Selma_ Skrevet 3. desember 2011 #161 Del Skrevet 3. desember 2011 Så deilig å ha mange av de dyre tingene på plass! Fin utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. desember 2011 #162 Del Skrevet 4. desember 2011 Dere er kommet godt i gang med utstyrslisten, herlig da Er nok lurt å handle litt etter litt for ellers blir det fort mye penger om en skal handle alt på en gang. Er nok lurt å se etter tilbud også God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 4. desember 2011 Dere er kommet godt i gang med utstyrslisten, herlig da Er nok lurt å handle litt etter litt for ellers blir det fort mye penger om en skal handle alt på en gang. Er nok lurt å se etter tilbud også God søndag Ja, du sier noe der! Tilbud blir det vel masse av over alt på nyåret, så får følge med litt ekstra da God søndag til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 4. desember 2011 #164 Del Skrevet 4. desember 2011 Hehe, jeg tror det er fordi han er redd jeg skal begynne å hamstre allerede, og så blir det stående og være i veien i 7 mnd til Så vi har en avtale med mamma om å reise til Sverige i januar! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 4. desember 2011 Hehe, jeg tror det er fordi han er redd jeg skal begynne å hamstre allerede, og så blir det stående og være i veien i 7 mnd til Så vi har en avtale med mamma om å reise til Sverige i januar! Gleder meg!! Hehe, da skjønner jeg! Blir stas med sverigetur. Vi har også planer om en tur på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 6. desember 2011 Da er vi snart i midten av uka allerede! Dagene bare suser forbi syntes jeg! Jeg begynner å bli kraftig lei av at jeg ikke blir ordentlig i form.. Blir bare forkjøla på nytt og på nytt.. Man går liksom rundt på jobb med "halv tank" hele tiden..Greier aldri å yte max og det er fryktelig frustrerende når man arbeider med barn! Hadde jeg sittet gjemt på en kontor hadde ting vært litt annerledes.... Satser på at ting bedrer seg snart og at juleferie kanskje gjør susen! Ellers er det ingen på jobben som har turt(?) å spørre eller mistenker at jeg er gravid, enda magen har fått en skikkelig tydelig "bulk" som tyter ut..hehe... Men tenker snart jeg kommer til å publisere det! Det var vel det jeg hadde på hjertet for i dag! Stooooor til alle dere søte lady`s der ute :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. desember 2011 #167 Del Skrevet 7. desember 2011 Forstår godt at det er frustrerende av å gå rundt forkjølet gang på gang. Det blir en utrolig sliten av. Når en jobber med barn i tillegg er det ikke noe gøy i det hele tatt. Det er en kjempe krevende jobb. Håper du snart blir kvitt all den forkjølesen! Jeg er heldigvis over den evig lange forkjølelse perioden jeg hadde, men det tok tid. Hihi, spennende å holde på den hemmeligheten Tenker de blir veldig glade når de får høre det Jeg blir så rørt jeg på andres vegner Fin kveld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) TIPPELISTE! Folkens! UL nærmer seg med stormskritt. 1 uke igjen! Hva tror dere skjuler seg bak flesket? En liten eller ei lita ?? Pasjonsblomst Småkjekset Selma_ Nienna83 Angel-A Teita LightBulb Endret 10. desember 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. desember 2011 #169 Del Skrevet 7. desember 2011 Folkens! UL nærmer seg med stormskritt. 1 uke igjen! Hva tror dere skjuler seg bak flesket? En liten eller ei lita ?? på deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 7. desember 2011 Forstår godt at det er frustrerende av å gå rundt forkjølet gang på gang. Det blir en utrolig sliten av. Når en jobber med barn i tillegg er det ikke noe gøy i det hele tatt. Det er en kjempe krevende jobb. Håper du snart blir kvitt all den forkjølesen! Jeg er heldigvis over den evig lange forkjølelse perioden jeg hadde, men det tok tid. Hihi, spennende å holde på den hemmeligheten Tenker de blir veldig glade når de får høre det Jeg blir så rørt jeg på andres vegner Fin kveld til deg Ja, virkelig!! Jeg holder snart ikke ut lenger! Også går det utover min kjære elskede som jeg er så utrolig glad i men er i så dårlig humør pga formen og ligger stort sett bare på sofa`n og slenger...Føler meg så kjedelig og lite attraktiv og alt er bare galt! Men det kommer seg nok! Skal prøve å ikke gi opp riktig enda! Ja, jeg blir også helt rørt av andre som skal ha baby! Mulig jeg offentliggjør det i morgen...får se! hehe... Vet det snart er IKM for deg! Blir spennende å se om det er klaff denne gangen!! Håper selvsagt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. desember 2011 #171 Del Skrevet 7. desember 2011 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 7. desember 2011 #172 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg tror dere venter en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 #173 Del Skrevet 7. desember 2011 Tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 7. desember 2011 God bedring Tusen takk, Teita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 7. desember 2011 Tipper Jeg tror også selv at det er , men i natt drømte jeg at jeg var på UL og vi så tydelig at det var en jente...Merkelig. Kanskje jeg må tro på drømmen min... eller så er det bare fordi jeg er så opphengt i at mamma er sikker på at det er jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. desember 2011 #176 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg tipper du får en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 8. desember 2011 #177 Del Skrevet 8. desember 2011 JEg tipper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #178 Del Skrevet 8. desember 2011 Hihihi! Skal bli så spennende å finne ut hvem som er der inne i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. desember 2011 #179 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg trodde det var en gutt i magen min, og alle andre trodde det også. (På grunn av mageformen min), men det var visst ei lita jente Hva ønsker du deg mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har liksom "gledet" meg til gutt fordi jeg er så sikker..Men jeg er like glad uansett hva som er der inne! Så lenge lille knøttet er friskt så er det det aller viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå