Gå til innhold

Din verste date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han var helt besatt av at jeg måtte prate med henne, det måtte da være det samme om hun gjorde fra seg på do eller i munnen hans liksom...

Å herregud, er dette samme mann kanskje? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg velger å være anonym her siden dette er ganske så flaut!

Var på date med en veldig kjekk gutt. Før jeg skulle møte han, så spiser jeg 2 knekkebrød (bare for å ha noe i magen, så jeg ikke plutselig ble sulten) med smøreost i HVITLØKSsmak! Dum som jeg var så tenkte jeg at hvis jeg pusser tenenne ekstra godt og hiver en tyggis eller to i munnen, så ville det gå så fint atte. Hehe, vi var på en pub sammen og utover kvelden ble hvert fall jeg godt brisen, og vi begynner kline litt. Da sier han "eh, har du spist hvitløk eller??" mens han lager et rart ansiktsutrykk. Trodde jeg skulle DØ av flause :flau: Jeg "ehehe, ja jeg har visst det" :sjenert::sjenert:

Huff, jeg som trodde han ikke ville merke noe, men den gang ei. Ble ikke noe mer klings den kvelden og resten av kvelden var super klein. Jeg var vel rød som en tomat i trynet.

Det ble flere dater på oss og jeg spiste IKKE noe mer hvitløk etter den daten :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste datingopplevelse var da daten min ville jeg skulle gjenkjenne en sang, noe som var helt umulig for jeg hadde aldri hørt den. Det var visstnok en veldig morsom sang, men det hjalp lite for den var helt ukjent for meg. Og siden han syntes denne sangen var så geniaaaaaal begynte han å synge den for meg. Høyt. Offentlig. Surt. Mens han gapskrattet. Det var en engelsk tullesang om "fuck me" og "come" og "fuck her hard". Blant mine venner kunne sånt vært hysterisk morsomt på vors med litt innabords. På en strand med barnefamilier i vannkanten var det bare... pinlig.

Møtte han flere ganger, faktisk. Tenkte liksom at "Ok, han er sprø, men du er ikke veldig normal selv alltid". Så jeg ble egentlig vitne til at denne lille pøbelen klemte jente etter jente jo fullere han ble, kom i prat med ukjente og ignorerte meg og hadde venninner på fanget. Men MEG skulle han likevel ha.

Det ble for drøyt når han begynte å tafse og klemme på MINE venninner en kveld så jeg kuttet kontakten.

I ettertid har jeg blitt fortalt av en felles venninne at han går rundt og er veldig bitter og sier jeg og gjengen min er kjedelig når vi er edru. Den samme jentegjengen med venninner han tafset på i fylla mens han datet meg - og de også selvsagt avviste ham.

Joda.

Endret av floony
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en god en! Var nybegynner på nettdating, og koste meg med å treffe flere av dem i virkeligheten over en øl eller kaffe, og lignende. Det var som regel koselig! Den ene fyren møtte jeg på sukker.no, og vi gikk ut flere ganger sammen. Det var tidlig i blikjent fasen, men det var tydelig at vi snart skulle begynne med hjemmebesøk og litt action :lur: Vi hadde en koselig date på en kafe, vi satt og kosa i sofaen da det plutselig kom en dame bort til bordet vårt. Etter det utspilte det seg et scenario jeg sent glemmer. Varm (ikke glovarm) kaffe ble slengt over meg og mannen, skjellsord ble brølt, og mannen ble dratt med ut av lokalet. Han var visst gift!

Faen for et kjerringtroll da...

Ja, jeg har jo full forståelse for situasjonen hennes: Faen, mannen er en skikkelig douchebag da.

Men hvorfor skal hennes vrede gå utover denne jenta som ikke aner noe.

Dette er så typisk "kjerring-oppførsel" alltid skal da den gifte dama klikke helt og skjelle ut den andre kvinnen. Selvfølgelig, om denne kvinnen VET at mannen er gift, da fortjener hun en liten dose. men det er ikke alltid slik, og som i dette eksempelet, så visste ikke jenta noe. Men alikevel får hun en kaffekopp over seg.

Som sagt igjen, jeg har full forståelse for at hun er kjempe såret og lei seg, men ikke la det gå utover en annen, som for alt hun vet kan være helt uten viten om at han er gift. Syntes en bør være sikker før en kommer med sånnt tull syntes jeg.

Stor sansynelighet for at jenta ikke vet det, og tilogmed kommer til å reagere med sinne og ta hennes parti med å skjelle ut mannen, vil si det er bedre.

Itillegg til dette er det veldig "Kjerring-oppførsel" å lage hele dette scenarioet, drama herfra til helvete for alle rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *dragoon*

Jeg var på date med en gutt jeg hadde blitt kjent med gjennom et familiemedlem. Han virka noe spesiell men jeg ga ham en sjangse. Vi var ute å gikk en tur da vi så en overkjørt kråke i veikanten (med blod og gørr og alt) Da sa han plutselig: "haha, har du prompa du nå eller?"

Sjarmerende sagt gitt..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så typisk "kjerring-oppførsel" alltid skal da den gifte dama klikke helt og skjelle ut den andre kvinnen. Selvfølgelig, om denne kvinnen VET at mannen er gift, da fortjener hun en liten dose. men det er ikke alltid slik, og som i dette eksempelet, så visste ikke jenta noe. Men alikevel får hun en kaffekopp over seg.

Som sagt igjen, jeg har full forståelse for at hun er kjempe såret og lei seg, men ikke la det gå utover en annen, som for alt hun vet kan være helt uten viten om at han er gift. Syntes en bør være sikker før en kommer med sånnt tull syntes jeg.

Antatt billige kvinnfolk kan faktisk ikke forvente å få kongens fortjenestemedalje når de blir tatt på fersken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinneaa

Vet ikke om jeg kan kalle det en date engang, hahaha...

Jeg hadde en guttevenn. Hans bestevenn(som jeg aldri hadde møtt før) hadde lagt til meg på facebook og vi hadde prata masse. En dag spurte han om jeg ville bli med på kino med han, og det ble jeg med på. Dagen før vi skulle på kino, ringte "guttevennen" min og spurte om han kunne bli med, for han hadde hørt at jeg og kompisen hans skulle på kino. Først sa jeg at"nei, jeg tror kompisen din ikke vil det...", noe bestevennen hans også sa. Men vennen min slutta ikke, han maste og maste og maste og maste. Til slutt sa vi "OK. Du får bli med".

Jeg husker det såå godt når de først kom. Kompisen min tok over hele "daten", og skravlet og skravlet. Han bokstaveligtalt dro meg og kompisen hans fra hverandre, og turte ikke å la oss være alene et sekund. I kinosalen når vi satt oss, begynte de å KRANGLE om plassene (for begge ville sitte vedsina meg). Det føltes serriøst som jeg var barnevakt for to 3-åringer.... men jeg sa at "slapp av, jeg kan sette meg i midten". I midten av filmen bøyde kompisen min seg ved meg og hvisket " du vet at... kompisen min er veldig upopulær...". Haha, da fikk jeg nok! Jeg var helt matt og overrasket over at noen kunne være så barnselige, så jeg tok sakene mine og gikk.

Verdens VERSTE date!! :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha kom nettopp på en date jeg hadde da jeg var sånn 13-14. Trodde jeg skulle dø av flause!!

En gutt i den andre klassen spurte om jeg ville være med han på kino da. Det ville jeg så klart siden jeg likte han veldig godt. Jeg var super nervøs og spurte han om jeg kunne ta med en venninne. "ja, bare hvis jeg kan ta med en kompis" Det var helt i orden.

Vi kommer til kinoen og gutta var allerede kommet. Litt kleint i begynnelsen da ingen av oss sa stort. Jeg var så nervøs at jeg trodde jeg skulle svime av liksom. Det ble ikke noe bedre da pappa kommer inn på kinoen (dette var før filmen hadde startet altså) og drar meg med på utsiden. Jeg husker ikke helt, men det var noe med at jeg ikke hadde bedt om lov til å dra på date og mora til vennina mi hadde sagt til mamma jeg var på kino med noen gutter. Noen i den duren. Jeg hadde sagt jeg skulle noe annet (tror jeg sa jeg bare skulle opp til hun venninnen min) pga pappa var veldig streng for å si det mildt. Han skulle alltid sjekke guttene FØR vi dro på date osv.

Vel, han sier at jeg får bli med hjem og jeg måtte gå inn igjen å si dette til daten min. Det var SÅÅÅ flaut. Han ble max skuffet stakkaren og jeg går flau ut igjen. Hadde lyst til å bare synke langt ned i jorden og bli der.

Han hadde jo så klart sagt til alle på skolen og dette ble jeg mobbet for i ukesvis. Huff.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha kom nettopp på en date jeg hadde da jeg var sånn 13-14. Trodde jeg skulle dø av flause!!

En gutt i den andre klassen spurte om jeg ville være med han på kino da. Det ville jeg så klart siden jeg likte han veldig godt. Jeg var super nervøs og spurte han om jeg kunne ta med en venninne. "ja, bare hvis jeg kan ta med en kompis" Det var helt i orden.

Vi kommer til kinoen og gutta var allerede kommet. Litt kleint i begynnelsen da ingen av oss sa stort. Jeg var så nervøs at jeg trodde jeg skulle svime av liksom. Det ble ikke noe bedre da pappa kommer inn på kinoen (dette var før filmen hadde startet altså) og drar meg med på utsiden. Jeg husker ikke helt, men det var noe med at jeg ikke hadde bedt om lov til å dra på date og mora til vennina mi hadde sagt til mamma jeg var på kino med noen gutter. Noen i den duren. Jeg hadde sagt jeg skulle noe annet (tror jeg sa jeg bare skulle opp til hun venninnen min) pga pappa var veldig streng for å si det mildt. Han skulle alltid sjekke guttene FØR vi dro på date osv.

Vel, han sier at jeg får bli med hjem og jeg måtte gå inn igjen å si dette til daten min. Det var SÅÅÅ flaut. Han ble max skuffet stakkaren og jeg går flau ut igjen. Hadde lyst til å bare synke langt ned i jorden og bli der.

Han hadde jo så klart sagt til alle på skolen og dette ble jeg mobbet for i ukesvis. Huff.

Sånn kan det gå når man prøver å lure pappaen sin, ja! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel ikke bare min verste date, men også han sin :ler: Er jeg virkelig så fæl å være på date med? Hehe....

Dette skjedde for et par år siden da jeg skulle på date med en fyr. Vi dro på en pub i byen og satte oss ved et bord. Vi snakket mye og tar oss noen drinker. Jeg følte vi hadde god kjemi jeg da. Etter en stund måtte jeg på do. Da jeg kom tilbake var daten min borte! Jeg ser om han står i baren for å kjøpe mer å drikke. Nei han var ikke der. Jeg går ut for kanskje han skulle ta seg en røyk. Han var ikke utenfor heller. Mitt siste alternativ var at han hadde gått på do. Jeg setter meg ned igjen og venter. Han kommer ikke tilbake. Hmmmm, merkelig altså. Jeg prøvde å ringe, men ikke noe svar. Jeg bumper inn i en venninne som var der sammen med typen sin. Jeg henger meg på de og vi går til et utested. Der får jeg se fyren sitte i sofan med noen kompiser. Han ble veldig paff da han sa meg gå forbi :ler: Jeg sendte han bare det stygge blikket og ga faen i han resten av kveld. Asshole!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel ikke bare min verste date, men også han sin :ler: Er jeg virkelig så fæl å være på date med? Hehe....

Dette skjedde for et par år siden da jeg skulle på date med en fyr. Vi dro på en pub i byen og satte oss ved et bord. Vi snakket mye og tar oss noen drinker. Jeg følte vi hadde god kjemi jeg da. Etter en stund måtte jeg på do. Da jeg kom tilbake var daten min borte! Jeg ser om han står i baren for å kjøpe mer å drikke. Nei han var ikke der. Jeg går ut for kanskje han skulle ta seg en røyk. Han var ikke utenfor heller. Mitt siste alternativ var at han hadde gått på do. Jeg setter meg ned igjen og venter. Han kommer ikke tilbake. Hmmmm, merkelig altså. Jeg prøvde å ringe, men ikke noe svar. Jeg bumper inn i en venninne som var der sammen med typen sin. Jeg henger meg på de og vi går til et utested. Der får jeg se fyren sitte i sofan med noen kompiser. Han ble veldig paff da han sa meg gå forbi :ler: Jeg sendte han bare det stygge blikket og ga faen i han resten av kveld. Asshole!!

Noe så utrolig slemt :hakeslepp: Enda godt at du tydeligvis bare ler av det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen for et kjerringtroll da...

Ja, jeg har jo full forståelse for situasjonen hennes: Faen, mannen er en skikkelig douchebag da.

Men hvorfor skal hennes vrede gå utover denne jenta som ikke aner noe.

Stor sansynelighet for at jenta ikke vet det, og tilogmed kommer til å reagere med sinne og ta hennes parti med å skjelle ut mannen, vil si det er bedre.

Itillegg til dette er det veldig "Kjerring-oppførsel" å lage hele dette scenarioet, drama herfra til helvete for alle rundt.

Så godt at vi nå har fått etablert hva som er skikkelig kjerring-oppførsel fra skikkelige kjerringer sånn at vi for å unngå å havne utfor kjerring-oppførsel i fremtiden nå vet hvordan vi skal unngå skikkelige kjerringer. Det er jo bare sååå typisk for kjerringer å bli sinte når de tar den stakkars mannen sin i å kose på andre kjerringer, og at en mann ville reagert med slik kjerring-oppførsel er bare helt kjerringaktig å tenke seg, for det er bare kjerringer som blir sinte for sånt. :popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nuppdupp

Har noe styggedom å skrive om jeg også.

Møtte fyr på nettby ( tabbe 1 ), og vi begynte å skrive sammen. Det gikk noen måneder med fast skriving hver dag, sms, telefoner og alt, vi bestemte oss for at vi måtte treffes. Både jeg og han er litt forsiktige av oss, så vi ventet en stund med å treffes, men så var det avgjort. Jeg bestilte flybilletter fordi han bodde så langt unna, og vi bestemte at jeg skulle bli hos ham i 5 dager ( tabbe 2 ). Billettene var dyre nok som de var, og jeg bestilte uten mulighet for endring, iallefall ikke uten jævla feite gebyr. Etter et par timer med fly, flyplass og hele den mølja, kom jeg omsider frem i byen han bodde i. Klin fremmed by jeg aldri hadde noe tidligere tilknytting til. Jeg henter bagasjen og venter, og venter.. Sender sms og sier at nå er jeg som avtalt landet på flyplassen. Ja, han skal bare ditt og datt, så kommer han. Bare bare ble ikke bare bare, jeg ventet 1,5 timer på ham. Men jeg er en tålmodig sjel, og smilte bredt når han kom! Det ble en skikkelig romantisk flyplass omfavnelse, vi løp i hverandres armer, kysset, klemte, kysset igjen, og folk rundt tittet smilende på oss.

Vi dro hjem til ham, det jeg ikke visste er at han bodde i kollektiv med 3 andre gutter, og 2 hunder. Alle gutta jobbet, ingen gikk på skole, og de tjente ganske godt, så jeg skjønte ikke helt hva de gjorde i kollektiv.. Nok om det. Det andre som møtte meg, var tidenes skitneste, jævligste, helvetesoppspydde hus. En av gutta som tok meg i handa og presenterte seg sa "du får bare unnskylde, men vi er bare gutter som bor her, så det er litt skittent."

LITT ville være å lyve meg rett i ansiktet, og stå for det. Det var hundehår -over alt- etter hundene. Jeg kunne børste sofaen fri for hår med hundebørsten, så ille er det snakk om. Kjøkkenet, badet, det så ikke ut, det var det mest motbydelige jeg noen gang har vært borti.

Uansett. Første kvelden var koselig, vi satt i sofaen, kosa oss, hadde det kjempefint, ting utviklet seg mellom oss, og vi hadde seg senere på natten. Dagen etter dro han på jobb, og han kom ikke igjen før dagen etter det igjen. Fikk sms utover dagen at "jeg blir litt sein jeg.." og "jeg ble visst enda senere" til det avsluttet med "jeg kommer ikke hjem i dag, det er skikkelig krise, så jeg bare overnatter på sofaen på kontoret". Han hadde en skikkelig tung lederstilling, men oookay.. Han hadde også sagt han kunne ha besøk av meg. Siden jeg ikke var kjent i byen eller området rundt der de bodde, ble jeg og hundene sittende inne hele dagen. Ikke hadde han latt igjen nøkkel til meg så jeg kunne gå ut heller. Langt på kvelden kom hundeieren hjem og lufta med seg hundene i det minste. Jeg la meg alene.

Dagen etter kom han hjem rundt 17, da var det Fredag. Det første han gjorde var å sette seg ned og skrive rapporter. Sovna tidlig på sofaen, og lot seg ikke vekke, igjen hadde jeg brukt dagen foran tvn, klappe hundene, og se ut vinduet. Og ja, jeg vasket også litt rundt for at det ikke skulle være så motbydelig, spesielt kjøkken og bad.

Lørdag: Han _MÅTTE_ se noen fotballkamper på tv. Der begynner min tålmodighet å slites litt, jeg spurte pent om vi ikke snart skulle finne på noe slik vi hadde planlagt lenge, jeg hadde kommet på besøk til ham jo... Til slutt klarte han å løsrive seg fra Fotballen, og vi bestemte at vi skulle gå ei turløype i skogen, for det var så fint vær! Han tok på seg lue, var ikke så kaldt, men jeg stussa ikke over det. Jeg gikk, og pratet med ham, flørtet, lo, tok ham i handa, og han var heller lavmælt tilbake, så jeg tenkte at kanskje han var sjenert. Plutselig brøler han YES SCOOOORE! ut i lufta, og jeg ser rart på ham. Det viser seg at han har nesten ikke hørt en dritt av hva jeg sa, men hørt på fotballen via radio og øreplugger. Jeg ble veldig lei meg, og gikk raskt tilbake til bilen, med ham hengende etter meg.

På vei hjem stoppet vi innom butikken og skulle handle. Han sa rett ut "jeg har ikke penger altså, har ikke fått lønn". Jeg svarte "det er greit, jeg skulle ikke ha deg til å betale for meg uansett.". Jeg kjøpte godterier og potetgull til oss som vi skulle kose oss med, at han ikke hadde penger, var ikke et problem for meg. Ved kassa sier plutselig kassadama en ganske høy sum. Jeg sier "jeg tror det må være en feil, jeg har ikke handlet for så mye?". Da har "daten" min lagt på 20pk sigarettkort på båndet mens jeg ikke så på, så ser jeg på ham og han bare "er det greit eller?".

Min tålmodighet slites litt mer og mer, men jeg er stuck der til mandag morgen til flyet hjem går, så jeg velger å smile, og gjøre det beste av det.

Vel hjemme stikker jeg i dusjen en tur, og jeg bruker litt tid på å fikse meg for ham, jeg vil ha en litt romantisk kveld. I mellomtiden hører jeg at resten av gutta kommer hjem ( de var veldig mye vekke ), og tenker ikke mer over det. Når jeg kommer ut av dusjen har de starta på chipsen, spist opp smågodtet jeg kjøpte til meg og daten, og starta på å lage middagsmat, av vår mat. Jeg sier at "dette er vår mat.." og gutta ser overraska på meg og unnskylder, for daten min hadde ikke sagt noe. Jeg tar over matlagingen og lager mat til oss, vi spiser, også er det full fest i kollektivet. Lettkledde jenter, brennevin og røyk ruller om en annen i løpet av hele kvelden, og plutselig er det et par som prøver å ha sex i senga til meg og daten. Jeg forklarer ham at nå er jeg ikke komfortabel, jeg visste ikke om det, og jeg har litt lyst vekk, om vi ikke kan stikke ut meg og ham. Nei, han syntes vi kunne være hjemme. Låste meg på soverommet og sov til søndag, ganske skuffa og lei meg. Tidlig på morran dundrer han på døra og ber meg slippe ham inn, døddrukken ramler han i senga og snorker høyt.

Søndag: Han er driiiiiitfyllasyk, og jeg sitter med de 3 andre fyllasyke gutta og ser filmer på tv. Så lager jeg litt mat, etter å igjen ha måttet vaska kjøkkenet. Hjelper et par fyllasyke jenter i dusj og finner rene handklær til dem, for gutta gir en faen, gir de vann og paracet, og sender de hjem etter å ha stappa i dem en brødskive. Søndag kveld forventer jeg at jeg og daten skal finne på noe koselig sammen. Vi sitter på terassen og klemmer litt, snakker litt om at "jaaa, i morgen drar jeg hjemover." Han sier "jeg kommer til å savne deg". Jeg tenker "det nekter jeg å tro". Vi legger oss, og koser lenge, har det skikkelig koselig sammen, sovner i hverandres armer.

Mandag morgen går omsider, fuckings endelig, endelig flyet mitt. Jeg kommer hjem, og hører ingenting fra ham på 5 måneder. Etter 5 måneder får jeg en melding "jeg savner deg, kommer du på besøk igjen?"..

Hvis noen gadd å lese denne historier her, kudos til deg.

huff :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe styggedom å skrive om jeg også.

---

Fy søren, tror jeg hadde slått leir på flyplassen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, tror jeg hadde slått leir på flyplassen.

Jeg kunne aldri i villeste, skumleste, jævligste drømmer forestilt meg hva de dagene skulle by på, jeg visste ikke hva som traff meg. Holdt ut altfor lenge, burde dratt derfra og heller bodd på flyplassen, eller venta på første ledig fly hjem. Det var litt av en opplevelse..

Takk for klem, NuppDupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må omtrent være verdens snilleste person!

Og så tenker jeg; hvorfor i helvete fant du deg i dette?

På en måte var det faktisk smart; fordi da fikk du virkelig oppleve hvordan han egentlig var.

Men jeg hadde nok blitt rimelig pissed og sur gitt. Og villig vekk betalt geyr for å kunne reise hjem tidligere. Men da hadde jo ikke jeg fått samme lærepenge som du fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...