AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som ser på? Dette her et et program som ser kult ut å følge med på :D. Holdt på å le meg ihjel når de fikk spørsmål om å tatovere seg på ræva å to av de faktisk gjorde det !! Å gå uten sminke i ei uke for 3000 . huffhuff vet ikke om jeg hadde greid det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Aldri sett det, men jeg hadde lett gått uten sminke en uke for 3000. Hallo liksom... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 5. september 2011 #3 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg ser på! Kleint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 5. september 2011 #4 Del Skrevet 5. september 2011 satte det på nå 3000kr for ei uke uten sminke hadde jeg lett gjort! På reklamen ser det ut som en får velge mellom penger og å mixmaste en levende fisk :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 Aldri sett det, men jeg hadde lett gått uten sminke en uke for 3000. Hallo liksom... Ja selvfølgelig hvis noen tilbydde det til meg , men så er jo dette ett program på tv hvor pengene i tillegg deles . Ikke alle som kunne tenke seg å vise trynet sitt sminkefritt ei uke på tv .. hallo liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 5. september 2011 #6 Del Skrevet 5. september 2011 Ja selvfølgelig hvis noen tilbydde det til meg , men så er jo dette ett program på tv hvor pengene i tillegg deles . Ikke alle som kunne tenke seg å vise trynet sitt sminkefritt ei uke på tv .. hallo liksom Jeg sa jo at jeg ikke hadde sett programmet, så jeg kunne jo ikke vite at pengene ble delt.. Hallo liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #7 Del Skrevet 5. september 2011 På reklamen ser det ut som en får velge mellom penger og å mixmaste en levende fisk :S Og DER mistet de en seer i meg. Provoserer meg over tv-programmer som må ty til drap av dyr som å sjokkere og underholde. Å plage folka der, som frivillig har meldt seg på er en ting. Å plage uskyldige dyr (selv om det "bare" er en fisk) sender ut svært uheldige signaler. Hold uskyldige skapninger utforbi det drittprogrammet deres:( 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #8 Del Skrevet 5. september 2011 satte det på nå 3000kr for ei uke uten sminke hadde jeg lett gjort! På reklamen ser det ut som en får velge mellom penger og å mixmaste en levende fisk :S Jaa gleder meg til etter pausen hva som skjer ! Hadde gjort det lett , men ikke på tv !! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 5. september 2011 #9 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg ville definitivt aldri i verden tatt en tatovering av en eks eller et fotballag eller noe annet uansett hvor mye penger jeg hadde fått for det. Sminkefri en uke er en ting, det varer jo bare en uke. En tatovering blir jo sittende litt lengre enn det (og jeg er generelt ikke så begeistra for tatoveringer på meg selv). Lurer veldig på hva de skal med den gullfisken... håper ikke det er noe gullfiskplageri på gang Endret 5. september 2011 av Varpunen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #10 Del Skrevet 5. september 2011 Jaa gleder meg til etter pausen hva som skjer ! Hadde gjort det lett , men ikke på tv !! hehe eller wæææ!! det hørtes jo litt vel sykt ut ... :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 5. september 2011 #11 Del Skrevet 5. september 2011 Fy faen... jeg hadde heller tatt tatovering enn å kjørt den fisken i mixmasteren.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 5. september 2011 #12 Del Skrevet 5. september 2011 Og DER mistet de en seer i meg. Provoserer meg over tv-programmer som må ty til drap av dyr som å sjokkere og underholde. Å plage folka der, som frivillig har meldt seg på er en ting. Å plage uskyldige dyr (selv om det "bare" er en fisk) sender ut svært uheldige signaler. Hold uskyldige skapninger utforbi det drittprogrammet deres:( Herregud det skjer jo på tv akkuratt nå.. jeg blir kvalm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 5. september 2011 #13 Del Skrevet 5. september 2011 PHEW!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #14 Del Skrevet 5. september 2011 Og DER mistet de en seer i meg. Provoserer meg over tv-programmer som må ty til drap av dyr som å sjokkere og underholde. Å plage folka der, som frivillig har meldt seg på er en ting. Å plage uskyldige dyr (selv om det "bare" er en fisk) sender ut svært uheldige signaler. Hold uskyldige skapninger utforbi det drittprogrammet deres:( Ingenting som skjedde med fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 5. september 2011 #15 Del Skrevet 5. september 2011 Kjenner jeg blir mektig provosert! Friste de til å kjøre en gullfisk i en mixmaster?! Godt det ikke var virkelig ... men likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 5. september 2011 #16 Del Skrevet 5. september 2011 Fyfaen, er det dumme folk eller??? Begge to trykka, heldigvis var knivbladene frakoblet, men hva faen er det med hun dumme dama som ble skuffa fordi hun var interressert å se smørja (hennes egne ord).... Forbanna blir jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 5. september 2011 #17 Del Skrevet 5. september 2011 Satt med tårer i øynene når begge sa ja til å trykke på knappene... off stakkars fisker... Heldigvis gikk det bra! (Tv3 hadde vel sikkert også blitt nedringt av dyrevernfanatikere om de hadde laga gullfisksmoothie på tv). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 5. september 2011 #18 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg og kjæresten skrudde av lyden og snudde oss bort, vi. Helt utrolig at de faktisk trykte på knappen, og at hun ene dumkjerringa sa at hun "gledet seg til å se hele den smørja, lissom"! Enda bra at det ikke var sant!! :kjefte: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorpre89 Skrevet 5. september 2011 #19 Del Skrevet 5. september 2011 Samme her.. snudde meg rundt også... Satt med tårer i øynene når begge sa ja til å trykke på knappene... off stakkars fisker... Heldigvis gikk det bra! (Tv3 hadde vel sikkert også blitt nedringt av dyrevernfanatikere om de hadde laga gullfisksmoothie på tv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #20 Del Skrevet 5. september 2011 Satt med tårer i øynene når begge sa ja til å trykke på knappene... off stakkars fisker... Heldigvis gikk det bra! (Tv3 hadde vel sikkert også blitt nedringt av dyrevernfanatikere om de hadde laga gullfisksmoothie på tv). Ja . Glad det ikke skjedde . De hadde dradd serien altfor langt hvis det !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå