AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5141 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg kan varmt anbefale denne kremen, så deilig og har ikke opplevd å bli tørr enda ved hjelp av denne. Elsker Paulas Choice! https://www.skincity.com/no/paulas-choice/skin-recovery-replenishing-moisturizer-60ml Anonymkode: cb8a9...697 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5142 Skrevet 13. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 😊 Jeg har også gått til innkjøp av denne. Hvordan bruker du den, som en fuktighetskrem eller over fuktighetskremen? Anonymkode: cb8a9...697 Jeg brukte kun denne, med mineral solkrem spf 50 etterpå ❤️ Anonymkode: 8ac66...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5143 Skrevet 26. oktober 2020 Hvilken solkrem / dagkrem med spf brukte dere under kuren? Anonymkode: 88854...dcc
Spøkelse Skrevet 27. oktober 2020 #5144 Skrevet 27. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken solkrem / dagkrem med spf brukte dere under kuren? Anonymkode: 88854...dcc Jeg brukte Elizabeth Arden "Eight Hour Creme" eller noe sånt .
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5145 Skrevet 27. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken solkrem / dagkrem med spf brukte dere under kuren? Anonymkode: 88854...dcc Jeg ville gått for en mineralsolkrem som ikke irriterer huden 🙏 Anonymkode: 8ac66...f3f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5146 Skrevet 5. november 2020 Hei, er ny her, jeg har gått på isotretinoin i snart 3 måneder (begynte i August) og har lest flere steder at man skal ha obligatorisk legekontroll etter 6 uker og deretter etter 4 måneder eller noe sånt, er det legen som setter opp disse timene? Jeg fikk ikke beskjed at jeg skulle være ansvarlig for at disse kontrollene selv, fikk bare beskjed om å ta blodprøver hver måned og alt skulle gå automatisk etter det, men jeg har ikke hatt noe kontrolltimer, men har fortsatt å få svar på blodprøver og at jeg kan fortsette osv Anonymkode: 82506...c4e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5147 Skrevet 5. november 2020 Nå begynner kuren å nærme seg slutten for min del, gått på kuren i over 10 mnd. Har igjen 45 tabletter. Huden er fin, men synes den er blitt merkbart slappere de siste mnd... noen som har har lagt merke til det samme? Håper det kommer av at huden nå er såpass tynn, og ikke er alderen som har gjort et innhogg🤣 Anonymkode: 80089...7be
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5148 Skrevet 6. desember 2020 Dere som tar 3 kapsler daglig, hvor mye veier dere og kjenner dere mye bivirkninger? Jeg er "kun" 65 kilo, og de tre kapslene merkes godt for å si det sånn 🙄🙄 Anonymkode: e4ea4...e1d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5149 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere som tar 3 kapsler daglig, hvor mye veier dere og kjenner dere mye bivirkninger? Jeg er "kun" 65 kilo, og de tre kapslene merkes godt for å si det sånn 🙄🙄 Anonymkode: e4ea4...e1d Jeg tar to om dagen, samme vekt som deg. Har ekstremt tørre lepper, men ellers lite bivirkninger. Mindre fett hår, som er et pluss. Hvordan bivirkninger har du? Anonymkode: 2c7ff...e99
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5150 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tar to om dagen, samme vekt som deg. Har ekstremt tørre lepper, men ellers lite bivirkninger. Mindre fett hår, som er et pluss. Hvordan bivirkninger har du? Anonymkode: 2c7ff...e99 Tørre og sprukne lepper og hud, eksem på hendene og armene, tørre flekker på kroppen (lår og rygg spesielt), konstant trøtt og sliten, tørr og kløende hodebunn osv. Eneste lyspunktet er at håret er mindre fett! Blir også ferdig mye raskere ferdig med kuren så skal holde ut noen måneder til Anonymkode: e4ea4...e1d
alli634 Skrevet 7. desember 2020 #5151 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere som tar 3 kapsler daglig, hvor mye veier dere og kjenner dere mye bivirkninger? Jeg er "kun" 65 kilo, og de tre kapslene merkes godt for å si det sånn 🙄🙄 Anonymkode: e4ea4...e1d Jeg avsluttet kuren med 2 og 3 kapsler annenhver dag for å bli fortere ferdig 😅 Da ble bivirkningene litt mildere. Veier ca 60 kg, var ferdig med kuren for 3 år siden. God effekt, har hatt kanskje tre enkelte kviser i ettertid 😊
Million Skrevet 7. desember 2020 #5152 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.11.2020 den 23.22): Nå begynner kuren å nærme seg slutten for min del, gått på kuren i over 10 mnd. Har igjen 45 tabletter. Huden er fin, men synes den er blitt merkbart slappere de siste mnd... noen som har har lagt merke til det samme? Håper det kommer av at huden nå er såpass tynn, og ikke er alderen som har gjort et innhogg🤣 Anonymkode: 80089...7be Det er fordi den er så tørr. Medikamentet hindrer huden fullstendig i å "smøre seg selv" med talg og fett, så tørr hud vil naturligvis se litt slappere ut. Dette vil bedre seg når du slutter på medisinen, tenker jeg.
Karoline1907 Skrevet 14. desember 2020 #5153 Skrevet 14. desember 2020 Hei!! Har gått på iso siden august (er ferdig med 4 måneder), men huden min er ikke bedre... Den var ganske bra i utgangspunktet i forhold til mange som går på iso, så hudlegen min sa at jeg ikke burde trenge så mange måneder, men nå har han utsatt det en måned til, og huden min er like ille! Jeg har faktisk aldri hatt så ille hud siden jeg har fått så mye arr fra de første månedene. Er jente på 18 forresten. Hva kan jeg gjøre når iso ikke virker på meg? Det må vel være noe underliggende hormonelt? Jeg orker ikke å ha akne mer😔 — Og har dere tips til en god fuktighetskrem? Jeg har brukt avene hydra hele tiden, men det er jo olje i den, og huden min er ikke veldig tørr, så lurer på om jeg burde prøve en annen?
Karoline1907 Skrevet 14. desember 2020 #5154 Skrevet 14. desember 2020 Karoline1907 skrev (1 minutt siden): Hei!! Har gått på iso siden august (er ferdig med 4 måneder), men huden min er ikke bedre... Den var ganske bra i utgangspunktet i forhold til mange som går på iso, så hudlegen min sa at jeg ikke burde trenge så mange måneder, men nå har han utsatt det en måned til, og huden min er like ille! Jeg har faktisk aldri hatt så ille hud siden jeg har fått så mye arr fra de første månedene. Er jente på 18 forresten. Hva kan jeg gjøre når iso ikke virker på meg? Det må vel være noe underliggende hormonelt? Jeg orker ikke å ha akne mer😔 — Og har dere tips til en god fuktighetskrem? Jeg har brukt avene hydra hele tiden, men det er jo olje i den, og huden min er ikke veldig tørr, så lurer på om jeg burde prøve en annen? Jeg tar 40 mg hver dag.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5155 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.11.2020 den 23.22): Nå begynner kuren å nærme seg slutten for min del, gått på kuren i over 10 mnd. Har igjen 45 tabletter. Huden er fin, men synes den er blitt merkbart slappere de siste mnd... noen som har har lagt merke til det samme? Håper det kommer av at huden nå er såpass tynn, og ikke er alderen som har gjort et innhogg🤣 Anonymkode: 80089...7be Jeg har fått mange rynker... Håper det går borg når jeg slutter. Anonymkode: eac0e...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5156 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått mange rynker... Håper det går borg når jeg slutter. Anonymkode: eac0e...0a6 Bort^ Anonymkode: eac0e...0a6
Virilja Skrevet 17. januar 2021 #5157 Skrevet 17. januar 2021 Hei! Er det noen som vil bli med på denne tråden videre 😊 Kjenner at jeg kan trenge et lite team i denne prosessen. Har gått på kuren i 3 dager og kjenner allerede bivirkninger. Flere kviser, tørr hud og lepper og litt muskelsmerter til tider. Så spent på hvordan det kommer til å gå videre. Var ikke veldig ille i utgangspunktet, men ille nok. Ser ikke frem til den neste tiden hvis det kommer mye utbrudd, men sånn er det jo ☺️
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5158 Skrevet 23. januar 2021 Jeg har gått på kuren i fem måneder. Har ikke hatt noen store utbrudd, men har fått enkelte kviser her og der. Har ikke slitt så mye med bivirkninger. Tørre lepper, tørre øyne og tørr hud, men ikke noe mer. Kan ikke bruke kontaktlinser i mer enn to-tre timer. Håper jeg kan begynne med kontaktlinser igjen raskt etter avsluttet kur om 1-2 måneder. Anonymkode: eac0e...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5159 Skrevet 17. februar 2021 Hvor lang tid etter avsluttet kur må man vente før bivirkningene avtar/slutter? Noen erfaringer? Anonymkode: eac0e...0a6
gohege Skrevet 18. februar 2021 #5160 Skrevet 18. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.2.2021 den 13.34): Hvor lang tid etter avsluttet kur må man vente før bivirkningene avtar/slutter? Noen erfaringer? Anonymkode: eac0e...0a6 Nå opplevde jeg ganske få bivirkninger heldigvis, men de forsvant gradvis ila en uke ca. De mest fremtredende var tørr hud og en sprekk i munnviken som kom seg ganske raskt etter slutt. Jeg tok to tabl om dagen (40 mg blir det vel). Endret 18. februar 2021 av gohege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå