Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Advarsel: KLAGEINNLEGG! Ikke les videre hvis du ikke vil få hodet proppet fullt av negativitet!!

Jeg er såååå trøtt! Og jeg er så lei! :sukk:

De 2-3 siste dagene har jeg vært helt slått ut. Har litt energi tidlig på dagen, men utover kvelden så blir jeg helt ødelagt..Sovner på sofaen..Står opp igjen litt...krabber til senga.. I to dager nå har jeg sovet i 12-14 timer hver natt + en time nå og da på sofaen..Og alikevel er jeg helt kake når jeg står opp igjen.

Håper ikke dette har tenkt å fortsette sånn, for det holder jeg ikke ut! Jeg får lyst til å kaste med ned å grine!! :murvegg:

Heldigvis skal jeg til jordmor på tirsdag hvis ikke lillemann har bestemt seg for å komme innen da.. Så får se hva hun har å si om saken..

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svært fornuftig å sove masse nå!! Det hjelper jo deg, selv om du føler deg like trøtt når du våkner. Pass pålogget spis godt også. Fødsel neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal(må) holde ut siste tiden nå! Man blir bare så frustrert av å ikke eie energi. Men det er kanskje en grunn til at kroppen min vil hvile masse nå, så får bare se det positive i det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige allergitabletter f.eks kan du ta både under graviditet og amming. :) Ser du er skikkelig sliten for tiden, og da kan det faktisk hjelpe å ta en tablett og se om det hjelper litt på. Jeg blir helt utslått når det verste står på.

Du får gjøre det, jeg bare måtte dele den. Har sååå lyst på eplekake! Men har ikke plass i fryseren så da må jeg bare vente til vi har spist ut litt plass. :fnise: Men tror jeg skal bake boller i dag, med ekte meierismør osv. i, har aldri prøvd oppskriften før så er spent på hvordan de blir. Kjedelig om de bli kjeeempetunge. :(

Så flink du er med bilvask osv! Redebygging for harde livet. :jepp:

Det er nok ganske så normalt å få en periode rett før fødsel en blir helt slått ut, bare sove-sove-sove. Men skjønner veldig godt at du blir sliten og lei av det. :( Du får bare holde ut rett og slett, er ikke lenge igjen nå. :troest:

Hvordan går det med symptomene da? Samme som tidligere eller har det forandret seg?

En oppmuntringsklem fra meg til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer!

Jeg er ved mye bedre mot i dag, heldigvis! Var nok kanskje en skikkelig dårlig dag i går. Men etter MASSE søvn har jeg kommet meg litt til hektene igjen!

Jeg har bare antatt inni hodet mitt at allergipiller sikkert ikke skulle tas i forbindelse med graviditet og amming, men der ser man når man ikke sjekker det skikkelig ut. Da får jeg se om jeg får til en tur til apoteket i dag :)

Åh, ferske nybakte boller hørtes helt nydelig ut nå! :nigo: Kan ikke du invitere meg når de er ferdige? hehe... De blir sikkert supergode!

Jada, jeg har ikke noe annet valg enn å holde ut og det skal jeg selvsagt! Jeg trodde faktisk ikke jeg skulle føle meg såå lei på slutten, men der tok jeg feil, gitt... Magen er så tung og hard og stor..Puuuhh :blink: Men snart er det hele over og lillegutt på utsiden!

Jeg har så mange rare symptomer hele tiden.. Men løs mage ble det slutt på etter 2 dager, så vet ikke om det bare var noe jeg har spist som jeg ikke tålte eller om det var i sammenheng med fødselsforberedelser.. Har hvertfall masse utflod og kynnerne begynner å ta seg opp og komme mye oftere...Også flere ganger om natten..

Ellers kan jeg ikke si jeg merker så mye mer. Jo, nedpress!

Skikkelig motiverende at alle på på tippelista mi har gjettet at jeg går over termin! Yeah! :fnise:

Ha en fin dag folkens!! Håper dere ikke blåser bort, for det gjør nesten vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at formen din er bedre i dag! :jepp: Var sikkert veldig greit å få sove seg inn litt.

Neida, jeg leste en del om det på nettet for en stund tilbake. Var litt redd for hvordan sommeren kom til å bli rett og slett, og der sto det at man kunne ta det. Du kan jo spørre de på apoteket med det samme du er der om hvilke som er mest anbefalt da vet du. :) Håper i hvert fall at det blir bedre, er utrolig slitsomt å gå sånn over lengre tid!

Det ble brownies i stedet, hehe. Men tenker å bake boller i morgen eller på onsdag, for da har vi ferske boller til 17.mai, og det er jo veldig greit. :) (Om de blir vellykket da vel merke. ;) ) Det er greit ja, dørene er åpne så du er hjertelig velkommen!

Huff, skjønner at tiden kan stå stille når du føler deg SÅ klar for at han skal komme. Ikke hør på oss, kan hende vi tar feil hele gjengen! Jeg håper det for din del! :)

Hm.. Gravidkroppen tuller sikkert en del på slutten. :( Men det er i hvert fall veldig tydelig at det nærmer seg slutten med tanke på hvor mye symptomer du har. Du får heller si til deg selv at innen mai er ferdig så er lillegutt på utsiden! :hjerte: Kan hende tiden ikke står sååå stille da.

Vi holder forresten på å blåse bort!! Har ikke sovet i natt pga vinden, tatt helt av her nede! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, all søvnen var gull verdt!

Rakk ikke noe apotek i dag, men skal ordne det i morgen. Skal bli deilig å få noe for allergien! :)

MMmm, brownies ja! Men det er ikke dumt det heller..hehe..Kommer på besøk en dag jeg da! :fnise:

Ja, det skjer så mye med kroppen nå på slutten, og alt er annerledes enn før...Så er liksom så spennende å kjenne på alt også. hehe..

Ei synsk dame jeg jobbet med før, sier at jeg kommer til å føde på 17.mai. Skal jammen meg bli spennende å se om hun har rett! Hun har gjort mye annet som har imponert meg. Hun er en skikkelig "heks"..Kan fjerne spøkelser og sånn. Så vi får vente å se :popcorn: Jeg tar det jo selvsagt ikke helt seriøst da!

Skal til jordmor i morgen. Lurer på hva hun sier! Og om hun sjekker ståa "der nede"......hmm...

Vinden vekket meg flere ganger i natt også. Og i dag har det vært vind, regn og sol omhverandre..Snodig vær! Jeg vil ha SOMMER nå!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy om du hadde født 17. som hun synske sa da :) Jeg tror på sånt jeg skjønner du. Har en sterk intuisjon selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker boller i morgen jeg, så er det klart til 17.mai. Men ettersom at du kanskje har planer om å føde da, så kan det bli vanskelig med besøk den dagen? ;) Du får heller rope ut om du vil ha nystekte boller i barselgave. :fnise:

Men er spennende med synske folk da, har faktisk en i familien som er "synske". Har flere som kan heale, snakke med energier osv. og jeg tror det på. Til en viss grad i hvert fall. :) Hva sier magefølelsen din om den 17. da?

Er spent på hva jordmor sier i dag jeg! Hohoi. :)

Høres ut som dere har hatt det samme været som vi har hatt. ;) Mindre vind i natt så her i gården ble det en god natt med søvn! Herlig, kan ikke huske sist jeg har sovet så bra + jeg var ikke opp på do i natt. Ble nesten litt sjokkert da jeg våknet. :fnise:

Krysser fingrene for sol og sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy om du hadde født 17. som hun synske sa da :) Jeg tror på sånt jeg skjønner du. Har en sterk intuisjon selv.. :sjenert:

Ja, jeg tror på sånne ting jeg også! Men selv den beste kan ta feil og jeg gidder ikke gå å håpe på at jeg skal føde den 17.så tar det heller som det kommer. Det kan jo fortsatt gå 14 dager til jeg kan føde, så greit å ikke "glede" seg for mye! Men hadde vært utrolig gøy om hun fikk rett!

Baker boller i morgen jeg, så er det klart til 17.mai. Men ettersom at du kanskje har planer om å føde da, så kan det bli vanskelig med besøk den dagen? ;) Du får heller rope ut om du vil ha nystekte boller i barselgave. :fnise:

Men er spennende med synske folk da, har faktisk en i familien som er "synske". Har flere som kan heale, snakke med energier osv. og jeg tror det på. Til en viss grad i hvert fall. :) Hva sier magefølelsen din om den 17. da?

Er spent på hva jordmor sier i dag jeg! Hohoi. :)

Høres ut som dere har hatt det samme været som vi har hatt. ;) Mindre vind i natt så her i gården ble det en god natt med søvn! Herlig, kan ikke huske sist jeg har sovet så bra + jeg var ikke opp på do i natt. Ble nesten litt sjokkert da jeg våknet. :fnise:

Krysser fingrene for sol og sommer!

Hehehe! Ja til boller i barselgave! :fnise:

Oi, har du sånne mennesker i slekten din ja? Så spennende! Har du noen evner selv?

Bestefar har faktisk et par spesielle evner..Han kan finne vann med sånn pinne vettu? Også hører han kirkeklokker hvis noen nære dør.... Spesielt.

Magefølelsen min sier bare tull om dagen, men jeg har veeeeldig lyst til å tro på at jeg føder den 17! Men tiden vil vise! :)

Fikk desverre melding av jordmor i dag tidlig om at hun måtte være hjemme pga sykdom, så timen ble utsatt til neste tirsdag! :sukk: Så håper jeg har født innen da og ikke trenger å møte opp til den timen!

Haha, man blir superoverrasket om man ikke har gått på do en gang ja! Må være rart når man er ferdig med svangerskapet..Slippe å gå på do til alle døgnets tider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at jordmortimen ble utsatt da.. Men håper du holder motet oppe! Fødsel blir det ila et par uker uansett :jepp:

Jeg vil tro mange har tippet at du går over termin fordi det virker som du har hatt et fint svangerskap. Ikke mye tull og plager, og det tyder jo på at minien også mest sannsynlig storkoser seg i magen din :)

Er det noen trøst kan jeg opplyse om at jeg begynner å bli rimelig lei selv! Og jeg har minst 6 uker igjen..! Trøtt, sliten, tung mage.. Så kjenner igjen tankegangen din ;)

Ønsker deg en fin 17.mai, enten det blir med eller uten fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du får sende meg ei mld med adressen din! Men er redd det da kommer en pakke med ferdigpose-greier i posten da bollene kanskje ikke er like ferske når du får de. :fnise: Om ikke får du kommer på besøk, så skal jeg bake ferske boller til den anledningen!

Oi, det var spesielt ja. Og trist? Tror jeg hadde fått smått panikk om jeg hadde hørt kirkeklokker da. :/

Ja, har en god del av de i slekten. En har til og med vært på tv med sine evner, hjalp folk å fjerne "spøkelser". Har blitt healet en del ganger og det fungerer som bare det. Om det er fordi jeg vil at det skal funke eller om det faktisk fungerer det vet vi jo ikke. :) Jeg vet ikke om jeg har noen evner jeg, har ikke tenkt noe på det rett og slett. Men har sett en del "spøkelser" da, noen ganger litt for nært etter min smak. Som å f.eks bli vekt midt på natten osv. av den personen rister i meg. :fnise: Men han sjamanen, han som jobber med dette, han var innom og hjalp oss med "problemet" så jeg fikk heldigvis tilbake nattesøvnen. Har en del morsomme historier om det jeg har sett og opplevd.

Har du prøvd modningsakupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at jordmortimen ble utsatt da.. Men håper du holder motet oppe! Fødsel blir det ila et par uker uansett :jepp:

Jeg vil tro mange har tippet at du går over termin fordi det virker som du har hatt et fint svangerskap. Ikke mye tull og plager, og det tyder jo på at minien også mest sannsynlig storkoser seg i magen din :)

Er det noen trøst kan jeg opplyse om at jeg begynner å bli rimelig lei selv! Og jeg har minst 6 uker igjen..! Trøtt, sliten, tung mage.. Så kjenner igjen tankegangen din ;)

Ønsker deg en fin 17.mai, enten det blir med eller uten fødsel ;)

Ja, det har du nok rett i! :) Huff, ja..Man blir lei altså! Det er liksom en sjarm med å gå gravid og alt sånn, men på slutten så er det veldig tungt..Også er man spent og man kjenner på alt som skjer i kroppen... Men snart er vi i mål! :)

Ønsker deg en super 17.mai også! Håper dere er heldige med været der du bor!

Hihi, du får sende meg ei mld med adressen din! Men er redd det da kommer en pakke med ferdigpose-greier i posten da bollene kanskje ikke er like ferske når du får de. :fnise: Om ikke får du kommer på besøk, så skal jeg bake ferske boller til den anledningen!

Oi, det var spesielt ja. Og trist? Tror jeg hadde fått smått panikk om jeg hadde hørt kirkeklokker da. :/

Ja, har en god del av de i slekten. En har til og med vært på tv med sine evner, hjalp folk å fjerne "spøkelser". Har blitt healet en del ganger og det fungerer som bare det. Om det er fordi jeg vil at det skal funke eller om det faktisk fungerer det vet vi jo ikke. :) Jeg vet ikke om jeg har noen evner jeg, har ikke tenkt noe på det rett og slett. Men har sett en del "spøkelser" da, noen ganger litt for nært etter min smak. Som å f.eks bli vekt midt på natten osv. av den personen rister i meg. :fnise: Men han sjamanen, han som jobber med dette, han var innom og hjalp oss med "problemet" så jeg fikk heldigvis tilbake nattesøvnen. Har en del morsomme historier om det jeg har sett og opplevd.

Har du prøvd modningsakupunktur?

Haha, postboller :fnise:

Ja, jeg hadde ikke likt å høre kirkeklokker og visst at nå døde det noen jeg kjenner..fysj...

Åh, jeg syntes sånne spøkelsesgreier er såå spennende!! :popcorn: Vi to skulle virkelig ha kjent hverandre for vi er like på veldig mange områder kjenner jeg!! Både i kropp, sjel og tankegang! :fnise: Å jeg vil høre alle "spøkelseshistoriene" dine! hehe...

Har ikke prøvd modningsakupunktur, nei... Men kan man be om det hos jordmor? For jeg har hørt om flere som får tilbud om det. Jeg visste ikke at man kunne få det en gang jeg.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postboller kommer! :fnise:

Nei, grøss.. Det må være ganske så creepy! Tror jeg ville ha blitt småsprø om det hadde vært meg, og tenk deg hvor redd en må bli når en hører kirkeklokkene. Hive seg over tlf. og høre om alle en er glad i har det bra. Nei, huff. Stakkars mann!

Har masse historier, har bla jobbet i en gammel brygge og der var det en del som skjedde. ;) Vi er det! Synes du skal ta med deg mann og barn og flytte sørover frøken! :Nikke::fnise:

Er faktisk usikker på om det er noe du kan få hos jordmor, men jeg ville så absolutt ha ringt og hørt. Om de ikke kan sette det på deg har de sikkert tips om hvem som gjør det. Har lest at en del private klinikker setter akupunktur, men har ikke peiling på hvor mye det koster da. Om vi må ty til privat klinikk så har ikke det noe å si, jeg har så lite lyst til å gå over tiden!! Her skal det modnes. Sa fra til samboer i går at han måtte bare belage seg på masse sex de siste ukene. :fnise: Men tror ikke han tar det så tungt akkurat. Haha!

Og du, vi var jo og kjøpte den sprinkelsenga her om dagen. Lurer bare på hvordan dere gjør det med sengekant/sprinkelbeskytter ettersom at det er to hele sider. Fungerer det greit?

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den akupunkturen er sikkert ikke dumt å vurdere!!

Jeg skulle gjerne hatt sex men det gjør såå vondt nå... Er så øm der nede nå, at det er mer smerte enn nytelse...Desverre! Det kunne jo sikkert satt litt fart på sakene om man er litt moden! Og det tror jeg at jeg er...For jammen har det skjedd mye rart de siste dagene.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å flytte jeg! Men har en kjære som har grodd fast her tror jeg...Hadde vært godt å prøve å bo et annet sted, og kanskke ganske sentralt? :) Men det blir vel bare med drømmene......

Ja, den senga ja... Det ble litt klundring med sengekanten, men den sitter sånn forholdsvis greit på senga likevel...Bare dytt den litt godt ned ved madrassen slik at den står "stødig"... Hvis du skjønner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes to typer tror jeg.. En for modning og en for å sette i gang. Du får prøve å søke opp det på nettet. Ville ha vurdert det om du er veldig sliten og lei. :/

Jeg er sikkert veldig naiv som tror at det skal gå greit med sex, så skal passe på hva jeg sier. Kjenner sikkert store forskjeller i kroppen om dagen ja, snart er det over og du kan bare nyte dagene med lillegutt! :rodmer:

Hm, skjønner. Dere kommer derfra begge to eller? Vi bor ikke supersentralt akkurat nå, bor veldig nære Lillestrøm. 10 min med bil inn til Oslo, 20 min med tog. :) Vi får se hvordan det blir med oss også, vet ikke om jeg har lyst til å bo her over lengre tid. Kjenner jo ingen her. :/ Jeg er en av de som elsker å prøve noe nytt, har bodd over hele Trøndelag tror jeg. I tillegg til i Porsgrunn og nå her. :)

Skjønner hva du mener. Tenker vi tar på sengekant før vi legger nedi madrassen, da burde det holde. Er spent på om alle sengekanter passer til senga, tror jeg skal kjøpe en helt enkel hvit en på lekmer.no. Fant en der som er litt tykkere og stødigere, noe som kanskje er greiest ettersom at senga har to hele sider. Hvilken madrass gikk dere for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jammen meg undersøke litt! Om jeg går på overtid så skal jeg helt klart prøve! Bare 4 dager til termin nå, så skal bli spennende å se! :)

Ang sex så er det ikke sikkert alle blir like ømme og sånn som meg da. Men har ei venninne som har det akkurat på samme måte.. Det er nesten umulig å gjennomføre en hyrdestund :kjefte::fnise:

Ja, vi kommer begge fra disse traktene. Du/dere har jo virkelig vært mye på flyttefot da! Men jeg tror det er litt sunt også jeg! :) Møte nye folk og nye steder!

Ja, sengekanten jeg kjøpte er fra Ikea! Den med grønt i...Tror bare dem har to slag der. En helt ensfarget hvit og den som sagt med grønt i. Jeg skulle nok heller ønske jeg kjøpte en som er litt tykkere og "stødigere" som du sier. Men den funker den vi har også.

Ellers kjøpte vi den dyreste madrassen fra Ikea...Tror den kostet rundt 500-600..Kan se om jeg finner den på Ikea.no. Har dere tenkt å kjøpe madrass fra et annet sted eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, tenk det. 4 dager igjen! Må si tiden har gått FORT. Synes ikke det er lenge siden du var 32 uker gravid. Du får prøve masse andre kjerringråd, kan jo hende at noe av det fungerer. :jepp:

Nei, men det er jo egentlig ikke så rart at en er det da. Kjenner forandringer selv nå jeg, så ømt kan jeg se for meg at det kan bli etter hvert. Jeg er en av de som ikke har fått mer sexlyst når jeg er gravid, heller motsatt. Er veldig spent på hvordan det blir etter fødsel, om det blir bedre da. *krysser fingrene for det* :sjenert:

Jeg har flyttet veldig mye, men jeg liker det. :) På en måte er det jo negativ, har på en måte ikke noe hjemsted så sånn sett litt negativ. Men igjen er jeg veldig åpen for nye ting, liker å være spontan, en blir mer "verdensvant" og åpen for nye ting. I hvert fall i forhold til mange jeg kjenner som har kun bodd en plass hele sitt liv. I tillegg eeeelsker jeg å reise! Heldigvis er min samboer lik meg der så gleder meg masse til at økonomien tillater at vi får reist igjen. Har ikke vært ute å reist på 1 år nå, snufs..

Tror jeg vet hvordan en du mener. :) Jeg har hørt flere har sagt de er litt for slappe på en måte, så jeg kjøper bare en ordentlig en med en gang så slipper jeg å tenke noe mer på det. Denneeller denne(om de får den inn igjen, evt må kjøpe den fra en annen nettbutikk) er det vi tenker å få tak i. Har dere kjøpt uro osv? Vet ikke om jeg vil ha det jeg. Ang. madrass så skulle vi egentlig kjøpe den dyreste på Ikea men den har de ikke hatt inne her nede i sør på leeenge og virker ikke som om de har tenkt å ta den inn igjen heller. Så lurer på om det ikke blir en svane babymadrass i stedet for. Koster 830;- på Skeidar. Litt dyr, men pytt-pytt.. Sparte jo litt da vi kjøpte senga på salg så da går det opp i opp. Men har jo "bestemt" oss for ting før og det har ikke vart så lenge før vi har endret mening.. :fnise:

Håper du får en kjempefin 17.mai i morgen, ara! :klemmer: Blir spennende å se om det tikker inn ei mld på mobilen i morgen. ;) Kos deg masse sammen med kjæresten og nyt de timene dere har igjen alene for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 uker!!!

Ingenting som skjer her så slenger inn en ny gravidstatus.

Gravidstatus

På vei: 40 uker

Igjen til termin: 3 små dager....

Kjønn: En liten guttebass ;)

Utålmodig? Ja, en god smule! Jeg er kjempeklar til å både få treffe min kjære sønn og til å bli kvitt magen, halsbrann og etterhvert bekkenløsningen!

Har hodet ned: Han ligger med hodet ned og godt festet nede i bekkenet sa jordmor på kontroll i uke 38.

Aktivitet i magen: Er litt mindre aktivitet nå om dagen men det er ikke så rart da det virkelig begynner å bli trangt om plassen. Men han gir fortsatt tydelige og herlige tegn på at han er der inne! Får ofte lov å kjenne/kile den pittelille foten som ofte kommer stikkende ut på siden av magen! :rodmer:

Navn: Er ganske sikre på at vi vil kalle han Leo.. Håper og tror at han kler det navnet!

Vektøkning: Har gått opp 14 kg og syntes det er helt ok.

Vann i kroppen: Har litt hovne hender om dagen og får litt sokkemerker på anklene, men er absolutt ikke plaget.

Humør: Har et veldig varierende humør men er ofte blid og glad som jeg egentlig alltid er. Blir veldig fort rørt og det kan være av de minste ting....

Barnerom: Er halvveis ferdig og halvveis oppbevaringsplass for alt utstyret til lillemann. Han kommer jo til å bo inne hos oss en god stund framover så stresser ikke med å få rommet helt klart enda!

Utstyr: Skal ha det meste på plass nå! Kom akkurat på at jeg trenger et par pleie/stelle produkter som f.eks klorhexidin til navlen og kanskje ha litt nesedråper og div liggende i tilfelle.. Også må vi ha solskjermer til vinduene i bilen..

Strekkmerker: Har fått litt her og der.. Særlig hoftene og lårene. Ser også nå at hvis magen har tenkt å vokse særlig mer så kommer det jammen meg der også! Er ikke særlig fornøyd med det, (hvem er vel det?) men det er helt greit. Får ikke gjort noe med det uansett!

Magen: Stor og god! Den strutter skikkelig enda, men har sunket en del nå.. Gleder meg helt ærlig til å få den vekk. Jeg velta glasset til kjære med magen i dag! :fnise::sjenert:

Melk i brystene: Ikke kommet noe enda.

Tanker om fødsel: Tar ting som de kommer og håper at jeg klarer å bevege meg mest mulig under åpningsfasen og utnytte tyngdekraften mest mulig..

Kosthold: Har drukket sikkert en million liter vann gjennom svangerskapet men har også hatt et ganske stort sukkerinntak! Men har i tilegg spist nokså variert, spist frukt og drukket en del smoothie og sånn. Så føler ikke at jeg skal ha dårlig samvittighet. Jeg spiser ikke fisk men har tatt Omega-3 piller hver dag!

Neste kontroll: Har time hos jordmor og lege 21.05 hvis jeg ikke har født innen da.

Alt i boks med NAV: Har snakket med NAV i dag for jeg hadde ikke fått noen bekreftelse på at de hadde fått papirer eller om ting var i orden eller noen ting... Så da fikk jeg beskjed om at de ventet på innteksopplysninger fra arbeidsgiveren min! Har ringt og ordnet det også, så nå håper jeg det straks er i orden. Er ikke krise før i juli uansett for jeg får lønn fra jobben fram til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...