Gå til innhold

Skiftet bleie på kafebordet


altflyter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjoho! Da var vi i gang igjen! Håper denne tråden blir like morsom som denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=391468&st=0

Må være en av de mest underholdene trådene i KGs historie. Debatten ble så opphetet at tråden til slutt ble stengt.

For å svare på spørsmålet; Nei, det er selvfølgelig ikke greit. Et svært godt eksempel på tilfeller der ammetåka har gått for langt...

Du er rett og slett ikke tilregnelig dersom du tror dette er akseptabel oppførsel ute blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud... de får gå på stellerommet :<

hvis det ikkee r stellebord der, så ta det på gulvet eller noe... er ikke noe digg å sitte å spise mens man både ser og lukter bæsj....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde virkelig bare det var en myte at folk gjør slikt. Jeg satt på kafe med en venninne, og ved siden oss satt tre nybakte mødre med hver sin barnevogn. Helt greit det at de vil ut og kose seg. (de bråkte som tolv steinknuseverk og viste ingen hensyn med å gå ut, men jeg har for lengst innfunnet meg med at alle krav til generell folkeskikk og respekt, utgår når man får barn. Barnevognene dekket halve kafeen, men det var ikke poenget)

Plutselig utbryter moren "Neimen! Lille gullet har bæsja i bleien sin!" TAKK for den informasjonen, jeg satt og prøvde å spise brownien min... Hun la ungen på bordet og tok bleieskiften rett på duken. Vi bare gikk.

Er dette virkelig akseptabelt? Har vi virkelig nådd et punkt der dette er greit. Jeg er kvalm og skjemmes over mine medmennesker. Er jeg prippen eller er dette å tråkke over en grense?

Må si at jeg har jobbet innen restaurantbransjen i 9 år. 4 store byer i norge i tillegg til sverige, england og spania.

Det her som du beskriver har jeg aldri sett selv, eller hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir faktisk ganske immun mot sine egne ungers avføring, og tenker nesten ikke over at det er ekkelt. Jeg forstår at enkelte har problemer med å se utover sin egen lille boble, og at de har problemer med å tenke over at det faktisk er ekkelt for andre. Men det er selfølgelig ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var selvfølgelig helt uakseptabelt, men jeg tror ikke at damer fullstendig endrer personlighet etter at de får barn. Jeg tror heller det er noe som mangler i folkeskikk i utgangspunktet ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg har jobbet innen restaurantbransjen i 9 år. 4 store byer i norge i tillegg til sverige, england og spania.

Det her som du beskriver har jeg aldri sett selv, eller hørt.

Skal det liksom motbevise at sånt skjer?

Jeg er sjelden på cafe, og har aldri jobbet innen bransjen. Jeg har opplevd det 2 ganger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette - på en finere restaurant. Og servitøren sa det var ok...

Tok bildet av det, sendte inn klage og fikk refundert beløpet for middagen + gavekort. Men har aldri satt mine bein på stedet igjen. Ugg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mange av dere har utrooolig lite ryggrad. Helt utrolig å være vitne til noe sånt og ikke klage til betjeningen! Men gå hjem og klage på KG istedet? Da mister dere liksom litt av sympatien min, for i utgangspunktet er jeg helt enig, men jeg hadde gjort noe med det!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj. Skulle spurt damen om hun skifter bleie på spisebordet eller kjøkkenbenken hjemme også. Sånn gjør man bare ikke. Hadde også gått tror jeg, og sagt fra til betjeningen at damen med babyen betaler for meg

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt å vært den som kom etter de damene der, og sett drite merker på duken. Det hadde i all fall mistet all min apetitt. Den lukten henger vel igjen i lang tid etterpå også. Helt hygienisk er det heller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mange av dere har utrooolig lite ryggrad. Helt utrolig å være vitne til noe sånt og ikke klage til betjeningen! Men gå hjem og klage på KG istedet? Da mister dere liksom litt av sympatien min, for i utgangspunktet er jeg helt enig, men jeg hadde gjort noe med det!

Jeg fikk rett og slett sånn sjokk, at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Jeg ringte ned til kafeen før i dag, og forklarte hva jeg hadde sett. De fikk sjokk, og sa at de ikke kunne ha sett det, for det var uakseptabelt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk rett og slett sånn sjokk, at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Jeg ringte ned til kafeen før i dag, og forklarte hva jeg hadde sett. De fikk sjokk, og sa at de ikke kunne ha sett det, for det var uakseptabelt...

Ja, men flott at du i det minste ringte i ettertid da, enn ikke i det hele tatt, for nå kommer betjeningen sikkert til å holde øynene litt mer oppe for sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også sett, bortsett fra at moren stappet bleien oppi det tomme glasset sitt. Skjønner ikke hva som foregår i hodene på sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omtrent som da Bjørn Dæhlie tok gull. Hele familien var engasjert i dette fantastiske som skjedde. De lo og skreik om hverandre.

Det er ikke ofte jeg ler høyt når jeg leser her på Kvinneguiden, men akkurat denne .. :skratte: :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...