Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Grattis med innsetting!!! Nå blir det spennende!! :danse:

Måtte bare spiren klore seg fast!

Kjempespennende å følge med her hos deg nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende! :tommelsmil:

Håper virkelig dette egget gjør sitt beste for å holde seg fast!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiser jeg på ferie,men jeg tror jeg skal kunne klare å oppdatere dere på hvordan ting og tang går(de har pc dit vi skal :tunge1::ler: )

Ha en god sommer da folkens!

Stoor klem :klem: fra Lilletrollet-som er i kjempe form!

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur. Og kos deg :-)

Tenker på hvordan det går med deg :-)

Teller ned dagene til den 1.

Fortsatt lykke til.

:kose: fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å oppdatere meg etter ferien, og så har du jammen ikke hatt ikm for et par dager siden :o

Håper virkelig at dere sitter og planlegger barnerommet og at du har en positiv graviditetstest i vesken :Nikke:

Håper håper håper håper og krysser krysser krysser krysser for snarlig opdatering med fantastiske nyheter :tommelsmil:

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Beklager sen oppdatering,men jeg har ikke orket...

Jeg har ikke gode nyheter å komme med. Det var negativt denne gangen også! Begynte med spotting allerede torsdags kvelden,og på fredag så var alt på vei ut. Har grått mye,og har det fremdeles tungt,men det er deilig å ha ferie og å ha famillie og gode venner rundt seg!

Vi har bestemt oss for å vente en stund med siste forsøk. Jeg orker ikke mere. Jeg eier ikke krefter til å starte på nytt nå. Kroppen har ikke godt av det den heller! Vi planlegger syden tur til høsten,og frem til da skal fokuset være på oss og ikke på prøving.

Ha en fin sommer fortsatt. Jeg vet ikke hvor mye jeg blir å finne her inne nå. Orker ikke så mye!

Takk for gode tanker og hilsninger! Lykketil for dere som enda prøver! Håper det lykkes!

Stoor sommer klem :klem: Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Dette var skikkelig leit Lilletrollet :klem:

Håper dere klarer å finne tilbake til smil og gode følelser og får en fin ferietur!

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Lilletrollet, det var trist å høre. Ta vare på hverandre i tiden fremover og spar krefter til senere forsøk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet.

Uff, det var trist å høre....Har tenkt så masse på deg og håpet at det klaffet. Uff for en skuffelse for dere. Håper bare at det snart lykkes.

Kos dere masse i sommer og prøv å bare være kjærester. Så ønsker jeg dere en god sommer og lykke til videre. Sjekker innom deg av og til.

Stor :klem: fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her innimellom. Ville bare innom å øsnke dere alle en riktig god sommer!

Jeg har det sånn stort sett greit! Det går litt opp og ned! Men for det meste opp! Planlegger litt mere ferie i august,pluss en syden tur i november,så tankene har litt å jobbe med bortsett fra babyer og prøving!

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så leit at det ikke gikk :klem: Skjønner godt at du vil vente litt nå. Det gjorde jeg også før jeg nå starter igjen, og det angrer jeg ikke på. Var sliten og frustrert etter alle hormonene og all spenningen.

Kos dere masse sammen i ferien, og kom sterkere tilbake til høsten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Jeg vurderte egentlig å stenge dagboken,men synes kanskje det er litt dumt også... Jeg får tenke litt på det...

Jeg har det bra! Det er godt å tenke på annet enn Prøverør og hormoner! Hadde nå bare sommeren kunne tenkt seg å komme tilbake en tur,så skulle alt være bra! He he!

Håper alle her inne har det bra,jeg er ikke så veldig oppdatert,men jeg tenker på dere!

Ha en fortsatt fin sommer!

Klem :klem: Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du stenger dagboka. La den heller bare ligge der, og skriv når du orker :klem:

Skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal nå igang med det 3. og siste søskenforsøket. Er egentlig drittlei hele greia, og gruer meg faktisk til hormoner og alt det... Har vært deilig med en lang pause nå ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei!

Jeg er her fremdeles,og har det bra!

Greit å gi et livstegn fra seg av og til! Jeg er ikke klar for noen ny runde med prøving enda,orker ikke tanken på en ny runde. Så vi får se når den tid kommer.... Har vurdert å ringe sykehuset mange ganger for å avklare litt ting,men jeg utsetter det. Orker rett og slett ikke.

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...