Gå til innhold

Skiftet bleie på kafebordet


altflyter

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er spesielt at folk ikke kan sette fra seg vognen utenfor og ta barnet og en veske med det nødvendige inn på kafeen. Hvorfor må de absolutt ha med seg hele vognen? Om de sitter der så lenge at ungen vil sove, burde de da virkelig dradd seg hjem og vært der istedenfor. Da jeg hadde småbarn, hadde vi barseltreff hjemme hos hverandre rett og slett av hensyn til at andre ikke vil høre barneskrik og skrål hele dagen. Jeg er så lei egoister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror veldig mange kvinner gjør det der med barn til et "prestisjeprosjekt".

Så det er prestisje å vise fram hvor mye illeluktende møkk den lille bedårende gullungen presser ut av seg?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett det hadde jeg tenkt at hun ikke kunne vært ved sine fulle fem og kanskje ikke burde hatt barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Æsssssjjjjj! Nei vet du hva, jeg hadde gått i koma om jeg prøvde å spise brownies og noen skifta bæsjableie. Ekkelt!

Jeg er sadly nok en av de som ikke hadde turt og sagt noe da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er prestisje å vise fram hvor mye illeluktende møkk den lille bedårende gullungen presser ut av seg?:P

Jeg snakket til damen som nevnte noe om shopping av vogner til stadighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på jobben min, er det noen som prøver seg på det så og si hver dag. og så legger man fra seg den brukte pleien enten på stolen og skyver den på plass, eller legger den i vindusposten.. delikat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket til damen som nevnte noe om shopping av vogner til stadighet.

Hehe da så:) Syntes kanskje det var litt spesielt, men da skjønner jeg. Det virker faktisk sånn ja... Hvor dyrt utstyret er, er viktigere enn ungen i seg selv enkelte ganger.... kan det i hvert fall virke som:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på jobben min, er det noen som prøver seg på det så og si hver dag. og så legger man fra seg den brukte pleien enten på stolen og skyver den på plass, eller legger den i vindusposten.. delikat!

Æsj... Hvor er det du jobber da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da så:) Syntes kanskje det var litt spesielt, men da skjønner jeg. Det virker faktisk sånn ja... Hvor dyrt utstyret er, er viktigere enn ungen i seg selv enkelte ganger.... kan det i hvert fall virke som:)

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

color line båten til strømstad.

Haha! Der er det nok litt av hvert ja... Hva gjør du om du ser at noen gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på jobben min, er det noen som prøver seg på det så og si hver dag. og så legger man fra seg den brukte pleien enten på stolen og skyver den på plass, eller legger den i vindusposten.. delikat!

Hva sa du da? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig mange kvinner gjør det der med barn til et "prestisjeprosjekt".

Det er godt mulig. For disse mødrene ser ut til å fint drite i kvalitet og sikkerhet. Det eneste de diskuterer er hvem som har finest og dyrest vogn, hvem som har mest leker ( gud bedre om Lukas pytagoras har finere leker en Thea Chanelle Alexandra angelina " :murvegg:

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du da? :lete:

om de har fått kommet så langt at dem har fått lagt dem fra seg og gått, er det jo ikke mye å si. men mye stygge gloser kommer inni hodet mitt om dem, det er ihvertfall sikkert :P

og om vi ser dem prøver å skifte på bordet, eller inne i restauranten i det hele tatt, så får dem pent beskjed om å gå ut. og da må vi jo såklart spørre om dem gjør sånt hjemme også.. de fleste skjønner ikke problemet. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt mulig. For disse mødrene ser ut til å fint drite i kvalitet og sikkerhet. Det eneste de diskuterer er hvem som har finest og dyrest vogn, hvem som har mest leker ( gud bedre om Lukas pytagoras har finere leker en Thea Chanelle Alexandra angelina " :murvegg:

Haha! ja... hva er greien med å ha lengst mulig og særest mulig navn? Gud forby om ungen min heter det samme som noen andre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger virkelig å stikke hull på denne "seg selv-boblen" og begynne å vise hennsyn og tenkte litt mer på folk rundt seg en seg selv.. :filer:

EKKELT at noen kan finne på å gjøre noe sånt så synlig! Og på en cafe der folk spiser og drikker? Det gjør man bare ikke! :kjefte:

Jeg hadde sagt ifra til dem at de heller burde gå på toalettet eller vente til de kom hjem! Eller sagt ifra til betjeningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! ja... hva er greien med å ha lengst mulig og særest mulig navn? Gud forby om ungen min heter det samme som noen andre :roll:

Haha der sa du noe :fnise: Jeg tror det er fordi de blir inspirert av TV-serier rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt ifra til dem at de heller burde gå på toalettet eller vente til de kom hjem! Eller sagt ifra til betjeningen.

jEg kan allerede se for meg det. Sier du ifra, drar de igang en lang glose : Fy søren asså! Slutt å hater babyer asså! Hvorfor hater du babyer atte?! "

Ja, denne glosa kom fra en kjenning av meg som tror hele verden dreier seg om henne og " lillegull " :snurt:

Nå skiftet hun ikke bleie på bordet da, men hun lar ofte ungen ligge å skrike for full hals i vogna, mens hun selv drikker kaffe med resten av flokken. Glosa dro hun da betjeningen ba henne forlate lokalet, fordi ungen forstyrret.

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...