Selma_ Skrevet 16. desember 2011 #221 Del Skrevet 16. desember 2011 Jaa til magebilde! Du begynte å få i uke 15 ja! Får håpe det samme gjelder for meg, da er det i såfall bare 3 uker til jeg kan ane en liten kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #222 Del Skrevet 16. desember 2011 Jaa til magebilde! Du begynte å få i uke 15 ja! Får håpe det samme gjelder for meg, da er det i såfall bare 3 uker til jeg kan ane en liten kul Men jeg får ikke til hvordan man legger ut..Vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 16. desember 2011 #223 Del Skrevet 16. desember 2011 Men jeg får ikke til hvordan man legger ut..Vet du det? Har aldri lagt ut bilde før, men kan gjette at du trykker på knappen som er til venstre for konvolutten når du skriver en melding her.. Står "legg til bilde" når du har musa over den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #224 Del Skrevet 16. desember 2011 Har aldri lagt ut bilde før, men kan gjette at du trykker på knappen som er til venstre for konvolutten når du skriver en melding her.. Står "legg til bilde" når du har musa over den Nei, det funker ikke..eller man må sette inn en URL til bildet..aner ikke hva det betyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 16. desember 2011 #225 Del Skrevet 16. desember 2011 Jøss.. Nei da vet jeg ikke Ikke så innmari god på data som du skjønner Jo! Hva med under tekstvinduet da? "Legg til vedlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Tror kaaaanskje jeg fikk til nå..... Endret 16. desember 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #227 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Yeeey! Takk ,Selma_! Herregud at jeg ikke tenkte over å bruke den under som du sa..Men man henger seg så opp i det man skal at man ikke greier å konsentrere seg skikkelig Ble litt merkelig lys på bildet, er ikke sånn rosa i huden Men det ble da et magebilde! edit: bildet ble utrolig stort så jeg nå! haha... DET vet jeg hvertfall ikke hvordan jeg fikser Endret 16. desember 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 16. desember 2011 #228 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja, der fikk du det til! Størrelsen aner ikke jeg heller hvordan man endrer Så utrolig fin mage!! du har jo fått ordentlig gravidkul jo! Morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. desember 2011 #229 Del Skrevet 17. desember 2011 Knallfin mage, skikkelig kul du har fått deg Får du noen kommentarer på den? Ha en heeeeerlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #230 Del Skrevet 17. desember 2011 Knallfin mage, skikkelig kul du har fått deg Får du noen kommentarer på den? Ha en heeeeerlig helg! Takk! Ja, det har blitt skikkelig kul, men jeg syntes nesten den er for stor til 18+2...Men tenker at jeg snart er halvveis, så magen burde jo ha vokst litt... Men så skal det jo også sies at bildet ble tatt i går kveld etter at det var inntatt en god del mat og sånn..Magen er kanskje ikke like "bulete" i dag.... God helg til dere snupper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 17. desember 2011 Knallfin mage, skikkelig kul du har fått deg Får du noen kommentarer på den? Ha en heeeeerlig helg! Takk! Ja, det har blitt skikkelig kul, men jeg syntes nesten den er for stor til 18+2...Men tenker at jeg snart er halvveis, så magen burde jo ha vokst litt... Men så skal det jo også sies at bildet ble tatt i går kveld etter at det var inntatt en god del mat og sånn..Magen er kanskje ikke like "bulete" i dag.... God helg til dere snupper!!! Har forresten ikke fått noen kommentarer enda! Tro det eller ei, men INGEN på jobb har spurt om jeg er gravid enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. desember 2011 #232 Del Skrevet 17. desember 2011 Hehe, tenk så kjipt det må være å spørre om noen er gravid også sier de nei Kan jo hende de har tenkt det, men ikke tør å spørre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 17. desember 2011 #233 Del Skrevet 17. desember 2011 Sååå fin mage!! Håper jeg er så heldig og få like fin mage som deg!! Så rart at ingen på jobb har spurt enda? Hva jobber du med? Nå er det jo veldig fyfy å spørre noen om de er gravide, for så å få et snurt nei tilbake Så må innrømme at jeg vet ikke om jeg hadde turt å spørre om slikt selv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #234 Del Skrevet 17. desember 2011 Tuuuusen takk for hyggelige magekommentarer Jeg er barne- og ungdomsarbeider. Jobber i skole og SFO, så har mnage kollegaer rundt meg hele tiden.. Men er kjett å spørre om folk er gravide ja...Jeg hadde nok ikke turt å spørre selv heller....hehe.. De venter vel bare på at jeg skal publisere det. Får se om jeg gjør det til uka. Like greit at dem får vite det snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. desember 2011 #235 Del Skrevet 19. desember 2011 Så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #236 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kjenner masse liv i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. desember 2011 #237 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. desember 2011 #238 Del Skrevet 21. desember 2011 Så koselig å kjenne liv! Når var det du begynte å kjenne det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #239 Del Skrevet 22. desember 2011 Det er så herlig Helt utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #240 Del Skrevet 22. desember 2011 Så koselig å kjenne liv! Når var det du begynte å kjenne det igjen? Jeg begynte å kjenne det for en god stund siden...2-3 uker hvertfall...Men det var sånn "bobler" på en måte. Nå kjenner jeg noen skikkelige dytt og det er mye morsommere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå