en venninne av meg er gravid. Og jeg er veldig glad på hennes vegne altså,men nå er jeg liksom "alene" som prøver i vennegjengen....Nå er det bare oss igjen....Jeg unner henne dette altså,for de har prøvd leeenge....Men jeg må innrømme at det stakk litt i meg også.....Er det egoistisk av meg å "føle"sånn?? Har ikke hørt noe fra sykehuset... :evil: Legen sa at mannen trolig ville få beskjed i løpet av mandag tirsdag,men har ikke hørt eller fått noe i posten. Men men. Får mase litt hvis jeg ikke har hørt noe på torsdag.... Ha en fin dag! Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 17. mars 2004 Nå har mannen fått time for avlevering av små svømmerne! Men det var ikke før 16 April da.... :-? Men men,han har fått time og det er det viktigste!!! Har skikkelig vondt i dag det er CD 2 i dag! Har vært på kurs i dag,og satt å hadde skikkelige smerter under hele foredraget...... AU..... Vel nå skal jeg på årsmøte i sameiet! Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #218 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er deilig å kjenne at det våres i landet! Og at sommeren ikke er så alt for langt unna.Men denne dagen har egentlig vært langt fra god...Jeg sov 3 1/2 time i natt...Fikk ikke sove. Og det er så teit når man skal på jobb klokken 7:00 :evil: Men men,i morgen har jeg fri,og da kan jeg sove lenge! Har ikke fått gjort stort her hjemme i dag heller,har stort sett bare sløva..... Og nå er det faktisk tid til å legge seg. Så jeg skulle bare stikke innom KG for å holde meg litt oppdatert he he Stoooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mars 2004 #219 Del Skrevet 20. mars 2004 16 april er heldigvis ikke så lenge til... Håper dere har en fin helg. Lørdagsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. mars 2004 #220 Del Skrevet 21. mars 2004 Håper dere har hatt en fin helg, Lilletroll! Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi det "stakk litt" i deg da venninnen din ble gravid. Det er jo en helt normel følelse! Jeg liker ihvertfall å tro det...siden jeg har det slik selv! Det går an å være glad på andres vegne samtidig som å være lei seg for at det ikke skjedde en selv... Hakona Matata! Grattis med time til sædlevering! Det går fremover nå vettu... ...og før du vet ordet av det, har du ordnet deg med verdens besteste julegave! Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå