Gå til innhold

ALLE GUTTER HATER MEG!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mennesker som holder seg i bakgrunnen enser jeg ikke. Jeg vil ha det artig! Jeg vil ha noen som kan flørte, som kan tørre å vise litt ben i nesa. Jeg vil ha noen som bruker øyekontakten og kroppsspråket sitt effektivt.

Legg merke til at det ikke handler om utseendet.

Jeg blir irritert over jenta som henger i bakgrunnen når jeg prater med den interessante venninnen hennes. Hun som bare håper på at vi skal bli ferdig kjapt. Jeg blir irritert over jenter som ikke evner å holde i gang en samtale. Jeg blir irritert over jenter som forventer at gutten skal gjøre all jobben. Jeg blir irritert over jenta som, over alt, ønsker å bli bydd opp til dans, men ikke engang gidder prøve seg på kvinners minimalistiske og trygge mikroinvitasjoner.

En av de mer mindre pene jentene jeg kjenner til, får seg fortsatt et knull ca. hver kveld. Hun er forsåvidt ikke pen på innsiden heller, etter min mening. Hvorfor? Hun vet at hun må spille på de menneskelige strengene, ikke håpe på at andre skal spille på henne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av de mer mindre pene jentene jeg kjenner til, får seg fortsatt et knull ca. hver kveld. Hun er forsåvidt ikke pen på innsiden heller, etter min mening. Hvorfor? Hun vet at hun må spille på de menneskelige strengene, ikke håpe på at andre skal spille på henne.

Blir man noe mindre singel av å "få seg et knull" ca hver kveld man er ute på kjøttmarkedet?

• Liker 2
Skrevet

Blir man noe mindre singel av å "få seg et knull" ca hver kveld man er ute på kjøttmarkedet?

Det er vel en reaksjon etter flere år i forhold, ikke at påpekingen din var i nærheten av relevant.

Skrevet

Det er vel en reaksjon etter flere år i forhold, ikke at påpekingen din var i nærheten av relevant.

Hvis du leser i trådens overskrift så skriver TS at hun alltid er singel.

Da hjelper det lite å bare "få seg et knull". Det er ikke konstruktivt.

• Liker 1
Skrevet

Mennesker som holder seg i bakgrunnen enser jeg ikke. Jeg vil ha det artig! Jeg vil ha noen som kan flørte, som kan tørre å vise litt ben i nesa. Jeg vil ha noen som bruker øyekontakten og kroppsspråket sitt effektivt.

Jeg blir irritert over jenta som henger i bakgrunnen når jeg prater med den interessante venninnen hennes. Hun som bare håper på at vi skal bli ferdig kjapt. Jeg blir irritert over jenter som ikke evner å holde i gang en samtale. Jeg blir irritert over jenter som forventer at gutten skal gjøre all jobben. Jeg blir irritert over jenta som, over alt, ønsker å bli bydd opp til dans, men ikke engang gidder prøve seg på kvinners minimalistiske og trygge mikroinvitasjoner.

Blir du irritert av sjenerte jenter? wow..Da forstår jeg mer.

Skrevet

Blir du irritert av sjenerte jenter? wow..Da forstår jeg mer.

I en sjekkesituasjon, selvfølgelig.

Skrevet

Har du lest hele tråden? Ts skriver fakktisk at hun PRØVER uten lykke. Synest mange her gjentar hverandre hele tiden. Les tråden så skjønner dere litt mer.

• Liker 2
Skrevet

Har du lest hele tråden? Ts skriver fakktisk at hun PRØVER uten lykke. Synest mange her gjentar hverandre hele tiden. Les tråden så skjønner dere litt mer.

Det kommer jo fram, gjennom tråden, at hun ikke går ut lengre. At hun har falt i rollen som veggpryden. Det virker som om TS har gitt opp.

Skrevet

Det kommer jo fram, gjennom tråden, at hun ikke går ut lengre. At hun har falt i rollen som veggpryden. Det virker som om TS har gitt opp.

De fleste hadde gitt opp når de ble avvist gang på gang.

• Liker 1
Skrevet

De fleste hadde gitt opp når de ble avvist gang på gang.

Velkommen til den gjennomsnittlige manns verden.

• Liker 1
Skrevet

Du har fått en del fine innspill her, ikke minst fra Envy og Cuckold.

Du har faste bryster, nydelig rumpe, og et helt greit ansikt. Men jeg tror ansiktet ditt kan mangle prikken over i'en. Det man kaller entusiasme og utstråling.

Har du noe du brenner for, en entusiasme? Når du presenterer entusiasme og snakker om dette, da vil du skinne, og bli veldig attraktiv.

Du roter bort mye utstråling i usikkerheten din. Gå til en stylist og få sving på frisyre og klær. Med den kroppen din er det lett å bli et skinnende blikkfang. Kjenn etter når gutta ser på deg, og kjenn etter det begjæret. Da kjenner du at du er tiltrekkende. Kjenn på den følelsen. Når du føler at de sikler etter rompa di, så kan den følelsen av attraksjon spre seg helt opp til ansiktet, og da kan plutselig ditt ansikt begynne å stråle, og din skjønnhet vil utvikle seg til hele deg. Jeg tror du rett og slett skal kle deg frekt og utfordrende.

Når du er utpå, så kan det tenkes at du faktisk har størst sjans på den aller vakreste gutten. Fordi han er så herlig at han kan tenne gløden i øynene dine. Og når ansiktet ditt først utstråler entusiasme, da blir du vakker.

Egentlig tror jeg at dine sjanser har vært små fordi du ikke har vist interesse og entusiasme. Med en gang du går bort til en gutt, og begynner å snakke med han, og vise han interesse, så blir du plutselig tilstedeværende og interessant. Gi han ett kompliment, så blir han glad, og erfarer at møtet med deg er noe hyggelig. Han opplever hyggelig samspill. Noe som gir mersmak.

Skrevet

Jeg blir irritert over jenta som, over alt, ønsker å bli bydd opp til dans, men ikke engang gidder prøve seg på kvinners minimalistiske og trygge mikroinvitasjoner.

Jeg er ikke TS, men la merke til det du skriver om dans. Har såvidt begynt å gå ut for å danse en dans jeg har lært meg på kurs. En del gutter byr meg opp, og det er mest utenlandske gutter. Jeg danser med dem, men har også lyst å danse med flere av de norske, så synes det er dumt at ikke flere av dem byr meg opp. Men du synes altså jeg skal by opp de jeg har lyst å danse med?

Skrevet

Jeg er heller ikke TS, men legger merke til at flere av dere poengterer at det ikke handler om utseende. Tro det eller ei, men menn ,og spesielt litt yngre, er veldig flinke til å velge ut den peneste i en gruppe og legge all energi i retning henne. Dersom den peneste er opptatt eller ikke interessert, beveger de seg nedover på en liste de har laget opp i hodet sitt. Beklager, men det er faktisk ikke så greit å være den som er på nederste plass på den lista. Menn forskjellsbehandler kvinner, også utenfor sjekkesituasjoner, og det er utseendet som er utslagsgivende. Så ikke skriv sånne ting som at "smil så går det bra", for det gjør det ikke.

Skrevet

Jeg er heller ikke TS, men legger merke til at flere av dere poengterer at det ikke handler om utseende. Tro det eller ei, men menn ,og spesielt litt yngre, er veldig flinke til å velge ut den peneste i en gruppe og legge all energi i retning henne. Dersom den peneste er opptatt eller ikke interessert, beveger de seg nedover på en liste de har laget opp i hodet sitt. Beklager, men det er faktisk ikke så greit å være den som er på nederste plass på den lista. Menn forskjellsbehandler kvinner, også utenfor sjekkesituasjoner, og det er utseendet som er utslagsgivende. Så ikke skriv sånne ting som at "smil så går det bra", for det gjør det ikke.

Det er sant det du skriver, men kvinner - spesielt litt yngre eller umodne - er egentlig ikke noe bedre på dette området.

Men dette er selvfølgelig en side av saken som ikke direkte berører deg. Det er eneste forskjellen egentlig. Folk er folk, og mennesket er seg lik.

Skrevet

Det du skriver gjelder vel mest ute på byen. På andre arenaer, for eksempel i vennegjenger, ved fritidsaktiviteter, jobbsammenheng o.l. er det ikke utseende som avgjør om man blir snakket til. Har ikke så sans for denne offerrollen. Selvfølgelig vil man finne overflatiske menn om man er veldig fokusert på det. Men er man åpen for å møte hyggelige, imøtekommende menn, så vil man nettopp treffe slike menn også.

Skrevet

Jeg er ikke TS, men la merke til det du skriver om dans. Har såvidt begynt å gå ut for å danse en dans jeg har lært meg på kurs. En del gutter byr meg opp, og det er mest utenlandske gutter. Jeg danser med dem, men har også lyst å danse med flere av de norske, så synes det er dumt at ikke flere av dem byr meg opp. Men du synes altså jeg skal by opp de jeg har lyst å danse med?

Det var forsåvidt en halvveis metafor, men uansett: ja.

Ville ikke anbefalt å bruke den som samtalestarter, samt være forberedt på at en del gutter sier nei. Det er mange som ikke kan danse.

Dog viser det at du er tiltrukket av ham på en indirekte måte, noe som alltid er bra.

Skrevet

Ville ikke anbefalt å bruke den som samtalestarter, samt være forberedt på at en del gutter sier nei. Det er mange som ikke kan danse.

Dog viser det at du er tiltrukket av ham på en indirekte måte, noe som alltid er bra.

He he. Jeg er ikke så tiltrukket av de guttene, men det er det at de er flinke til å danse. :) Vel, temaet mitt var vel litt annet enn TS sitt. Men jeg er sjenert da, så er vel derfor ikke så mange av de norske guttene byr meg opp.

Skrevet (endret)

Men du må da selv ha lagt merke til at selv mindre pene jenter ofte drar hjem fra byen med kjekke menn? Selvsagt er det flere som prøver seg på de peneste enn på de minst attraktive, men det er jo ikke slik at du må være veldig pen for å få deg et ligg. Tvert imot, den som er ute på byen vil se at det skal lite til, i hvert fall hvis du er jente.

Selv om tråden tok utgangspunkt i en fortelling fra utelivet der TS føler hun blir sett stygt på av gutter når hun kommer bort og blander seg i samtalen han har med en av hennes pene venninner, er det kanskje mer dette med å finne en kjæreste som er tema for tråden, ikke det å fungere i utelivet, men også på dette området må du jo ha lagt merke til alle de ikke så veldig pene kvinnene som er gift og har barn? Det er jo åpenbart ikke slik at det bare er de pene som finner en å dele livet med. Så hvis du ikke er singel fordi du er urealistisk kresen og priser deg ut av markedet, må det være noe med den rollen du spiller sosialt som gjør det vanskeligere for deg enn for andre. For du ser jo selv at de aller fleste jenter ender opp med mann og barn, ikke bare de peneste.

Endret av Cuckold
Skrevet

Men du må da selv ha lagt merke til at selv mindre pene jenter ofte drar hjem fra byen med kjekke menn? Selvsagt er det flere som prøver seg på de peneste enn på de minst attraktive, men det er jo ikke slik at du må være veldig pen for å få deg et ligg. Tvert imot, den som er ute på byen vil se at det skal lite til, i hvert fall hvis du er jente.

Selv om tråden tok utgangspunkt i en fortelling fra utelivet der TS føler hun blir sett stygt på av gutter når hun kommer bort og blander seg i samtalen han har med en av hennes pene venninner, er det kanskje mer dette med å finne en kjæreste som egentlig er tema for tråden, ikke det å fungere i utelivet, men også på dette området må du jo ha lagt merke til alle de ikke så veldig pene kvinnene som er gift og har barn? Det er jo åpenbart ikke slik at det bare er de pene som finner en å dele livet med. Så hvis du ikke er singel fordi du er urealistisk kresen og priser deg ut av markedet, må det være noe med den rollen du spiller sosialt som gjør det vanskeligere for deg enn for andre. For du ser jo selv at de aller fleste jenter ender opp med mann og barn, ikke bare de peneste.

Helt enig. Dersom jeg ikke hadde vært heldig med utseendet ville jeg heller ikke brukt utelivet som arena til å møte en mann. Da ville jeg heller satset på å møte noen gjennom venner, jobb eller fritidsaktiviteter. Melde seg inn i et turlag eller delta på dansekurs. Det er også slik at menn har forskjellig smak, noen menn kan faktisk like litt maskuline kvinner, noe som har overrasket meg. Men det er fint at det er muligheter for alle til å finne noen.

Skrevet

Jeg er nok dessverre enig med deg..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...