AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #21 Skrevet 15. september 2011 Tro meg, jeg har hatt dårlig selvtillit jeg og. Har vært helt på bunn. Men gjorde forskjellige tiltak som gav meg bedre selvtillit. Svei av en del kroner på klær, prøvde litt nye frisyrer med forskjellig hell osv. Plutselig sa det PANG, så innså jeg at jeg faktisk syntes jeg var pen. Begynte en del med trening og, gikk Birken til en god tid, og mer sosiale aktiviteter fulgte med som en konsekvens av alt dette. Gradvis så har selvtilliten min bygget seg opp til nye høyder (er ikke noe egoistisk nek, selvom det kanskje høres sånn ut). Etterhvert (og fortsatt), så tar jeg meg alltid en titt i speilet og synes jeg er skikkelig pen (selv om jeg ser lik ut), og det igjen hever selvtilliten min, som en god sirkel nesten. Tok meg selv i å se litt rundt meg på skolen i dag, og merker at jeg får flere blikk fra det motsatte kjnn også, tror det er fordi jeg stråler mer selvtillit. hehe sorry om dette ble litt skrytete, men poenget er at hvordan du føler deg innvendig har mye å si for hvordan du ser ut utvendig.Føler som sagt jeg har vært litt i de banene du befinner deg i, men det kommer du deg ut av! Jeg er helt sikker på at du er en vakker person, men du må overbevise deg selv om det! Lære å like deg selv, tror det er en evne mange mister. Har du prøvd å kanskje omgåes med andre personer? Eventuelt prøve noe nytt som kan gi deg mestringsfølelse? Er en god start, og da kan jeg anbefale å gjennomføre Birken som et glimrende alternativ for å få mestringsfølelse. Det funket flotters for meg Sorry om det ble litt rotete, men vet hvor vond situasjonen din er...tror jeg Hei Marregutt. Jeg syns egentlig ikke er jeg SÅ stygg når jeg er hjemme og ser meg selv i speilet. Jeg ser også kvinner som er mindre pen enn meg når jeg er ute. Likevel er det responsen til menn som bryter selvtilliten ned så til de grader. Poenget mitt er at man kan ikke "tenke seg pen". Menn tenner ikke på selvtillit som kvinner gjør. Når man er jente/kvinne, så er man pen eller ikke. Det er i allefall mitt inntrykk. TS, jeg mente ikke å kuppe tråden din men jeg kjenner meg så godt igjen at jeg fikk lyst til å skrive litt. Håper det går bra med, deg. Klem. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #22 Skrevet 15. september 2011 Du må kanskje gjøre noe som kan bryte dette mønsteret du har kommet inn i, og som bare blir verre. Gjør ting du ikke tør, dra f.eks. på en lang ferie alene, eller treff mange menn på nettdating. Hva med et år i utlandet, feks med frivillig arbeid, et sted du ikke kjenner noen. Øv deg på å takle ubehagelige sosiale situasjoner, utfordre deg selv. Det er kjempevanskelig å få fokus over på noe annet enn seg selv når man føler det som du gjør, men det er det du må få til likevel. En person som fokuserer bare på seg selv og hvordan andre responderer på en, vil vanskelig kunne fremstå som sjarmerende eller interessant dessverre. Og det er utrolig vanskelig å bryte det mønsteret du har havnet i sånn uten videre. Lykke til :-) PS Jeg tror oppriktig at alle kan være sjarmerende og interessante, at alle har potensiale til å bli en som andre føler tiltrekning mot. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #23 Skrevet 15. september 2011 Du må kanskje gjøre noe som kan bryte dette mønsteret du har kommet inn i, og som bare blir verre. Gjør ting du ikke tør, dra f.eks. på en lang ferie alene, eller treff mange menn på nettdating. Hva med et år i utlandet, feks med frivillig arbeid, et sted du ikke kjenner noen. Øv deg på å takle ubehagelige sosiale situasjoner, utfordre deg selv. Det er kjempevanskelig å få fokus over på noe annet enn seg selv når man føler det som du gjør, men det er det du må få til likevel. En person som fokuserer bare på seg selv og hvordan andre responderer på en, vil vanskelig kunne fremstå som sjarmerende eller interessant dessverre. Og det er utrolig vanskelig å bryte det mønsteret du har havnet i sånn uten videre. Lykke til :-) PS Jeg tror oppriktig at alle kan være sjarmerende og interessante, at alle har potensiale til å bli en som andre føler tiltrekning mot. Jeg har brukt mye penger på klær, stil og hår. Jeg har vært i utlandet, prøvd nettdating. Til sist er jeg fremdeles meg, uansett. Og det er ikke bra nok.
Steinar40 Skrevet 15. september 2011 #24 Skrevet 15. september 2011 (endret) Menn tenner ikke på selvtillit som kvinner gjør. Når man er jente/kvinne, så er man pen eller ikke. Det er i allefall mitt inntrykk. Det er sant nok. Kvinner med (for) stor selvtillit og en oppførsel deretter, kan faktisk virke direkte avskrekkende. Ellers har det selvfølgelig aldri skadet å være relativt pen og attraktiv. Og jeg personlig syns f.eks at det er attraktivt med kvinner som er åpne og liker å kommunisere om ulike saker og ting. Og ikke minst samarbeide. Endret 15. september 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #25 Skrevet 16. september 2011 Jeg er så lei meg ikveld fordi det virker som om alle gutter hater meg! Jeg blir alltid avvist, og de virker sure ved mitt nærvær. Jeg føler de blir sure bare de ser meg på flere meters avstand... Litt om meg: Jeg er en rolig og snill jente. Jeg prater ikke så mye, og er kanskje litt tilbakeholden mot fremmede. Jeg er kjemperedd for å ta kontakt med gutter, da jeg har opplevd å bli avvist så mange ganger. Jeg tenker at det er bedre at guttene kommer til meg, siden jeg ikke vet hvilke gutter jeg kan ta kontakt med selv. Jeg opplever ofte at gutter blir irriterte om de prater med venninnene mine, og jeg kommer bort dit jeg også. Jeg står jo bare stille i bakgrunnen, fordi jeg ikke vil forstyrre samtalen. Og jeg smiler og sier hei for høflighetens skyld. Men så tenker jeg også at det er dumt om jeg setter meg alene lengre borte for å vente på at de skal prate ferdig også. Ja, jeg vet, jeg har ekstremt dårlig selvtillit! Tror jeg ikke har noe igjen, for jeg føler meg bare som dritten i veikanten, eller som en fillerye på gulvet. Har aldri hatt kjæreste, som dere sikkert skjønner, og føler meg ganske dum når jeg nærmer meg 30... Dette er ikke noe jeg liker å prate høyt om til andre. Jeg har gang på gang opplevd å falle utenfor i sosiale sammenhenger der venninnene mine får masse oppmerksomhet, og jeg sitter for meg selv i bakgrunnen. Det er en vond følelse, og jeg skjønner jo med en gang at jeg ikke er bra nok utseendemessig. Jeg er ikke sur eller uhøflig eller noe, for jeg smiler normalt og prater fint til folk og ser på de jeg prater med(nei, jeg nistirrer ikke!), men det er ingen som ser ut til å legge merke til meg. Jeg tenker på hva jeg gjør, slik at jeg ikke skal være for tilbakeholden. Jeg har veldig pene venninner, det vet jeg, men de er gode venninner også! Jeg har de siste årene vegret meg veldig for sosiale sammenkomster fordi det gjør så forferdelig vondt å falle utenfor hele tiden. Det gjør vondt langt inni meg hver gang det skjer, og jeg har ofte gått gråtende fra begivenhetene fordi jeg ikke orker dette mer! Hver gang jeg har møtt opp på sosiale ting, kjenner jeg at angsten kommer - angsten for å igjen føle at jeg ikke er bra nok for noen. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre...? Hjelp noen? Hei! Jeg har lenge hatt det samme problemet, alle mine venninner er smellvakre og bestevenninnen min har aldri vært singel.. Det å være den mindre pene venninne som aldri har hatt kjæreste tærer deg veldig ned og gjør at det du ser i speilet bare blir styggere og styggere. Jeg bestemte meg for å gjøre noe helt ute av min komfortsone, jeg har alltid vært veldig avhengig av å ha med meg noen på uansett hva jeg gjør, så jeg satt meg på et fly til Afrika helt mutters aleine og jeg har aldri lært så mye om meg selv og fikk endelig vite at jeg er verdt noe og jeg skjønte det endelig selv. Nå har jeg flyttet fra hjemstedet mitt og begynt på skole og fått en helt ny omgangskrets der jeg har blitt kjent med de på mine egne premisser og jeg klarer å være meg selv, har aldri vært så lykkelig før. Så det jeg prøver å i er at du bare må kaste deg ut in noe helt nytt!! Kom deg ut av komfortsonen og lær om deg selv, finn ut at du selv er verdig, for det er du!! 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #26 Skrevet 16. september 2011 Hei! Jeg har lenge hatt det samme problemet, alle mine venninner er smellvakre og bestevenninnen min har aldri vært singel.. Det å være den mindre pene venninne som aldri har hatt kjæreste tærer deg veldig ned og gjør at det du ser i speilet bare blir styggere og styggere. Jeg bestemte meg for å gjøre noe helt ute av min komfortsone, jeg har alltid vært veldig avhengig av å ha med meg noen på uansett hva jeg gjør, så jeg satt meg på et fly til Afrika helt mutters aleine og jeg har aldri lært så mye om meg selv og fikk endelig vite at jeg er verdt noe og jeg skjønte det endelig selv. Nå har jeg flyttet fra hjemstedet mitt og begynt på skole og fått en helt ny omgangskrets der jeg har blitt kjent med de på mine egne premisser og jeg klarer å være meg selv, har aldri vært så lykkelig før. Så det jeg prøver å i er at du bare må kaste deg ut in noe helt nytt!! Kom deg ut av komfortsonen og lær om deg selv, finn ut at du selv er verdig, for det er du!! Men hva om man har gjort alt det der, og fremdeles er uinteressant og verdiløs for menn? Jeg har også sittet på fly alene til andre deler av verden, men når jeg kommer hjem igjen er jeg fremdeles den stygge venninna som menn blir sure av å ha i nærheten...
Shantee Skrevet 16. september 2011 #27 Skrevet 16. september 2011 Jeg ser mange "stygge" som er sammen med kjekke menn, så det kan virkelig ikke være så sort-hvitt at det eneste problemet er at du er mindre pen. Ser noen skriver at selvtillit er avskrekkende på menn men der tror jeg man tar feil. En som utstråler selvtillit, som kan le av seg selv og med andre, by på seg selv i sosiale sammenhenger, er veldig tiltrekkende på mange. Dessverre om man går i den fella og utstråler "vær så snill ikke se på meg, jeg er et fælt og grusomt menneske og ALLE GUTTER HATER MEG" da blir det automatisk slik at du blir usynlig. Du må rett og slett forandre tankegangen din. Tren, spis sunt,få en ny frisyre, nye klær, gjør noe for å føl deg bra!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #28 Skrevet 16. september 2011 Jeg ser mange "stygge" som er sammen med kjekke menn, så det kan virkelig ikke være så sort-hvitt at det eneste problemet er at du er mindre pen. Ser noen skriver at selvtillit er avskrekkende på menn men der tror jeg man tar feil. En som utstråler selvtillit, som kan le av seg selv og med andre, by på seg selv i sosiale sammenhenger, er veldig tiltrekkende på mange. Dessverre om man går i den fella og utstråler "vær så snill ikke se på meg, jeg er et fælt og grusomt menneske og ALLE GUTTER HATER MEG" da blir det automatisk slik at du blir usynlig. Du må rett og slett forandre tankegangen din. Tren, spis sunt,få en ny frisyre, nye klær, gjør noe for å føl deg bra! Litt av poenget som jeg, og flere AB`ere her, prøver å få frem er at vi har prøvd disse tipsene som dere kommer med. Misforstå meg rett, jeg er takknemmelig for råd, men de virker bare ikke. Jeg er ikke den stakkarslige jenta som griner bare jeg møter veggen èn gang eller to. Jeg føler meg ikke stygg, men jeg tror mange rundt meg syns det. Jeg liker meg selv, jeg bare "når ikke opp". Jeg trener, bryr meg om hår og sminke, og jeg kler meg pent og feminint. Likevel ser ikke menn meg. Om jeg ikke er stygg, så er jeg kanskje bare "plain-Jane" eller altfor gjennomsnittlig til å legges merke til, jeg vet virkelig ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #29 Skrevet 16. september 2011 Og jo, jeg glemte å skrive om de som kalte meg veggpryd engang. De sa jeg var en sånn jente som ingen ville danse med, og som satt på benken langs veggen og aldri ble bydd opp, også lo de litt... Takk for å fortelle meg det ... Må bare kommentere denne! På videregående var det en jente som ble kalt veggpryden på skolen vår, hun var rett og slett vakker, men eide ikke selvtillit. Så hun holdt seg i bakgrunnen og åpnet aldri munnen, derav veggPRYD. Så det betyr jo ikke at du er stygg, bare "i bakgrunnen"! 4
Cuckold Skrevet 16. september 2011 #30 Skrevet 16. september 2011 (endret) Jeg ser mange "stygge" som er sammen med kjekke menn, så det kan virkelig ikke være så sort-hvitt at det eneste problemet er at du er mindre pen. Ser noen skriver at selvtillit er avskrekkende på menn men der tror jeg man tar feil. En som utstråler selvtillit, som kan le av seg selv og med andre, by på seg selv i sosiale sammenhenger, er veldig tiltrekkende på mange. Dessverre om man går i den fella og utstråler "vær så snill ikke se på meg, jeg er et fælt og grusomt menneske og ALLE GUTTER HATER MEG" da blir det automatisk slik at du blir usynlig. Du må rett og slett forandre tankegangen din. Tren, spis sunt,få en ny frisyre, nye klær, gjør noe for å føl deg bra! Litt av poenget som jeg, og flere AB`ere her, prøver å få frem er at vi har prøvd disse tipsene som dere kommer med. Misforstå meg rett, jeg er takknemmelig for råd, men de virker bare ikke. Jeg er ikke den stakkarslige jenta som griner bare jeg møter veggen èn gang eller to. Jeg føler meg ikke stygg, men jeg tror mange rundt meg syns det. Jeg liker meg selv, jeg bare "når ikke opp". Jeg trener, bryr meg om hår og sminke, og jeg kler meg pent og feminint. Likevel ser ikke menn meg. Om jeg ikke er stygg, så er jeg kanskje bare "plain-Jane" eller altfor gjennomsnittlig til å legges merke til, jeg vet virkelig ikke. I første innlegg skrev du jo nettopp dette: Jeg opplever ofte at gutter blir irriterte om de prater med venninnene mine, og jeg kommer bort dit jeg også. Jeg står jo bare stille i bakgrunnen, fordi jeg ikke vil forstyrre samtalen. Og jeg smiler og sier hei for høflighetens skyld. Men så tenker jeg også at det er dumt om jeg setter meg alene lengre borte for å vente på at de skal prate ferdig også. Ja, jeg vet, jeg har ekstremt dårlig selvtillit! Tror jeg ikke har noe igjen, for jeg føler meg bare som dritten i veikanten, eller som en fillerye på gulvet. Da virker det jo som du faktisk sliter med dårlig selvtillit og at dette går utover måten du oppfører deg på. Så jeg tror ikke rådene om å bytte beite og finne seg et nytt miljø og nye venninner er så dumt. Det er jo egentlig ganske sært om du går ut på byen og menn ikke viser interesse overhodet. Hvis du har vært ute på byen må du jo ha sett hvordan ikke så veldig pene jenter drar hjem med kjekke gutter over en lav sko. Spørsmålet jeg stiller meg er altså, hva mener du egentlig med at du er for plane-Jane til å bli lagt merke til. Hvem er det som ikke legger merke til deg? Er det alle gutter? Eller er det at du egentlig er litt for kresen slik at det faktisk er en del gutter som ikke er direkte avvisende, men som du bare ikke finner bra nok? I så fall er det jo bare at du selv får smake din egen medisin. Kom på dette når jeg leste hvordan Shantee pekte på at det er mange mindre pene kvinner som har kjekke menn. For det stemmer nok til en viss grad, men det er likevel forskjell på om det er dette du ønsker deg (sjans på kjekkere menn enn de som er på ditt eget nivå) eller om det faktisk er at ingen menn orker å ha noe med deg å gjøre. Av startinnlegget fikk jeg inntrykk av at det var det siste, og i så fall må det hele være en psykisk greie, en uheldig sosial rolle du er fanget i. Jeg kan si med hånden på hjertet at menn ikke hater mindre pene jenter (om du altså skulle være mindre pen, om du virkelig er det vet jeg jo ikke). Mens en del midt-på-treet-jenter som forsøker å innbille seg at de er penere enn de er, hater å bli forsøkt sjekket opp av gutter som ikke er veldig mye mer attraktive enn dem fordi det oppfattes som en trussel mot deres skjøre selvbilde, en personlig fornærmelse og en indikasjon på at han ikke plasserer henne så høyt over seg på attraktivitetsskalaen som hun gjerne vil være, vil gutter over hele skalaen, også gutter som er svært populære, oppleve det hyggelig og smigrende med interesse fra det annet kjønn, også når jenta ikke er så fryktelig pen. Derfor er dette hatet du føler noe som først og fremst eksisterer i ditt hode. Med mindre det er slik at den evige singeltilværelsen din skyldes urealistisk kresenhet har du alt å vinne på å se deg om etter et nytt miljø og nye venner, et sted å ferdes der du kan utvikle en ny og mer utadvendt sosial rolle. Endret 16. september 2011 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #31 Skrevet 16. september 2011 Tusen takk for alle svar! Og ser det er flere som er i samme situasjon som meg. Det er godt at jeg ikke er alene, selv om det kanskje ikke er så bra heller ... Jeg har faktisk skiftet miljø flere ganger, men klarer ikke få meg venner. Jeg prater jo med folk, men det blir bare med praten, så de eneste venninnene jeg har, er de jeg alltid har hatt. Vi lever forskjellige liv, og alle har forskjellige utdannelse, vennekrets, men vi møtes alltid innimellom. Jeg er veldig opptatt av kosthold, søvn, normal mosjon og hygiene. Jeg tenker jo på hva jeg tar på meg, og jeg passer på at jeg er fin på håret. Mange sier jeg har fin hud, fint hår, fine, store øyne og fin rompe. Kroppen min er faktisk ganske fin, egenetlig, men likevel ... det er vel ansiktet mitt som ikke er perfekt? Har jo hørt folk si til meg at jeg ikke akkurat er bildeskjønn ... så det betyr vel at jeg ikke har utseende med meg?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #32 Skrevet 16. september 2011 Litt av poenget som jeg, og flere AB`ere her, prøver å få frem er at vi har prøvd disse tipsene som dere kommer med. Misforstå meg rett, jeg er takknemmelig for råd, men de virker bare ikke. Jeg er ikke den stakkarslige jenta som griner bare jeg møter veggen èn gang eller to. Jeg føler meg ikke stygg, men jeg tror mange rundt meg syns det. Jeg liker meg selv, jeg bare "når ikke opp". Jeg trener, bryr meg om hår og sminke, og jeg kler meg pent og feminint. Likevel ser ikke menn meg. Om jeg ikke er stygg, så er jeg kanskje bare "plain-Jane" eller altfor gjennomsnittlig til å legges merke til, jeg vet virkelig ikke. TS igjen,ville bare si at jeg IKKE har skrevet denne ... sånn at det ikke blir misforståelser
Cuckold Skrevet 16. september 2011 #33 Skrevet 16. september 2011 Tusen takk for alle svar! Og ser det er flere som er i samme situasjon som meg. Det er godt at jeg ikke er alene, selv om det kanskje ikke er så bra heller ... Jeg har faktisk skiftet miljø flere ganger, men klarer ikke få meg venner. Jeg prater jo med folk, men det blir bare med praten, så de eneste venninnene jeg har, er de jeg alltid har hatt. Vi lever forskjellige liv, og alle har forskjellige utdannelse, vennekrets, men vi møtes alltid innimellom. Jeg er veldig opptatt av kosthold, søvn, normal mosjon og hygiene. Jeg tenker jo på hva jeg tar på meg, og jeg passer på at jeg er fin på håret. Mange sier jeg har fin hud, fint hår, fine, store øyne og fin rompe. Kroppen min er faktisk ganske fin, egenetlig, men likevel ... det er vel ansiktet mitt som ikke er perfekt? Har jo hørt folk si til meg at jeg ikke akkurat er bildeskjønn ... så det betyr vel at jeg ikke har utseende med meg? Men det er jo mange gutter som heller ikke er billedskjønne, tror du alle disse kan velge blant smellvakre jenter? Dette er jo et marked og det er jo single gutter over hele skalaen. (Hvis du tør kan du sende meg en privat melding og gi meg en link til et bilde, så skal jeg si helt ærlig om du har så stygt utseende som du påstår.)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #34 Skrevet 16. september 2011 Cuckold : jeg har nok veldig dårlig selvtillit ... det skal jeg innrømme! Jeg tar nok ikke så mye initiativet, fordi jeg har opplevd avvisning før av gutter, så jeg er så redd for å bli avvist at jeg ikke orker det mer. Det gjør så vondt. Derfor beskytter jeg meg selv ved å ikke bli såret... På byen ble jeg aldri sjekket opp. De som kom bort til meg var veldig skumle eller rare, slik som middelaldrende menn, narkomane og trailersjåfører med bart. Jeg var i begynnelsen av 20-årene, så de virket skumle for meg, så jeg tror hvem som helst i den alderen ville skygget banen... Om det hadde kommet en fyr bort på min alder som virket greit og normalt, ville jeg blit glad Det kan hende at jeg ser for snill ut ... for det vet jeg at jeg gjør. Det er liksom ikke noe ondt ved meg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #35 Skrevet 16. september 2011 Men det er jo mange gutter som heller ikke er billedskjønne, tror du alle disse kan velge blant smellvakre jenter? Dette er jo et marked og det er jo single gutter over hele skalaen. (Hvis du tør kan du sende meg en privat melding og gi meg en link til et bilde, så skal jeg si helt ærlig om du har så stygt utseende som du påstår.) Stygge gutter trenger bare å ha selvtilliten i boks, og kle seg kjekt, og i tillegg våre snille og greie og galante, så får de hvilken som helst jente. Vet ikke om jeg tør å sende deg bilde... tenk om du vise det til alle på forumet?
Cuckold Skrevet 16. september 2011 #36 Skrevet 16. september 2011 Cuckold : jeg har nok veldig dårlig selvtillit ... det skal jeg innrømme! Jeg tar nok ikke så mye initiativet, fordi jeg har opplevd avvisning før av gutter, så jeg er så redd for å bli avvist at jeg ikke orker det mer. Det gjør så vondt. Derfor beskytter jeg meg selv ved å ikke bli såret... På byen ble jeg aldri sjekket opp. De som kom bort til meg var veldig skumle eller rare, slik som middelaldrende menn, narkomane og trailersjåfører med bart. Jeg var i begynnelsen av 20-årene, så de virket skumle for meg, så jeg tror hvem som helst i den alderen ville skygget banen... Om det hadde kommet en fyr bort på min alder som virket greit og normalt, ville jeg blit glad Det kan hende at jeg ser for snill ut ... for det vet jeg at jeg gjør. Det er liksom ikke noe ondt ved meg. På byen ble du aldri sjekket opp, skal jeg tolke det som at du aldri går ut mer? Hvis du har gitt helt opp er det jo ikke rart du forblir singel. Selv om det er en grunn til at du har forskanset deg i din lukkede rolle. Og hva slags gutter som kommer bort til deg vil jo også avhenge litt av hvilket miljø du ferdes i og hvor du går ut, det er ikke alle utesteder som er like utsatt for de middelaldrende menn du her snakker om. I hvert fall ikke av de steder du kunne gå da du selv var i begynnelsen av tjueårene. Hvis du var student og gikk på stundentfester ville det jo også der primært være mye gutter på din egen alder. Uansett: Du er nok nødt til å ta sjansen på å bli såret igjen hvis du skal komme deg noen vei. Og kanskje helst finne et nytt miljø å utvikle deg i.
Cuckold Skrevet 16. september 2011 #37 Skrevet 16. september 2011 (endret) Stygge gutter trenger bare å ha selvtilliten i boks, og kle seg kjekt, og i tillegg våre snille og greie og galante, så får de hvilken som helst jente. Vet ikke om jeg tør å sende deg bilde... tenk om du vise det til alle på forumet? Nei, så enkelt er det nok ikke. Det er ikke flere pene jenter enn at det er hard konkurranse om dem. Riktignok er det andre ting enn utseende som også bidrar til å gjøre en mann attraktiv, f.eks høy status, men det er nok av gutter å ta av. Det fødes omtrent like mange jenter som gutter så det er ikke slik at det ene kjønn stiller så mye sterkere enn det andre på partnermarkedet. (Lover at jeg ikke skal vise bildet til noen) Endret 16. september 2011 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #38 Skrevet 16. september 2011 Litt av poenget som jeg, og flere AB`ere her, prøver å få frem er at vi har prøvd disse tipsene som dere kommer med. Misforstå meg rett, jeg er takknemmelig for råd, men de virker bare ikke. Jeg er ikke den stakkarslige jenta som griner bare jeg møter veggen èn gang eller to. Jeg føler meg ikke stygg, men jeg tror mange rundt meg syns det. Jeg liker meg selv, jeg bare "når ikke opp". Jeg trener, bryr meg om hår og sminke, og jeg kler meg pent og feminint. Likevel ser ikke menn meg. Om jeg ikke er stygg, så er jeg kanskje bare "plain-Jane" eller altfor gjennomsnittlig til å legges merke til, jeg vet virkelig ikke. Det er jeg som har skrevet denne. Beklager om jeg rotet til tråden slik at det ble vanskelig å følge med. Jeg ser også at cuckold prøver å forklare min situasjon med "Prinsesse-syndromet" (heter det det?). Jeg har noen ganger blitt lagt an på når jeg en sjelden gang er ute på byen, men det er mer en ONS-greie og noe jeg ikke er interessert i. Jeg ønsker meg et forhold, skulle bare ønske at en mann der ute ønsket et forhold med meg..
Cuckold Skrevet 16. september 2011 #39 Skrevet 16. september 2011 Det er jeg som har skrevet denne. Beklager om jeg rotet til tråden slik at det ble vanskelig å følge med. Jeg ser også at cuckold prøver å forklare min situasjon med "Prinsesse-syndromet" (heter det det?). Jeg har noen ganger blitt lagt an på når jeg en sjelden gang er ute på byen, men det er mer en ONS-greie og noe jeg ikke er interessert i. Jeg ønsker meg et forhold, skulle bare ønske at en mann der ute ønsket et forhold med meg.. Det kan nok være at du er i en litt annen situasjon enn TS og at du er singel fordi du priser deg selv ut av markedet, hvis du føler at du er mer attraktiv enn guttene du har sjans på kan det nok passe i forhold til fenomenet jeg har kalt prinsessesyndromet.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #40 Skrevet 16. september 2011 Det kan nok være at du er i en litt annen situasjon enn TS og at du er singel fordi du priser deg selv ut av markedet, hvis du føler at du er mer attraktiv enn guttene du har sjans på kan det nok passe i forhold til fenomenet jeg har kalt prinsessesyndromet. Å ikke være interessert i ONS har egentlig ikke så mye med hvilken poengsum jeg scorer på en attraktivitetsskala, men med verdisyn å gjøre. En annen diskusjon, men takk for svar likevel 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå