Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til jeg tror det er han er fordi hele poenget med bøddelen var at h*n måtte dolke sin nærmeste venn på øya i ryggen. Og siden Morten ble merka først, deretter Nicolas, så heller jeg mer og mer mot han. Og det er riktig at han virker likegyldig, eller verken eller i øyrådene.

Men 100% sikker kan man aldri være. Gleder meg til neste søndag allerede. Da blir det vel litt av noen reaksjoner ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og begynner å tro det er HC. Men håper i grunnen ikke det med tanke på Morten.

Men hva kan man si? Et spill er et spill?

HC var vel også en av de som var ganske forbanna da Even spilte et skittent spill? Blir litt dobbelt moral hvis det skulle vise seg å være hc no da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags tilbud bøddelen har fått jeg!

Det bør jo være en stor premie - immunitet fram til de fire siste, eller noe. For sjansen for at bøddelen vil bli stemt ut i seinere øyråd, vil vel være stor. Men altså; dette var et tilbud vedkommende fikk, han/hun kunne sagt "nei takk" til å være bøddel hvis de ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og begynner å tro det er HC. Men håper i grunnen ikke det med tanke på Morten.

Men hva kan man si? Et spill er et spill?

HC var vel også en av de som var ganske forbanna da Even spilte et skittent spill? Blir litt dobbelt moral hvis det skulle vise seg å være hc no da.

Dobbeltmoral ja, men det er jo som sagt et spill.

De er jo ikke på øya for å få venner. Alle er jo der for å vinne.

Utrolig hvor langt enkelte kan gå for egen seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Navifairy

Det bør jo være en stor premie - immunitet fram til de fire siste, eller noe. For sjansen for at bøddelen vil bli stemt ut i seinere øyråd, vil vel være stor. Men altså; dette var et tilbud vedkommende fikk, han/hun kunne sagt "nei takk" til å være bøddel hvis de ville?

Kan det være en garantert plass i finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør jo være en stor premie - immunitet fram til de fire siste, eller noe. For sjansen for at bøddelen vil bli stemt ut i seinere øyråd, vil vel være stor. Men altså; dette var et tilbud vedkommende fikk, han/hun kunne sagt "nei takk" til å være bøddel hvis de ville?

Samtidig må det jo være et så godt tilbud at TV3 visste at vedkommede ikke ville si nei. Det ville jo vært litt dumt for spillet om det var en eller to som hadde fått tilbudet og takka nei, før de fant en som så ja;) Men er vel derfor Christer hadde en prate med alle på tomannshånd påforhånd, for å finne ut hvem som var villig til å gjøre noe slikt. Spennende er det hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være en ganske stor premie siden Christer sa "noen av dere vil få et tilbud dere ikke kan si nei til" Jeg tipper hvis bøddelen klarer oppdraget, så får h*n en plass i finalen eller noe sånt.

Jeg begynner å tro bøddelen er Cathrine jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg håper egentlig at det er HC eller Cathrine som er bøddelen, det hadde rett og slett vært litt morsomt. Savner litt mer drama :gjeiper:

Håh, eller enda bedre, hvis det viser seg at det er Hans Olav. Men det er så enormt usannsynlig.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Den eneste jeg vet ikke er bøddelen er Nicolina. Det ville være for lett som Morten sa.

Jeg begynner å tro at det er Cathrine eller HC, men er det HC synes jeg det er dumt. Pga jeg vil ikke at verken Morten eller HC skal ryke. Har begynt å like Morten mer og mer etter Even ble stemt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også veldig usannsynlig at det er Hans Olaf. Morten og Nicolas var jo to av dem som reddet livet hans da han ble stukket av denne skapningen i vannet, så at han da skulle merke nettopp de to hadde vært litt vel spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke Nicolina eller Hans Olav. Jeg tror det kan være Lillan, men etter gårsdagens episode begnner jeg å bli mer og mer sikker på at det er HC. Det kan å være Cathrine. Helt i begynnelsen trodde jeg det var Jon, men det var det jo ikke. Nå virkelig gleder jeg meg til neste episode! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men lurer på hvem som svikta Bård Anders under avstemningen, de var jo i utgangspunktet mange nok med Lillans ekstra stemmer til å få ut HC. Kanskje Bård Anders var på sporet av bøddelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Hans Olav sa han skulle stemme på den de trodde var bøddelen. Så da hadde de Nicola, Cathrine, HC, Morten og Hans Olav som stemte på Bård. Resten stemte på HC, så da ble det 50/50 med de ekstra stemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Aha...hadde innbilt meg at Hans Olav skulle stemme HC jeg

Jeg tror egentlig bare at Lillan-alliansen gikk ut ifra at det var det som kom til å skje. Det var jo Bård som sa at Hans Olav var med i deres allianse, mens Hans Olav på en annen side sa til Nicola at han kom til å stemme på den de trodde var bøddelen :)

Spennende øyråd var det iallefall, blir sikkert enda bedre neste gang :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er egentlig ingen reality tilhenger, men når man først har begynt å se på blir man jammen litt avhengig ;) Gleder meg til søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...