Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen!! :klemmer: Må legge meg nå for jeg vil bare få det overstått dette her.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg ikke tror på testen, men jammen står det pregnant 2-3 :strix::hoppendeglad::danser:

Jeg var litt smålei i går siden jeg hadde fått negativ på billigtestene så hadde igrunn det for meg at den ikke sky bli positiv denne gangen heller. Heldigvis kom resultatet etter bare få sekunder.

Jeg er så glad, men samtidig i sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaa!!! :hoppe: Jeg våkna nettopp å jeg drømte at du var gravid så da måtte jeg jo inn og se om du har testet, og jaggu var du det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa!!! :hoppe: Jeg våkna nettopp å jeg drømte at du var gravid så da måtte jeg jo inn og se om du har testet, og jaggu var du det :hjerte:

Åh, så rart :rodmer: Jaggu kunne jeg også bli gravid, er så uvirkelig dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå GRATULERER!!!!! Dette er sååå fortjent og nok ett bevis på lyset i tunellen :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så rart :rodmer: Jaggu kunne jeg også bli gravid, er så uvirkelig dette her.

Wiii!!! Nå vil jeg hvertfall ikke du skal flytte!!! Jeg vil vi skal være gravid ilag :hjerte: Du må bare bli her du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen millioner takk for alle gratulasjonene!! :hoppendeglad: Beklager at jeg ikke har svart dere damer. Vi har overtatt leligheten vi snart skal flytte til så vi har holdt på med vasking og flytting.

Har fortsatt ikke godt helt opp for meg. Er veldig redd for at noe skal gå galt. Glemte meg ut i går å spiste en terning fetaost. Kan vell ikke gjøre store skaden det? Ellers er jeg flink å drikker 1-2 kopper kaffe. Er kvalm og søvnig, men håper det går over.

Sa jeg at vi skal på UL før 17. Mai engang? Skulle få innkallelse i posten.

Cathrinemic: Syns også det var dumt:( kanskje vu kan henge litt sammen i permisjonen? Eller når begge har fått? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Skal dere på UL her i byen? Vi inviterer på middag! :)

Fetaost har jeg spist hele graviditeten. Men holder meg til Arla sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...