Klips Skrevet 19. juni 2005 #681 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg krysser! Under to uker til du får vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. juni 2005 #682 Del Skrevet 20. juni 2005 Grattis med innsetting!!! Nå blir det spennende!! Måtte bare spiren klore seg fast! Kjempespennende å følge med her hos deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. juni 2005 #683 Del Skrevet 21. juni 2005 Kjempespennende! Håper virkelig dette egget gjør sitt beste for å holde seg fast! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #684 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Da reiser jeg på ferie,men jeg tror jeg skal kunne klare å oppdatere dere på hvordan ting og tang går(de har pc dit vi skal ) Ha en god sommer da folkens! Stoor klem fra Lilletrollet-som er i kjempe form! Endret 16. juli 2005 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 23. juni 2005 #685 Del Skrevet 23. juni 2005 God tur. Og kos deg :-) Tenker på hvordan det går med deg :-) Teller ned dagene til den 1. Fortsatt lykke til. fra Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 30. juni 2005 #686 Del Skrevet 30. juni 2005 Lykke til i morgen ;-) Krysser fingre og ben! Klem, Lene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. juli 2005 #687 Del Skrevet 1. juli 2005 Å, i dag er dagen!! Håååper at det går bra denne gangen!! Hold oss opdatert, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. juli 2005 #688 Del Skrevet 1. juli 2005 Så spennende med IKM i dag! Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. juli 2005 #689 Del Skrevet 3. juli 2005 Bare innom for å oppdatere meg etter ferien, og så har du jammen ikke hatt ikm for et par dager siden :o Håper virkelig at dere sitter og planlegger barnerommet og at du har en positiv graviditetstest i vesken Håper håper håper håper og krysser krysser krysser krysser for snarlig opdatering med fantastiske nyheter Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #690 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei hei! Beklager sen oppdatering,men jeg har ikke orket... Jeg har ikke gode nyheter å komme med. Det var negativt denne gangen også! Begynte med spotting allerede torsdags kvelden,og på fredag så var alt på vei ut. Har grått mye,og har det fremdeles tungt,men det er deilig å ha ferie og å ha famillie og gode venner rundt seg! Vi har bestemt oss for å vente en stund med siste forsøk. Jeg orker ikke mere. Jeg eier ikke krefter til å starte på nytt nå. Kroppen har ikke godt av det den heller! Vi planlegger syden tur til høsten,og frem til da skal fokuset være på oss og ikke på prøving. Ha en fin sommer fortsatt. Jeg vet ikke hvor mye jeg blir å finne her inne nå. Orker ikke så mye! Takk for gode tanker og hilsninger! Lykketil for dere som enda prøver! Håper det lykkes! Stoor sommer klem Lilletrollet Endret 16. juli 2005 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. juli 2005 #691 Del Skrevet 4. juli 2005 :trøste: Dette var skikkelig leit Lilletrollet Håper dere klarer å finne tilbake til smil og gode følelser og får en fin ferietur! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. juli 2005 #692 Del Skrevet 4. juli 2005 Uff, Lilletrollet, det var trist å høre. Ta vare på hverandre i tiden fremover og spar krefter til senere forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 4. juli 2005 #693 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei Lilletrollet. Uff, det var trist å høre....Har tenkt så masse på deg og håpet at det klaffet. Uff for en skuffelse for dere. Håper bare at det snart lykkes. Kos dere masse i sommer og prøv å bare være kjærester. Så ønsker jeg dere en god sommer og lykke til videre. Sjekker innom deg av og til. Stor fra Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. juli 2005 #694 Del Skrevet 6. juli 2005 Tenker på deg.... Dumme nyheter.. :trøste: God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #695 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er her innimellom. Ville bare innom å øsnke dere alle en riktig god sommer! Jeg har det sånn stort sett greit! Det går litt opp og ned! Men for det meste opp! Planlegger litt mere ferie i august,pluss en syden tur i november,så tankene har litt å jobbe med bortsett fra babyer og prøving! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. juli 2005 #696 Del Skrevet 14. juli 2005 Huffda, så leit at det ikke gikk Skjønner godt at du vil vente litt nå. Det gjorde jeg også før jeg nå starter igjen, og det angrer jeg ikke på. Var sliten og frustrert etter alle hormonene og all spenningen. Kos dere masse sammen i ferien, og kom sterkere tilbake til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. august 2005 Forfatter #697 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Jeg vurderte egentlig å stenge dagboken,men synes kanskje det er litt dumt også... Jeg får tenke litt på det... Jeg har det bra! Det er godt å tenke på annet enn Prøverør og hormoner! Hadde nå bare sommeren kunne tenkt seg å komme tilbake en tur,så skulle alt være bra! He he! Håper alle her inne har det bra,jeg er ikke så veldig oppdatert,men jeg tenker på dere! Ha en fortsatt fin sommer! Klem Lilletrollet Endret 11. august 2005 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 17. august 2005 #698 Del Skrevet 17. august 2005 Håper ikke du stenger dagboka. La den heller bare ligge der, og skriv når du orker Skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal nå igang med det 3. og siste søskenforsøket. Er egentlig drittlei hele greia, og gruer meg faktisk til hormoner og alt det... Har vært deilig med en lang pause nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. september 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Jeg er her fremdeles,og har det bra! Greit å gi et livstegn fra seg av og til! Jeg er ikke klar for noen ny runde med prøving enda,orker ikke tanken på en ny runde. Så vi får se når den tid kommer.... Har vurdert å ringe sykehuset mange ganger for å avklare litt ting,men jeg utsetter det. Orker rett og slett ikke. Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2005 #700 Del Skrevet 12. september 2005 En STOOOOR klem til deg Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå