Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også dessverre begynt å tro at HC eller Cathrine er bøddelen. Nesten sikker faktisk.. Det synes jeg er dumt isåfall, for liker begge to godt. Men jeg tror at det kan være Lillan også faktisk. En av de tre iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke lenge igjen nå. Er så spent på hvem bøddelen er! Det må være enten HC eller Cathrine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg trodde først det var Cathrine, men tror nå det er Nicolina. Hun sa noe lignende som dette : ''Jeg tror spillet mitt hjelper bøddelen, og derfor vil jeg ikke bli merket''. Så hun dekker seg selv. Hun virket også skydlig når hun sa det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt at det kan være Nicolina fordi hun nok har sagt at hun er villig til å spille og ofre andre under samtalen med Christer. Men sikker er jeg jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tviler på at alle tre som er merka må gå ikveld.. Da vil jo robinson snart være ferdig. Tror de gjetter bøddelen ikveld jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tviler på at alle tre som er merka må gå ikveld.. Da vil jo robinson snart være ferdig. Tror de gjetter bøddelen ikveld jeg.

Om de ikke gjetter hvem bøddelen er, er det sikkert noe lureri på gang som gjør at de tre kan kjempe om å få være med videre eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Yeeah. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Jeg synes virkelig at de lar seg påvirke litt VEL av dette her.

De er jo fullstendig klar over at det er Robinson de har meldt seg på. Robinson har da aldri vært en rettferdig konkurranse. Det handler like mye om å være utspekulert og slu, som en "ekte" robinson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...