Gå til innhold

Det spøker så innmari på jobben min :/


Gjest nicola

Anbefalte innlegg

Hei dere! Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, så correct me if I'm wrong og flytt ;)

Er nattevakt på et bofelleskap. Har en "stue" jeg sitter i hele natten. Dette er et stort bygg. Svært gammelt og med mange boliger i...

Er i toppetg, men hører stoler/sofaer/møbler bli dratt langs gulvet oppe hele natten. Oppe er det kun mørkeloft, og INGEN som holder til eller oppholder seg noengang.

Det ramler også ting ned fra kjøkkenhyller her, og merkelige lyder oppstår hele tiden. Jeg er vettskremt på hver nattevakt. Omtrent alle som bor her er klar over dette og mange har ganske grufulle historier å komme med. Den ene brukeren min har nylig fått ett slag i magen f.eks. Satt bare ved kjøkkenet og så ut vindu og plustelig BÆM. Hun kan vise til blåmerke. Det er helt sykt... :tristbla:

Det skjer så mye rart her og jeg merker en slik ond energi..Er tungt å være her..Får vondt i hode og det er bare "folksomt" kjennes det ut som. Selv om det er bare meg her... :lete:

Virkelig ubehaglig situasjon..

Ville bare dele, og lurer på om noen andre har opplevd lignende??

*må skrive ett innlegg for å få tankene på noe annet*

:sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du alene på nattevakt?

Kanskje du burde kontakte åndenes makt?

De kommer aldri til å velge oss..tror du det?

vet ikke om jeg vil lage styr heller om du skjønner...

Hater hater bare å komme på nattevakt for tiden. SÅ ubehagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

De kommer aldri til å velge oss..tror du det?

vet ikke om jeg vil lage styr heller om du skjønner...

Hater hater bare å komme på nattevakt for tiden. SÅ ubehagelig....

Skrem dem ut! Slår de, så slår du tilbake. Bommer du, så prøv igjen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer aldri til å velge oss..tror du det?

vet ikke om jeg vil lage styr heller om du skjønner...

Hater hater bare å komme på nattevakt for tiden. SÅ ubehagelig....

Det vet du aldri før du har prøvd ;) Hørtes jo ut som noe som kunne passet på tv, men spørs vel hvordan det blir, det er vel en del taushetsbelagt hos der mtp beboerne?

Prøv å se på tv, lese noe eller sitt med dataen og ikke tenk på det :) Du hører sikkert ekstra mye fordi du er redd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere er klar over det, hvorfor kontakter dere ikke sånne klarsynte? har sjefen sagt noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasien kan spille oss mange rare puss...særlig når det er mørkt, og spesielt om natten :-)

Jeg tror slikt som dette er innbildning. Kan ikke skjønne hvorfor spøkelser skal flytte unødvendig rundt på møbler. Det er jo dødskjedelig arbeid :-)

Hvis du faktisk tror det skjer noe, kan dere montere "jakt kamera". Det tar bilder ved minste bevegelse, også i mørket. Slikt kamera låner eller kjøper du. Det er ikke dyrt

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at møbler dyttes hit og dit - hvordan kan noe sånt være innbilning egentlig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at møbler dyttes hit og dit - hvordan kan noe sånt være innbilning egentlig?

Enig med du. Hvis ett dødt objekt begynner å flytte på seg må det en litt bedre forklaring til enn innbilning.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at møbler dyttes hit og dit - hvordan kan noe sånt være innbilning egentlig?

Liten korreksjon: hun sier at hun hører at møbler dyttes hit og dit, hun har ikke sett møblene bevege seg. Dessuten "beveger" de seg oppe på et mørkloft der det ikke er noe. Ergo kan det være feiltolkning av lyder.

At ting ramler ut "av seg selv" i kjøkkenskapene er en annen ting. Det tror jeg ikke er innbilning. Jeg har selv opplevd ting som har "hoppet" fra kjøkkenbenk og midt ut på gulvet uten å finne noen veldig god forklaring på fenomenet.

Kollegaen som fikk dult i magen og endte med blåmerke, kan vel knappest ha innbilt seg noe heller.

Endret av Cata
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Fantasien kan spille oss mange rare puss...særlig når det er mørkt, og spesielt om natten :-)
Jeg tror slikt som dette er innbildning. Kan ikke skjønne hvorfor spøkelser skal flytte unødvendig rundt på møbler. Det er jo dødskjedelig arbeid :-)

Hvis du faktisk tror det skjer noe, kan dere montere "jakt kamera". Det tar bilder ved minste bevegelse, også i mørket. Slikt kamera låner eller kjøper du. Det er ikke dyrt



Tuller du? Ommøblering er jo kjempegøy! Gleder meg til jeg blir spøkelse.

Endret av Gjøa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har aldri jeg opplevd å hverken sett eller hørt noe, men jeg jobber på et "gamlehjem" å der skjer det i følge andre mye.

Ting rives ned, å noen ser skygger eller konturen av en person. Radio og TV slår seg av og på osv.

Skjønner godt at du er redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skeptiker

For det første, IKKE kontakt Åndenes makt. Kontakt en skeptikerforening eller noen som kan se på dette med en KRITISK tilnærming.

For det andre: sett opp kameraer på dette loftet i flere forskjellige vinkler. Får du dokumentert dette (og alle "naturlige" forklaringer er utelukket) er det intet mindre enn en sensasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere! Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, så correct me if I'm wrong og flytt ;)

Er nattevakt på et bofelleskap. Har en "stue" jeg sitter i hele natten. Dette er et stort bygg. Svært gammelt og med mange boliger i...

Er i toppetg, men hører stoler/sofaer/møbler bli dratt langs gulvet oppe hele natten. Oppe er det kun mørkeloft, og INGEN som holder til eller oppholder seg noengang.

Det ramler også ting ned fra kjøkkenhyller her, og merkelige lyder oppstår hele tiden. Jeg er vettskremt på hver nattevakt. Omtrent alle som bor her er klar over dette og mange har ganske grufulle historier å komme med. Den ene brukeren min har nylig fått ett slag i magen f.eks. Satt bare ved kjøkkenet og så ut vindu og plustelig BÆM. Hun kan vise til blåmerke. Det er helt sykt... :tristbla:

Det skjer så mye rart her og jeg merker en slik ond energi..Er tungt å være her..Får vondt i hode og det er bare "folksomt" kjennes det ut som. Selv om det er bare meg her... :lete:

Virkelig ubehaglig situasjon..

Ville bare dele, og lurer på om noen andre har opplevd lignende??

*må skrive ett innlegg for å få tankene på noe annet*

:sjenert:

Tror du vet hvor du jobber fordi jeg har jobbet der selv. Helt jævlig :/ Aldri vært så redd i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vet hvor du jobber fordi jeg har jobbet der selv. Helt jævlig :/ Aldri vært så redd i hele mitt liv.

Hvilken kommune er du i da? Norge er stort vettu :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg blir beskyldt for å ha "hull i hodet" nå, men jeg tror på det du opplever TS som helt reelt, og jeg tror også at noen mennesker har evner til å føre plagede/negative ånder over i lyset/den andre siden etc, så hvis det er mulig så syns jeg du skal kontakte noen som kan sånt. Forhåpentligvis vil det hjelpe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan det der er, helt jævlig og gå å være redd hele tiden. Har selv bodd i et hus som det spøkte, og opplevd litt oppgjennom årene. Jeg mener det er lurt ha en skepsis til det for når man er redd så kan hodet spille en et puss. Men når man vet hva man hører/ser eller føler og opplever det gang på gang så vet man at man ikke innbiller seg det. De som er veldig skeptisk til det og utelukker at det eksisterer slike ting har ikke opplevd det selv og kjent det på kroppen så de vet faktisk ikke hva de prater om, helt ærlig.

Når det er sagt så har jeg blitt fortalt at det kan hjelpe og si høyt ut i rommet at "nå er det nok la oss være i fred, gå vekk" rett og slett be de om å dra og la deg/dere være i fred. Jeg har ikke prøvd det selv så vet ikke om det funker, men noen hevder det funker for en periode. Da jeg bodde i det huset som spøkte så fikk vi en "klarsynt" mann eller hva det heter, til å komme og få dette spøkelse ut. Jeg var uhyre skeptisk og hadde liten tro på det egentlig men det funket faktisk! Du kan jo ta det opp med sjefen og kollegaer og gå sammen å høre om det kunne vært aktuelt for dere? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...