Gå til innhold

Skiftet bleie på kafebordet


altflyter

Anbefalte innlegg

Ehm, ja, det er jo akkurat det den gjør. Caffe Patte-mødre som har bæsjebleier og brownies side om side - på årntli'.

At det har skjedd betyr ikke at det er vanlig. Jeg har hørt om voksne mennesker som har bæsjet (!) rett på gulvet på kafé og kjøpesenter, men jeg tror da ikke at dette er noe vanlige folk driver med... At noen får seg til å skifte bleie rett på et kafébord sier noe om dem, ikke mødre generelt. Men enkelte her inne er visst først og fremst ute etter å få bekreftet sine fordommer om småbarnsmødre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verden er desverre sånn. Mødre er de verste selvsentrerte folka på denne jord.

No er jo også verda sånn at dei aller fleste kvinner ein eller anna gong blir mødre. Dermed blir det utsagnet ganske urimeleg. Fleirtalet av mødre er normale mennesker, men enkelte går litt vel opp i moderskapet og blir veldig sjølvsentrerte og uhøflege. Det er ikkje det same som at alle mødre blir slik. Dei fleste held seg like normale, men det er klart at dei fyrste mnd så er det altoppslukande. Dei fleste greier imidlertid å tre ut av unntakstilstand etter eit halvt års tid, medan nokre få blir der i mange år framover...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det har skjedd betyr ikke at det er vanlig. Jeg har hørt om voksne mennesker som har bæsjet (!) rett på gulvet på kafé og kjøpesenter, men jeg tror da ikke at dette er noe vanlige folk driver med... At noen får seg til å skifte bleie rett på et kafébord sier noe om dem, ikke mødre generelt. Men enkelte her inne er visst først og fremst ute etter å få bekreftet sine fordommer om småbarnsmødre

Ting er da virkelige selv om de ikke er vanlige!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg tror ikke dette er vanlig. Har flere ganger passet barn og blitt nødt til å skifte på de på et toalett uten stellebord. Det går helt fint det :) Jeg er ikke mor selv, men jeg tviler på at folkeskikken jeg har nå slakser ut av vinduet ved en eventuell fødsel.

Har jobbet på cafe tidligere, og kan skrive under på at det er mange utidige mennesker der ute. Og utidige mennesker med barn er nok mer slitsomme enn de uten, men jeg tror uasett det er de som var kjipe i utgangspunktet som blir noen skikkelig brautende og frekke mødre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er da virkelige selv om de ikke er vanlige!!!

Jeg sa ikke at det ikke var virkelig, men at tråden ikke gjenspeiler virkeligheten - altså at kafébordskifting ikke er så vanlig som man får inntrykk av i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd dette. stinkebæsjebleie midt på et kafebord, masse folk i kafeen. det stinka så sinnsykt kvalmt. Jeg tror vi stakk rimelig fort.. Grrr.. det var sykt irriterende. Foreldrene så rimelige modne og normale ut også (men om det var det er et annet spørsmål!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig. For disse mødrene ser ut til å fint drite i kvalitet og sikkerhet. Det eneste de diskuterer er hvem som har finest og dyrest vogn, hvem som har mest leker ( gud bedre om Lukas pytagoras har finere leker en Thea Chanelle Alexandra angelina " :murvegg:

Lukas Pytagoras :idesmil::hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært MYE på cafe, både med og uten barna mine. Men har aldri sett noen skifte bleie på bordet. Det "verste" jeg har sett var en som skiftet bleie på en nyfødt oppi dypvogna, og bleien ble tatt ut og lagt i pose. Sånne bleier lukter ingenting, men vi så bleien idet hun la den i posen. På 5 år er det det verste, så jeg har vanskelig for å tro at "alle har sett en som har skiftet på cafe"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5 år er det det verste, så jeg har vanskelig for å tro at "alle har sett en som har skiftet på cafe"?

Skjønner godt at du har vanskelig for å tro på det. Kan jo også ha litt å gjøre med at ikke en eneste person i denne tråden har påstått at alle har sett det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Bryter ikke bleiskifting på duken med regler kafer er pålagt i forhold til hygiene?

Og som mor, ville det aldri falt meg inn å gjort noe sånt.

Endret av Michelle82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må være noen mattegenier av foreldre :)

Kan Andreas Wahl (fysikeren i Lyngbø og Hæerlands Big Bang) kan kalle en evt sønn dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som jobber på kafe og opplever dette: Spør de som skifter drittbleie på bordet om det er greit for de om du kommer hjem til de og driter på kjøkkenbordet deres??

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...