Mynona Skrevet 15. september 2011 #141 Del Skrevet 15. september 2011 Helt enig Audrina. Det er jo ikke vanskelig å si nei til penger til laget hvis det er noe man virkelig vil ha/gjøre i fristelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #142 Del Skrevet 15. september 2011 Skjønner godt at preben sa ja til fristelsen, og digget meg at han trykket på knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #143 Del Skrevet 15. september 2011 Det mest idiotiske med programmet er jo programlederen. Fyfaen for en premieidiot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 15. september 2011 #144 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Synes vi hadde kommet godt inn i en diskusjon om programmet, handlingen og deltagerene nå Gleder meg til å se dagens episode på tv3play.no litt senere, så nå tror jeg at jeg bør lukke dette vinduet før jeg får lese om noe som har skjedd i dagens Endret 16. september 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. september 2011 #145 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg får aldr med meg hele episoden jeg. I dag ble det siste halvtimen, og i går ble det første. Skjedde det noe gøy på de delene jeg ikke så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #146 Del Skrevet 15. september 2011 Var siste halvtimen idag det skjedde noe overhodet. Jeg heier på "den upopulære" gruppen! Deilig å blir kvitt lene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 15. september 2011 #147 Del Skrevet 15. september 2011 Var siste halvtimen idag det skjedde noe overhodet. Jeg heier på "den upopulære" gruppen! Deilig å blir kvitt lene!!! Nei, Lene hadde jeg stor sans for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #148 Del Skrevet 15. september 2011 Deilig å få ut Stella! Hun har bare godt av å ryke rett ut når hun ikke tar imot så enkle fristelser som idag! Skal hun være med på dette programmet så må hun tåle såpass enkle ting! En tok en tattovering av EKSEN for å få penger til laget,mens hun er for fisefin til en så utrolig lett fristelse! Skjønner at fristelsen ikke var så veldig gøy akkurat,men litt må hun faktisk ofre for å forsatt få være i huset! Begynte å like Malin litt bedre idag ettersom hun tok fristelsen selv så redd som hun var! Du så jo hvor vanskelig oppgaven var for hun,men likevel så holdt hun ut! Liker folk som trosser frykten sin istedenfor å bare si "nei dette vil jeg ikke". Synes de hvertfall kan PRØVE sånn som malin gjorde Ellers så digger jeg Jenny,Adrian og Preben :D Uten dem hadde nok programmet vært kjedelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. september 2011 #149 Del Skrevet 16. september 2011 Tråden er ryddet for avsporing, igjen. Kosemose, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #150 Del Skrevet 16. september 2011 for en personlighet på hun stella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 16. september 2011 #151 Del Skrevet 16. september 2011 haha, må bare le av deltagerne, fantastisk casting ! Syns faktisk det er litt kult at det er outsiderne som har mulighet til endel makt, og ikke bare slått ut av de "populære" med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 16. september 2011 #152 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Kom nettopp på hvor jeg har sett Preben før! "Tidligere flyvert" står det på'n, og jeg er dønn sikker på at det var med Norwegian! Visste jeg hadde sett den lille luringen før... Endret 18. september 2011 av Audrina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 18. september 2011 #153 Del Skrevet 18. september 2011 Haha jeg ler meg ihjel! For en gjeng!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #154 Del Skrevet 18. september 2011 Kom nettopp på hvor jeg har sett Preen før! "Tidligere flyvert" står det på'n, og jeg er dønn sikker på at det var med Norwegian! Visste jeg hadde sett den lille luringen før... Han har vel vært med i Total Blacout også så kanskje litt derfra og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 18. september 2011 #155 Del Skrevet 18. september 2011 Hun Malin er skikkelig merkelig, det blikket hun hadde under nominasjonen og, ja.. Ikke særlig lekker heller spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #156 Del Skrevet 18. september 2011 Syns Malin er veldig pen, men det at hun sjeler distraherer litt. Men det er jo ikke kkuratt noe hun kan noe for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 18. september 2011 #157 Del Skrevet 18. september 2011 Han har vel vært med i Total Blacout også så kanskje litt derfra og? Total Blackout har jeg aldri sett Ser egentlig aldri på TV, bare hvis det er noe spesiellt jeg vil følge med på eller blir tipset om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. september 2011 #158 Del Skrevet 18. september 2011 Syns Malin er veldig pen, men det at hun sjeler distraherer litt. Men det er jo ikke kkuratt noe hun kan noe for.. Enig! Synes hun var flott i en svarte kjolen på torsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. september 2011 #159 Del Skrevet 19. september 2011 Stakkars paranoide Adrian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 19. september 2011 #160 Del Skrevet 19. september 2011 Syns Malin er veldig pen, men det at hun sjeler distraherer litt. Men det er jo ikke kkuratt noe hun kan noe for.. Var ikke det jeg mente, hun bare så litt rar ut. Litt sleipt blikk på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå