Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Titter innom dagboken din :vinke:

Blir spennende å se hvordan det går fremover :popcorn:

Håper det klaffer for dere, så dere slepper å få hjelp! :) Hvor er det dere er henvist til?

:velkommen:

Det håper jeg også!! 1,5 år med prøving holder! :( Hadde aldri tenkt det skulle ta så lang tid. Jeg har i tillegg ventet noen år på at mannen skulle bli klar så jeg har vært maks uheldig. Har ønsket barn i 6år så nå må det bli vår tur snart!!

Vi er henvist til haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Tror vi får satse på sex et par ganger i uken :) Gidder ikke bestille flere El tester. Kjenner at jeg ikke gidder å bruke mer penger på det. Temper du?

Nei........tenkte jeg skulle tempe denne mnd. Men det ble aldri..

Og har sagt nå at jeg skal stoppe å prøve hvis ikke spira sitter nå, men kjenner meg selv rett, så vil temping bli neste "hjelpemiddel".

Har jo sex annenhver dag uansett, men finner ikke el med el-tester.. Så om di ikke slår ut på meg, eller om jeg faktisk ikke har el alikevel, til tross for at gyno sa pergotime gav meg el forrige syklus...

Tiden vil vise. Jeg er SÅÅÅÅÅ utålmodig nå :)

Skal du tempe denne syklusen eller?

Det virker veldig greit, og er visst beste måten å kartlegge el på..... Ifølge pernille....

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Det håper jeg også!! 1,5 år med prøving holder! :( Hadde aldri tenkt det skulle ta så lang tid. Jeg har i tillegg ventet noen år på at mannen skulle bli klar så jeg har vært maks uheldig. Har ønsket barn i 6år så nå må det bli vår tur snart!!

Vi er henvist til haugesund.

Ja, vet alt om lang prøveperiode :(

Huff.. Kjedeligt når det må ta så lang tid altså! Vi får håpe at det går for dere nå snart :nigo:

Vi får hjelp av Haugesund! :) Er veldig fornøyd med de så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei........tenkte jeg skulle tempe denne mnd. Men det ble aldri..

Og har sagt nå at jeg skal stoppe å prøve hvis ikke spira sitter nå, men kjenner meg selv rett, så vil temping bli neste "hjelpemiddel".

Har jo sex annenhver dag uansett, men finner ikke el med el-tester.. Så om di ikke slår ut på meg, eller om jeg faktisk ikke har el alikevel, til tross for at gyno sa pergotime gav meg el forrige syklus...

Tiden vil vise. Jeg er SÅÅÅÅÅ utålmodig nå :)

Skal du tempe denne syklusen eller?

Det virker veldig greit, og er visst beste måten å kartlegge el på..... Ifølge pernille....

:goodbye:

Kjenner til det å være utålmodig!! Nei tror ikke jeg skal tempe. Vi holder oss til sex så ofte vi har lyst;)

Fin søndag til deg! :klem:

Ja, vet alt om lang prøveperiode :(

Huff.. Kjedeligt når det må ta så lang tid altså! Vi får håpe at det går for dere nå snart :nigo:

Vi får hjelp av Haugesund! :) Er veldig fornøyd med de så langt :)

I dag skal jeg innom dagboken din. Har skjedd mye den siste uka så har ikke ått tid. Gleder meg til å lese siden du er igjennom det jeg skal. Så godt å høre at dere er fornøyde:-) Går ting fort etter den forsamtalen dere hadde i haugesund? Syns måndene frem mot Februar går altfor tregt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg innom dagboken din. Har skjedd mye den siste uka så har ikke ått tid. Gleder meg til å lese siden du er igjennom det jeg skal. Så godt å høre at dere er fornøyde:-) Går ting fort etter den forsamtalen dere hadde i haugesund? Syns måndene frem mot Februar går altfor tregt:(

Koseligt at du vil innom dagboken min da :klem:

Ting skjedde fort etter forsamtalen :Nikke:

Vi var inne i begynnelsen av oktober, og snakket med dem. Fikk beskjed om at jeg skulle begynne på medisinene dag 20 i syklusen. Jeg ventet jo på mensen, så var ikke lenge til jeg skulle begynne igrunn :nigo: (Dette om de har tid til og ta deg inn da såklart) :)

Jeg syntes også tiden gikk utrolig seint. Men, så skulle vi jo på samtale, så medisiner, og så kontroll :fnise: Heldigvis ikke så lenge til februar da :nigo: Jeg så på det litt som om kanskje det klaffer av seg selv nå før vi skal inn, så slipper vi å møtte gjennom alt dette her. Men så var vi der før vi visste ordet av det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koseligt at du vil innom dagboken min da :klem:

Ting skjedde fort etter forsamtalen :Nikke:

Vi var inne i begynnelsen av oktober, og snakket med dem. Fikk beskjed om at jeg skulle begynne på medisinene dag 20 i syklusen. Jeg ventet jo på mensen, så var ikke lenge til jeg skulle begynne igrunn :nigo: (Dette om de har tid til og ta deg inn da såklart) :)

Jeg syntes også tiden gikk utrolig seint. Men, så skulle vi jo på samtale, så medisiner, og så kontroll :fnise: Heldigvis ikke så lenge til februar da :nigo: Jeg så på det litt som om kanskje det klaffer av seg selv nå før vi skal inn, så slipper vi å møtte gjennom alt dette her. Men så var vi der før vi visste ordet av det :fnise:

Hørres bra ut! :) Det aller beste hadde såklart vært om vi greier det på egenhånd :rodmer: Det føles som en evighet til Februar, men er liksom ikke så mye vi kan gjøre med det heller. Sliter veldig med menssmerter så jeg ser sånn frem til å slippe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et par EL tester i en skuff å testa bare for å se hvordan det lå ann. Den viste to sterke streker gitt :danse: Passa jo supert siden vi hadde sex i går. Håper det holder da :lur: Er ivertfall tilbake til 25 dagers syklus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titter innom! :):hallo:

Så koselig ;)

Krysser fingrene!!

Takk, det gjør vi også ;)

Godt å høre syklusen er stabil :) håper dere har truffet blink da :lur: krysser fingrene for det!

:jepp: Håper den holder seg stabil fremmover! Tenk om det er klaff denne mnd :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det her? :) Når er det testetid? :popcorn:

Fiint:) Hadde positiv EL - test søndag 18. Nov , så tenker teste på Søndag ;) Mye endo smerter om dagen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiint:) Hadde positiv EL - test søndag 18. Nov , så tenker teste på Søndag ;) Mye endo smerter om dagen:(

Blir spennende å se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Nå har jeg funnet fram et GAMMELT strikketøy jeg fikk av deg så nå må det jo bare bli en baby ut av det! Kanskje jeg skal strikke på det også? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet fram et GAMMELT strikketøy jeg fikk av deg så nå må det jo bare bli en baby ut av det! Kanskje jeg skal strikke på det også? :hjerte:

Hihi, så spennende!! :hoppendeglad: Ser ut som du har godt tid på deg. Hva er det for no da? Er jo mangen år siden og det.

Æsj der kom TR gitt :sur: Ble 23 dagers syklus denne mnd. Forvirrende greier.

Syns jeg har hatt min kvote med sykdom for en stund, :kvalm: i slutten av forrige uke og forkjølelse nå :fryser:

Er forresten helt FERDIG med julegavene :nigo: fikk unna siste gaver i dag siden jeg avspaserte store deler av dagen i dag. Var kos å henge med ei venninne og hennes lille J på kjøpesenteret ;) Nå gleder jeg meg til å lage konfekt, pynte,høre julemusikk, skirve julekort, og bare nyte Desember :nisseblunk: Var også å fikk tatt alle blodprøvene jeg må ta før vi skal i gang med ivf.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj så kjedelig at mensen kom :( Men søren så kort syklus du hadde denne mnd :hakeslepp:

Greit å bli ferdig med julegavene da :) Har du hatt en gynekologisk undersøkelse? (klamydia, celleprøve osv)

Jeg fikk beskjed av fastlegen min at hun ville ta det, for det ville sykehuset at skulle være gjort :) Sa legen min da hvertfall. Å jeg syntes det var greit å vite at ting var normalt av det hun kunne finne ut av der også ;)

:hoppe: Flink du er som er ferdig allerede!! Jeg har handlet pittelitt kun :ler: Og julekorta lager/skriver jeg på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...