ara Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tiden går ikke noe saktere nå synes jeg Hvilken madrass har dere bestemt dere for? Har bestemt oss for seng, men har glemt å kikke på madrass Vi har ikke begynt å kjøpe noe enda. Regner med at ting begynner å dukke opp her hjemme etter ul tirsdag Har bestemt oss for denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40150182/. Den har jeg fått anbefalt fra andre..Men jeg har ikke sjekket ut noen andre madrasser enn på Ikea da... Ja, jeg lurer jo rett og slett på om jeg skal vente med shopping til etter UL jeg også..Men så har jeg nok ikke tålmodighet! hehe...Får se! Har dere funnet stellebord og sånn også? I så fall hva slags? Jeg er egentlig fortsatt litt usikker på det stellebordet jeg fant, men syntes det virket veldig praktisk til vårt lille bad! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20131830/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2011 #82 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har bestemt oss for denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40150182/. Den har jeg fått anbefalt fra andre..Men jeg har ikke sjekket ut noen andre madrasser enn på Ikea da... Ja, jeg lurer jo rett og slett på om jeg skal vente med shopping til etter UL jeg også..Men så har jeg nok ikke tålmodighet! hehe...Får se! Har dere funnet stellebord og sånn også? I så fall hva slags? Jeg er egentlig fortsatt litt usikker på det stellebordet jeg fant, men syntes det virket veldig praktisk til vårt lille bad! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20131830/ Skal sjekke ut den madrassen nærmere Gleder meg mye til å gå på shopping etter utstyr til den lille, så håper h*n viser seg frem slik at vi vet om vi skal kjøpe ting som passer gutt eller jente Det var et veldig greit stellebord! Lurer på om vi må ha et slikt i hovedetasjen slik at det blir lettere å stelle den lille på dagtid, og så får vi ha et annet på soverommet i første etasje Vi har sett en del på Gulliver stellebordet fra IKEA, men da bare hvis vi går for å ha stellebordet på det som blir barnerommet etterhvert. Kan være greit å ha en mulighet til å stelle i hovedetasjen også, så kanskje det blir to på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2011 #83 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sengen vi ser på er Gulliver, synes den virker så greit å ha muligheten til å kunne ta ene siden helt ned slik at det er lett å ha den stående inntil sengen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sengen vi ser på er Gulliver, synes den virker så greit å ha muligheten til å kunne ta ene siden helt ned slik at det er lett å ha den stående inntil sengen vår Ja, den har jeg sett også! Veldig praktisk og fin seng! Vi får håpe babyen ikke er så sjenert ja, slik at man får vite kjønnet og ikke må vente enda lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Fikk innkalling til UL i posten i dag!!!! 24 november, så blir jo fortsatt en stund å vente, men det skal bli FRYKTELIG spennende!! Ellers har jeg bestemt meg for å holde meg borte fra jobben et par dager, da jeg ikke greier å bli ordentlig frisk av å tvinge meg selv på jobb hver dag...Hoster og er skikkelig uggen... Var på jobb hele forrige uke uten å egentlig orke...Men det var så mange syke at jeg ikke hadde samvittighet til å holde meg hjemme selv..Men skjønner jo nå at det bare var dumt... Håper alle dere andre holder dere friske framover!!!! Endret 2. november 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. november 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 3. november 2011 HO HO!! Jeg gleder meg masse til UL og kan nesten ikke vente!! Men på mandag 14.november skal jeg til jordmor for første gang. Det er jo også forsåvidt ganske så spennende! Hadde noen av dere en følelse på hva slags kjønn dere bærer på, og stemte den? Jeg føler skikkelig på meg at det er en gutt, men det kan jo innerst inne være noe jeg bare ønsker eller at magefølelsen bare tuller med meg. Alle andre tror jeg får jente, inkl mamma, som drømte at jeg fikk ei lita jente... Håper virkelig lille spire ikke er sjenert(sånn som moren sin ) slik at vi får se hva som gjemmer seg der inne.... Hva pleier å skje på første jordmor-time for dere som har vært der før? Prøver hun å finne hjertelyd og sånn? Kjenner hun på deg? Eller er det bare sjekk av urinprøve og samtaler bare? Jeg er fortsatt hjemme fra jobb, og tar derfor langhelg og satser på at jeg er fit for fight igjen på mandag! Godt å ta det helt rolig hjemme og lade batteriene skikkelig. Formen er på bedringens vei og det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. november 2011 #87 Del Skrevet 3. november 2011 Det er ikke så lenge til 24. november, tida flyr jo frem til det!! Jeg må vente enda lengre.. ajaj.. Guri skal bli spennende å se kjønnet, håper de klarer å se det bare. føler igrunn at man ikke kan stole på magefølelsen sin, jeg... hehe. Jeg har ingen magefølelse enda, jeg er totally openminded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 3. november 2011 #88 Del Skrevet 3. november 2011 Ojojoj jordmortime og UL snart!! Og kjempespennende om de klarer å se kjønnet Godt å høre at formen din er bedre. Hjelper nok med en langhelg slik at du kommer deg ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. november 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 3. november 2011 Det er ikke så lenge til 24. november, tida flyr jo frem til det!! Jeg må vente enda lengre.. ajaj.. Guri skal bli spennende å se kjønnet, håper de klarer å se det bare. føler igrunn at man ikke kan stole på magefølelsen sin, jeg... hehe. Jeg har ingen magefølelse enda, jeg er totally openminded Ja, det håper jeg også!!! Skal bli så spennende! Har du fått time til jordmor enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. november 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 3. november 2011 Ojojoj jordmortime og UL snart!! Og kjempespennende om de klarer å se kjønnet Godt å høre at formen din er bedre. Hjelper nok med en langhelg slik at du kommer deg ordentlig. Jaaa! Tiden går så fort så..Man må bare prøve å få tankene over på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 4. november 2011 15 UKER! Dette er så gøy! Visste ikke at det skulle bli så festlig å være gravid! Jeg er fortsatt nokså trøtt og ka godt sove 12 timer hver natt.. Men kvalmen er helt borte, unntatt hvis jeg kjenner lukten av lavendel Hvis alt er bra etter UL skal jeg reise på Ikea og handle inn en del baby utstyr. Det gleder jeg meg masse til! Ellers har jeg vært veldig redd for å legge på meg noe voldsomt, men hittil har jeg lagt på meg ca 1 kg i måneden og det er helt greit. Fortsetter det på den måten blir jeg veldig fornøyd, selv om jeg vet at det kan øke mer etterhvert da! Har dere lagt på dere mye enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. november 2011 #92 Del Skrevet 4. november 2011 15 uker!!! Wow, gratulerer!! Du er halvveis før jul da Jeg har lagt på meg 1-2 kg siden IKM.. Haha, må nok roe ned spisingen litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 4. november 2011 Jaaa!! hihi! Men jeg spiste veldig mye i begynnelsen. Tror det er vanlig... Har fått tilbake vanlige spiserutiner nå... i begynnelsen heiv jeg innpå alt jeg kom over..Litt vrak kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. november 2011 #94 Del Skrevet 4. november 2011 Heihei! Måtte jo gjengjelde besøket! Så spennende med ord.UL snart! Blir artig å få vite kjønn. Jeg hadde guttefølelse i starten av svangerskapet, men så mistet jeg følelsen, og ante rett og slett ikke. Så var litt gøy da det viste seg å være gutt! Første jordmortime så målte hun SF-mål og kjente på magen. ja også hjertelyden! Ang. vekt så har jeg lagt på meg 21-22 kg, så sånn er nå den saken Ikke alle er så heldig å bare gå opp en kg i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 4. november 2011 #95 Del Skrevet 4. november 2011 Hei hei! Spennende med UL, veksler også veldig mellom guttefølelse og jentefølelse her, så aner virkelig ikke. Regner med jeg har lagt på meg endel nå siden kvalmen gav seg, men ved første legekontroll hadde jeg gått ned 2 kg. men veldig fornøyd med å spise og merke at kroppen vokser nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 4. november 2011 Heihei! Måtte jo gjengjelde besøket! Så spennende med ord.UL snart! Blir artig å få vite kjønn. Jeg hadde guttefølelse i starten av svangerskapet, men så mistet jeg følelsen, og ante rett og slett ikke. Så var litt gøy da det viste seg å være gutt! Første jordmortime så målte hun SF-mål og kjente på magen. ja også hjertelyden! Ang. vekt så har jeg lagt på meg 21-22 kg, så sånn er nå den saken Ikke alle er så heldig å bare gå opp en kg i mnd. Så hyggelig at du stakk nesa innom her også! Hmm, ja.. Tiden vil vise. Jeg har guttefølelse men blir selvsagt glad uansett hva som gjemmer seg der inne. Det eneste som teller er at lille bolle er frisk! Ja, man legger vel på seg forskjellig. Kan hende jeg raser opp i vekt etterhvert jeg også.. Det vet man ikke. Men la du på deg helt fra starten av eller har det kommet mest nå på sutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 4. november 2011 Hei hei! Spennende med UL, veksler også veldig mellom guttefølelse og jentefølelse her, så aner virkelig ikke. Regner med jeg har lagt på meg endel nå siden kvalmen gav seg, men ved første legekontroll hadde jeg gått ned 2 kg. men veldig fornøyd med å spise og merke at kroppen vokser nå Blir spennende å se om magefølelsen er riktig eller om det bare er tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. november 2011 #98 Del Skrevet 4. november 2011 Jaaa! Tiden går så fort så..Man må bare prøve å få tankene over på noe annet! Det er neimen ikke lett Hurra for 15 uker!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 4. november 2011 Det er neimen ikke lett Hurra for 15 uker!! God helg God helg til deg og herrfly!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. november 2011 #100 Del Skrevet 4. november 2011 Så hyggelig at du stakk nesa innom her også! Hmm, ja.. Tiden vil vise. Jeg har guttefølelse men blir selvsagt glad uansett hva som gjemmer seg der inne. Det eneste som teller er at lille bolle er frisk! Ja, man legger vel på seg forskjellig. Kan hende jeg raser opp i vekt etterhvert jeg også.. Det vet man ikke. Men la du på deg helt fra starten av eller har det kommet mest nå på sutten? Det har vært et par perioder hvor det har gått sakte, og et par perioder hvor det har gått fort, men sånn generelt så har vektoppgangen vært veldig jevn. Vises derimot ikke så godt, bare jeg som merker det selv, så man skulle ikke tro det var såpass mange kg som det er. Menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå