ara Skrevet 23. september 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har! Ca. ti dager etter deg Lykke til, ara! Spiren sitter nok godt den! Håper virkelig det! 3 uker til så er den største faren over! Så gøy at vi har termin nesten likt, da kan vi følge hverandre framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 #22 Del Skrevet 23. september 2011 For 9 uker! Tiden frem til uke 12 går sakte, men så går det fortere og fortere. Bare vent å se Gratulerer så mye Husker jeg var trøtt HELE TIDEN i begynnelsen, jeg også.. Men det går over Og når du er like langt på vei som meg, så får du ikke sove (sorry ), så nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caca Skrevet 23. september 2011 #23 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye med spire! Her vil jeg følge med og håper jeg snart er i samme båt som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. september 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 23. september 2011 For 9 uker! Tiden frem til uke 12 går sakte, men så går det fortere og fortere. Bare vent å se Gratulerer så mye Husker jeg var trøtt HELE TIDEN i begynnelsen, jeg også.. Men det går over Og når du er like langt på vei som meg, så får du ikke sove (sorry ), så nyt det! Det er altså noe gjennom hele svangerskapet..hehe. Blir deilig å kunne fungere som ET normalT menneske igjen kjenner jeg hvertfall! Denne trøttheten tar livet av meg..Orker INGENTING! Men jeg er selvsagt ved godt mot! Nå må bare lille plommen sitte fast disse ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. september 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye med spire! Her vil jeg følge med og håper jeg snart er i samme båt som deg Hei hei! Og tusen takk Håper også virkelig at du snart får det du ønsker!! Masse lykke til, og jeg skal følge med deg også! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. september 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 25. september 2011 Søndag og slapping dag... Har vært så bekymret den siste uka pga "menssmerter", men fikk heldigvis bekreftet i går at det ikke er noe farlig og at det kommer av at livmora vokser og strekker på seg. Så det var betryggende å høre. Kan det være så snill å gå FORTFORTFORTFORT til uke 12?! Håper dere har hatt en flott helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. september 2011 #27 Del Skrevet 25. september 2011 Inne for å få litt babystøv du er herlig! Ikke lenge til uke 12, plutselig er du der Så godt å få bekreftet det! Greit for meg å vite også hvis/når den tid kommer her også Nyt søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. september 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 26. september 2011 Inne for å få litt babystøv du er herlig! Ikke lenge til uke 12, plutselig er du der Så godt å få bekreftet det! Greit for meg å vite også hvis/når den tid kommer her også Nyt søndagen Du er så søt! Håper alt er bra med deg og at helgen var fantastisk! *Blåse masse babystøv på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. september 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 30. september 2011 10 uker!! Tiden går fortere enn forventet! Er hjemme fra jobben i dag da hver minste bevegelse jeg foretar meg gjør at jeg nesten kaster opp! Er helt sykt dårlig form! Ligger bare i senga..... B O R I N G! Håper dere andre har en bedre dag enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. september 2011 #30 Del Skrevet 30. september 2011 God "bedring" Håper jo ikke grunnen til kvalmen forsvinner, men symptomene kan jo gjerne reduseres litt.. hvile gjør deg godt vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. september 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, merker at formen er blitt litt bedre etter å ha sovet veeldig mange timer. Godt for kropp og sjel! Hvordan er formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. september 2011 #32 Del Skrevet 30. september 2011 GRATULERER MED 10 UKER Håper formen din blir litt bedre! Ha en kjempe fine helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. september 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 30. september 2011 GRATULERER MED 10 UKER Håper formen din blir litt bedre! Ha en kjempe fine helg!! God helg til deg òg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 4. oktober 2011 #34 Del Skrevet 4. oktober 2011 Måtte innom her og legge igjen et lite spor jeg da Har termin rundt 22 april ca. kan nok bli litt korrigert etter ul tror jeg. Veldig gøy å følge andre som er omtrent likt i løypa. Er dautrøtt og kvalm om det er en trøst å ikke være alene i den båten men kunne ikke tenkt meg bedre årsak til å være så pjusk hihi. Krysser armer og ben for deg frem til 12 uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2011 #35 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, merker at formen er blitt litt bedre etter å ha sovet veeldig mange timer. Godt for kropp og sjel! Hvordan er formen din da? Sliter med litt hodepine og lettere kvalm/uvel.. kommer som byger i løpet av dagen, er ikke konstant heldigvis. Så alt i alt må jeg vel si jeg er i fin, men litt redusert form... Går godt så lenge man er lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 4. oktober 2011 Måtte innom her og legge igjen et lite spor jeg da Har termin rundt 22 april ca. kan nok bli litt korrigert etter ul tror jeg. Veldig gøy å følge andre som er omtrent likt i løypa. Er dautrøtt og kvalm om det er en trøst å ikke være alene i den båten men kunne ikke tenkt meg bedre årsak til å være så pjusk hihi. Krysser armer og ben for deg frem til 12 uke! Kjempekoselig Enig med deg ang grunnen til at vi er dårlige..Kommer jo faktisk noe utrolig ut av det her etterhver! Artig at vi nesten er like langt på vei! Er ekstra gøy å følge hverandre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sliter med litt hodepine og lettere kvalm/uvel.. kommer som byger i løpet av dagen, er ikke konstant heldigvis. Så alt i alt må jeg vel si jeg er i fin, men litt redusert form... Går godt så lenge man er lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. oktober 2011 #38 Del Skrevet 4. oktober 2011 innom for å gi deg en Formen bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 4. oktober 2011 innom for å gi deg en Formen bedre i dag? Så koselig! Nå ble jeg glad! Formen går sakte men sikkert mot en bedre form. Har orket å støvsuge og vaske klær i dag så begynner å få tilbake energien, og kvalmen er ikke et så stort hinder lenger! Hva med deg? Er du på symptomjakt om dagen? Eller tar du det rolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 6. oktober 2011 #40 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så koselig! Nå ble jeg glad! Formen går sakte men sikkert mot en bedre form. Har orket å støvsuge og vaske klær i dag så begynner å få tilbake energien, og kvalmen er ikke et så stort hinder lenger! Hva med deg? Er du på symptomjakt om dagen? Eller tar du det rolig? Flinke deg Nei ikke på symptomjakt enda.. i følge babyverden er det 6 dager til en graviditetstest kan være positiv. Prøver å ikke tenke så alt for mye på det. Siden jeg har billig tester så begynner jeg nok å teste søndag/mandag Har smerter i underlivet og vondt når jeg tisser så tror jeg har fått UIV, skal til legen å levere tisseprøve senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå