Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Cathrine var jo raskt ute med å si at hun syntes synd på personen som var bøddelen fordi det var jo ikke sikkert om det var noe lett velg osv..

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg trodde først det var han fyren som ligner på Ari Behn, men nå er jeg litt usikker:p

Skrevet

Jeg trodde å det var JOn, men nå er jeg ikke sikker på hvem det kan være. Kan egentlig være hvem som helst, men når jeg tenker etter kan det jo være Hans Olav? Sa ikke han noe om at Morten var en stor trussel og at han var sleip?

Det er vel sånn at hvis de ikke klarer å finne ut hvem det er, så ryker de alle 3 ut? De som blir merket. Klarer de å finne det ut, så ryker bøddelen ut. Tror det var sånn.

Skrevet

Kjedelig at vi må vente helt til søndag for neste episode. Jeg er SÅ nysgjerrig på hvem bøddelen er.

Skrevet

Kjedelig at vi må vente helt til søndag for neste episode. Jeg er SÅ nysgjerrig på hvem bøddelen er.

Du er ikke alene!! :popcorn::popcorn:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Men den som er bøddelen, fikk h*n tilbud om å merke noen? Den som var den aller største trusselen? Fikk det ikke helt med meg.

Men Jon ville bli alt for oppenbart, så det er vel en som man ikke tror det er som F.eks Cathrine eller Hans Olav. Jeg tror ikke det er HC.

Gjest cybergirl
Skrevet

Tror Lillian er bøddelen. Håper ikke Morten ryker ut etter dette bøddel greiene, da vet jeg nesten ikke om jeg gidder å se mer. Håper Morten vinner hele Robinson.

Skrevet

Håper vi får vite hvem bøddelen er i kveld :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet

Håper vi får vite hvem bøddelen er i kveld :popcorn:

Jeg også. Det irriterer meg skikkelig at vi ikke får flere hint :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det blir spennende i kveld!

:popcorn:

Endret av loffen
Skrevet

Jeg også. Det irriterer meg skikkelig at vi ikke får flere hint :gjeiper:

Bøddelen kan jo være hvem som helst. Jeg aner virkelig ikke hvem det kan være.

Skrevet

Høydepunktet på søndagen dette, nest etter søndagsmiddagen ;)

Skrevet

Har de virkelig testet IQ'en til deltagerne?

Skrevet

Hvem tror dere blir merket nå?

Skrevet

Jeg tror HC er bøddelen.

Gjest Navifairy
Skrevet

HC gav ikke en mine. De andre virket skuffa. Han svelget også ganske hardt istad.

MÅ være han.

Gjest Thessie!
Skrevet

HC gav ikke en mine. De andre virket skuffa. Han svelget også ganske hardt istad.

MÅ være han.

Tror ikke jeg. Tror det er Cathrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...