Lilletrollet Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #221 Del Skrevet 23. mars 2004 JIPPI ,jeg har endelig fått time på Kvinneklinikken. OK,så er den ikke før 21.Juni,men jeg har fått time! Det er bare så vannvittig deilig å vite at nå er vi snart i gang! Mannen fikk også time da. Så nå skal vi inn samtidig. Å nå ble jeg så glad. Må bare passe på å få tatt de prøvene som skal taes...til riktig tid...... Det får vel gå det også. Stoooore lapper på kjøkkenet pleier å hjelpe he he. Dette er jo så viktig også så det er nok ikke noe problem. Ha en fin ettermiddag! Stooor Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. mars 2004 #222 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjempespennende med en dato å se frem til da!!! Krysser fingrene for at du kan ringe å avlyse den timen Tror det er helt normalt at det stikker litt når man får høre om venninner som blir gravide! Har det i allefall slik selv... og jeg blir jo samtidig veldig glad på deres vegne, selv om jeg aller helst skulle hatt en så koselig nyhet selv.. Men det blir vår tur etterhvert også! Bare tenk med så mye øving må jo resultatet bli bedre enn perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mars 2004 #223 Del Skrevet 23. mars 2004 Så fint at dere har fått timer nå da. Kommer sikkert til å bli en 3-4 kg julegave på dere i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 23. mars 2004 #224 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Nå blir det nedtelling for alle penga for dere Så flott at dere har fått en dato å forholde dere til Nå er virkelig jakten igang altså !!! Her går det i et vanvittig tempo om dagen, vi skal har ferdig stua til den store barnedåpen 11.april Og det som gjenstår er: * plate ferdig veggene * legge plater i taket * tapetsere * male + diverse annet stæsj :o Tror du vi klarer det ?? Jeg håper virkelig det, for jeg vil ikke ha selskapet i kjellerstua, for der er det for trangt Ellers så venter jeg på mensen, den er venta 27.mars, og jeg har mine mistanker at den IKKE kommer, for jeg er overhodet ikke PMS denne uka, og det pleier jeg å være Blir spennende dette her. Masse gode tirsdags til deg fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 24. mars 2004 #225 Del Skrevet 24. mars 2004 Grattis med time til begge to. Selv om det er en stund til, er dere i allefall i gang. I dag oppdaget jeg at jeg fikk klem av deg i klemme-tråden for nesten to måneder siden. :oops: Tusen takk, det var hyggelig. Klemmer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. mars 2004 #226 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer med time Tiden går nok fort frem til da skal du se. Men nå er det bare til å krysse fingrene for at du kan ringe og avlyse den timen Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mars 2004 #227 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå er det snart vår! :D Tida går fort, og snart er det Juni! Spennende! Klart det stikker litt når andre blir gravide :-? Men en vakker deg er det din tur Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #228 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for alle hilsner, dere er The Super Girls! Hi hi. Nå driver jeg å pakker sakene mine,for nå skal jeg til Malmø! Skal på kurs. Det gleder jeg meg vannvittig til,men om jeg kommer inn hit på mandag å klager over støl i rompa,så har jeg ikke øvd på å lage baby Jeg skal lære meg å longere skjønner dere,og da skal jeg også ri litt! Og jeg har ikke ridd på aldri så lenge :oops: Vel håper dere får en super duper helg! Stoooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. mars 2004 #229 Del Skrevet 25. mars 2004 :enig_animasjon: Hihi, lykke til og kos deg i helgen!!! God helg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. mars 2004 #230 Del Skrevet 25. mars 2004 Ride (ha - på en "hest" liksom... ) - skriver om det i en dagbok - i all offentlighet... :o - ingen blygsel lenger...? Kos deg i helgen du. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. mars 2004 #231 Del Skrevet 25. mars 2004 Ride/longeringskurs i Malmø???? Hørtes dritgøy ut!!! Jeg vil også være med!!!!! Er det Natural Horsemanship kurs eller..? Kos deg i alle fall MASSE!! God helg! *Misunnelig god-helg-klem fra Heste-Huldra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. mars 2004 #232 Del Skrevet 26. mars 2004 Så morsomt da! Håper du får en flott tur! Kos deg! Klem fra murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mars 2004 #233 Del Skrevet 26. mars 2004 God tur!!!!! Store muligheter for gangsperre dersom du ikke har ridd på en stund ja Ble litt missunnelig jeg, men bare på en god måte hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #234 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg er tilbake,og jeg er faktisk mindre støl an fryktet. Men jeg er helt frelst i disse hestene som var der nede da........Sukk. HUn hadde de flotte helstene,og de gikk jo som en drøm alle sammen. Nå er har jeg tatt andre grad i longeaur utdannenlsen man trenger for å longere i voltige! (det vil si hvis jeg sto på teori prøven,men den var sykt vanskelig ......) Men men,gøy har jeg iallefall hatt det! Nå skal jeg straks på jobb interju. Så da får vi se da om jeg får meg ny jobb fra august av. Hadde ikke gjort noe det. Skriver mere senere! Må finne ut hvor jeg skal på interju nå! Takk for alle hilsner! Stooooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #235 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvilken utdannelse er det du holder på med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #236 Del Skrevet 29. mars 2004 Jinx: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #237 Del Skrevet 29. mars 2004 Jøss det har jeg aldri hørt om.. Morsomt Har hatt hest i mange mange år.. Å drevet med sprang/dressur/trav .... Skal nok i stallen igjen når barna er blitt litt større tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. mars 2004 #238 Del Skrevet 30. mars 2004 Så det er voltige du driver med! Stilig! Ganske uvanlig sport, og i alle fall her på vestlandet, har ikke hørt om noen som driver med det her. Driver du og turner oppå hesten du også, eller er du "bare" longsjør? Ser dritvanskelig ut! Tungt nok å drive med turnøvelser, jeg bøyer meg i støvet for dem - men til og med oppå en hesterygg da, i fart! :o Selv er det bare koseriding jeg holder på med, rir på tur og har det gøy. Rir islandshest jeg Hvordan gikk jobbintervjuet da? Har du en magefølelse? :D Og de andre magefølelsene da, hvordan går det med dem? Får si som BigBrother-Ramsey, men på en finere måte: Blir det no' prøving eller? Ha uansett en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2004 #239 Del Skrevet 30. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig fin uke jeg. Har holdt litt på med hester når jeg var yngre. Men det var bare turer og sånn da. Håper jobb-intervjuet gikk bra da. Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 1. april 2004 #240 Del Skrevet 1. april 2004 Hei. Vil bare ønske deg en fantastisk påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå