Lilywhite Skrevet 12. april 2013 #641 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 12. april 2013 Forfatter #642 Del Skrevet 12. april 2013 Hvordan gjekk det idag? Jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk i dag! Hei dere Det gikk veldig bra! Det blei satt inn et befrukta egg, husker ikke hva de sa om delinger å sånn, men det var iallefall bra. Vi fikk to egg på frys, så hvis det ikke går nå elr til evt. søkenforsøk kan vi få satt inn to hvis de overlever tiningen. Magefølesen min sier at dette skal gå bra men vi vet jo ikke da Håper bare så veldig at det skal bli vår tur snart. Skal teste 25. April. Jeg har bursdag 26. April så hvis den blir positiv får jeg verdens beste gave! Trenger ikke noe mer jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. april 2013 #643 Del Skrevet 12. april 2013 Uff den ventetiden. Satser på verdens beste gave til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. april 2013 #644 Del Skrevet 12. april 2013 Gleder meg til 25. april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. april 2013 Forfatter #645 Del Skrevet 15. april 2013 Uff den ventetiden. Satser på verdens beste gave til deg Mhm.. Hater det. Men kommer heldigvis bare nærmere og nærmere:) Gleder meg til 25. april! Jeg også!! Litt redd også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. april 2013 #646 Del Skrevet 15. april 2013 Spennende Det er bare 10 dager til vi får vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. april 2013 Forfatter #647 Del Skrevet 15. april 2013 Spennende Det er bare 10 dager til vi får vite det Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. april 2013 #648 Del Skrevet 17. april 2013 Krysser fingrene for deg!!! :D *HEIA*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. april 2013 Forfatter #649 Del Skrevet 17. april 2013 Krysser fingrene for deg!!! :D *HEIA*. Tusen takk! Håper det er vår tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. april 2013 Forfatter #650 Del Skrevet 17. april 2013 Da var leiligheten vår solgt Den ble solgt for prisantydning å det er vi kjempe fornøyd med Det er mye penger over det vi kjøpte den for. Sliter litt med å kutte ned på kaffe. Pleier å drikke 4-5 kopper hver dag. Nå er jeg på 3-4 kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 17. april 2013 #651 Del Skrevet 17. april 2013 Da var leiligheten vår solgt Den ble solgt for prisantydning å det er vi kjempe fornøyd med Det er mye penger over det vi kjøpte den for. Sliter litt med å kutte ned på kaffe. Pleier å drikke 4-5 kopper hver dag. Nå er jeg på 3-4 kopper. Så bra at dere fikk solgt så fort Den kaffen er det greit å kutte ned på, tenk på at det er bare for en kort tid alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. april 2013 #652 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer med leilighetsalg Hurra!!! Supert at dere fikk solgt den da!!! Når må dere være ute, å når flytter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. april 2013 #653 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer med leilighetssalg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. april 2013 Forfatter #654 Del Skrevet 17. april 2013 Så bra at dere fikk solgt så fort Den kaffen er det greit å kutte ned på, tenk på at det er bare for en kort tid alikevel. Ja det er veldig godt å ha det overstått! Uff må nok bare kutte ned på kaffe denne lille perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. april 2013 Forfatter #655 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer med leilighetsalg Hurra!!! Supert at dere fikk solgt den da!!! Når må dere være ute, å når flytter dere? Takk! Er så deilig at vi fikk solgt den så fort Vi har gid tid. De skal ikke overta før i begynnelsen sv Juni, og vi overtar vår leilighet neste helg Vi flytter inn i 17.Mai/ pinsehelga:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. april 2013 Forfatter #656 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer med leilighetssalg :D Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. april 2013 #657 Del Skrevet 18. april 2013 Gratulere med salget!! hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. april 2013 Forfatter #658 Del Skrevet 18. april 2013 Gratulere med salget!! hvordan går det ellers? Takk Joda det går fint! Kjedelig å vente, men det nærmer seg jo:) Merker ingenting i grunn uten om at jeg er utrolig trøtt og sliten, men det er fordi vi har det veldig travelt for tiden og jeg drikker mindre kaffe. Gleder meg til neste Torsdag Tenk om jeg er gravid nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. april 2013 #659 Del Skrevet 18. april 2013 I teorien så er du jo gravid nå da Det sa sambo til meg etter vi hadde vært og satt inn egg. At vi måtte feire, for jeg var jo igrunn gravid Ååh, tenk om du er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. april 2013 Forfatter #660 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) I teorien så er du jo gravid nå da Det sa sambo til meg etter vi hadde vært og satt inn egg. At vi måtte feire, for jeg var jo igrunn gravid Ååh, tenk om du er det Ja det er jo på en måte sånn Endret 18. april 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå