Gå til innhold

Skiftet bleie på kafebordet


altflyter

Anbefalte innlegg

på jobben min, er det noen som prøver seg på det så og si hver dag. og så legger man fra seg den brukte pleien enten på stolen og skyver den på plass, eller legger den i vindusposten.. delikat!

Da hadde jeg nok nekta vedkommende å komme dit mere. Jeg blir kvalm av slik oppførsel.Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glad jeg aldri har sett noe slikt. Sier ikke dere fra til de som jobber der? Det kan jo ikke være lovlig. Det skal jo spises på bordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jEg kan allerede se for meg det. Sier du ifra, drar de igang en lang glose : Fy søren asså! Slutt å hater babyer asså! Hvorfor hater du babyer atte?! "

Ja, denne glosa kom fra en kjenning av meg som tror hele verden dreier seg om henne og " lillegull " :snurt:

Nå skiftet hun ikke bleie på bordet da, men hun lar ofte ungen ligge å skrike for full hals i vogna, mens hun selv drikker kaffe med resten av flokken. Glosa dro hun da betjeningen ba henne forlate lokalet, fordi ungen forstyrret.

Er jo bare helt respektløst! :snurt: Og med tanke på ungen, så lar man vel ikke den bare ligge der å skrike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare helt respektløst! :snurt: Og med tanke på ungen, så lar man vel ikke den bare ligge der å skrike!

Jeg kan fortelle deg at hun er ikke spesielt oppegående. Hun skal konkurrere om absolutt alt. Trenger jeg si at hun ikke har mange mødrevenner igjen? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg at hun er ikke spesielt oppegående. Hun skal konkurrere om absolutt alt. Trenger jeg si at hun ikke har mange mødrevenner igjen? :murvegg:

Nei, regnet med at hu ikke hadde det. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er spesielt at folk ikke kan sette fra seg vognen utenfor og ta barnet og en veske med det nødvendige inn på kafeen. Hvorfor må de absolutt ha med seg hele vognen?

Her hvor jeg bor har de lagt de kafeene som "satser" på småbarnsmødre i samme kvartalet som de narkomane sitter rett ved siden av :sjenert: Så aldri i livet om jeg hadde latt vogna ut av syne. Som mange allerede har nevnt; den er litt dyr ;)

...og det må da være bedre for de andre kafégjestene med noen sovende babyer enn skrikende, diende, bæsjende babyer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ville sagt i frå til dei som jobba der.

Sjølvsagt ikkje greitt å skifte bleie på kafébordet. Trur ikkje mange gjer dette. Eg har aldri sett det. Eg har alltid skifta på mine ungar på stellerommet, har det ikkje vore stellerom/stellebord, har eg berre skifta på dei oppå dolokket eller på dogolvet (har med teppe/matte). Når dei blir litt større går det jo også greitt å skifte bleie ståande inne på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde hatt null problem med å snakke til gjesten! Måte på da.

Hadde spurt; " Skifter du bind på samme måten også?? "

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var først etter at flere av mine venninner ble mødre at jeg merka hvor psyko enkelte hadde blitt. Mine beste venninner var veldig obs på seg selv at de ikke skulle bli en av de som slengte barnevogna si over alt, tok opp alle kafebordene med bleiene sine, ga ungene idiotnavn, konkurrerte med andre, lot hele tilværelsen sin handle om unger og intet annet. Men enkelte, de gjorde som det passet dem.....

Husker vi var ute på kafe en gang, og hun ene bekjenten min tok opp ungen sin på bordet. Jeg trodde hun ville leke med den eller noe, men plutselig kler hun av den.

"hva er det du gjør??" sa jeg, litt forvirra, dette hadde jeg ikke sett før.

"skifter vel, hva trodde du? haha".

Den verste lukta ever spredte seg i lokalet, og den drittbleia ble skifta, fy faen.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, kan jeg med stolthet si at jeg hater babyer! Jeg hater egentlig ikke babyer, men foreldre uten oppdragelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, kan jeg med stolthet si at jeg hater babyer! Jeg hater egentlig ikke babyer, men foreldre uten oppdragelse.

Ja, for denne tråden gjenspeiler sikkert virkeligheten. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for denne tråden gjenspeiler sikkert virkeligheten. :roll:

Verden er desverre sånn. Mødre er de verste selvsentrerte folka på denne jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Har litt vanskelig for å tro at noen gjør dette. Men hvis det er sant så er det selvfølgelig ikke greit. Hadde også sagt fra til betjeningen.

Det hadde jeg også. Var sikker på at dette kom fra folk som overdrev noe helt voldsomt....helt til jeg ble vitne til det samme selv.

Ikke bare en gang, men flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er desverre sånn. Mødre er de verste selvsentrerte folka på denne jord.

Der vil jeg si tvert imot....

PS: denne tråden gjenspeiler nok IKKE virkeligheten....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt mulig. For disse mødrene ser ut til å fint drite i kvalitet og sikkerhet. Det eneste de diskuterer er hvem som har finest og dyrest vogn, hvem som har mest leker ( gud bedre om Lukas pytagoras har finere leker en Thea Chanelle Alexandra angelina " :murvegg:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er desverre sånn. Mødre er de verste selvsentrerte folka på denne jord.

Nja. Det får sikkert noen til å tippe over, men generelt tror jeg selvsentrerte mødre var selvsentrerte kjerringer før de fikk barn. Det er bare så utrolig mye lettere å legge merke til det når de plutselig er utstyrt med digre (barnevogner) og illeluktende (babyer) ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg synes det er ganske respektløst ovenfor barnet. Skifting av bleie gjør man privat, ikke rundt ukjente folk uansett hvor det er.. Hadde det vært greit om det var et eldre menneske som brukte bleie? Hvorfor skal det være mer ok når det er et barn? Har ikke det barnet like mye rett på å holde sine private ting privat, bare fordi det ikke skjønner det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for denne tråden gjenspeiler sikkert virkeligheten. :roll:

Ehm, ja, det er jo akkurat det den gjør. Caffe Patte-mødre som har bæsjebleier og brownies side om side - på årntli'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...