Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )

Alida

Anbefalte innlegg

Jeg må le litt av innleggene dine, Alida! :ler: Jeg skjønner deg nemlig så veldig godt!! Sånn har jeg det også! Og den dagboken her er veldig fin å skrive ned hva man føler og det er mye enklere å sette ord på det her inne synes jeg..Man har lov til å sutre litt, for livet er ikke alltid en dans på roser nemlig :Nikke: Og det er heller ikke alltid like lett å se positivt på ting!

Men det finnes alltid noe å glede seg ved, finn det og hold godt fast på det :blomst:

Ha en stålende dag :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige ord, junimor ! Må le litt av meg selv også når jeg leser gjennom innleggene mine, men det er godt å få ut litt gruff :wink:

I dag smiler verden nok en gang. Nå er det ikke lenger 17 og en halv arbeidsdag igjen til en ukes ferie, men derimot 6 og en halv arbeidsdag til en dag fri :P

Neste torsdag etter jobb setter jeg og Alidamannen oss i bilen og kjører til Molde. Har en venninne som er derfra og vi har ofte pratet om å dra dit. Så nå bærer det avgårde til Jazzfestivalen og mye morro. Vanligvis har vi alltid ferie i disse ukene og pleier å være i syden , så vi har ikke hatt muligheten før i år.

Så vips , er humøret på topp igjen , det er ikke mye som skal til. Vet ikke mye om stjernetegn, men tror jeg er en typisk tvilling: her er det et par personligheter ute og går :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 6 dager til du har fri :hoppe:

Hihi, jammen meg er det bra at du passer på meg, juni :klem2:

Fikk en helt nyydelig ring av Alidamannen i anledning mitt første halve år som røykfri. Den gutten er bare så god :hjerter: Virkelig den beste gutten i verden !

Skulle egentlig ut med noen venner å spise etter jobb og trening. Så fikk jeg plutselig denne ekle synsforstyrrelsen som jeg fikk for en måned siden igjen :-( Så jeg måtte bare gå og legge meg en stund. Gikk fort over, slik som forrige gang. Men jeg har vondt i hodet og kroppen, så jeg sendte godgutten min ut alene. Vil heller kose meg alene med Drømmekvinnen Hawaii og The Apprentice.

Vet at de synsforstyrrelsene nok kommer av stress, men det er veldig ubehagelig. Har kommet rett etter en hard treningsøkt begge gangene. Kanskje jeg ikke tåler å trene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som shoppingvær i dag :wink: Har ikke vært og handlet klær til meg selv på en evighet, så jeg tror det trengs....

I morgen skal vi dessuten på Feinschmecker og spise :sikle: så da vil jeg se fresh ut. Har ikke noen planer for kvelden heller, så shopping høres ut som en bra ide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill kjæreste du har da!! Men du har jo vært kjempe flink som har vært røykfri i 6 mnd :tommelsmil:

Nå er det helg :hoppe: Vi skal se Spider-Man 2 i morgen og shoppe litt på Sandvika sentret(akkurat som om mannen ikke fikk nok av shopping på bryllupsreisen :oops: ) Ja,ja..

Ha i allefall en fortreffelig helg og kos deg på Feinschmecker i morgen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager inn i ny uke allerede. Kun to arbeidsdager til vi drar på tur og bare tolv arbeidsdager til ferie :o

Jammen meg som tida flyr nå. Vi hadde en kjempefin helg, var ute en tur med venner på fredag (etter ørlitegrann med shopping: en olabukse og to topper) På fredag var vi som sagt før på Feinschmecker, og det var virkelig et sted å anbefale : nydelig mat, flott service og atmosfære.

Uff, sitter fortsatt her med to bryllupsinvitasjoner vi ikke har fått delt ut :oops: Dette er til venninner av meg som jeg regnet med at jeg skulle gi personlig , men så har jeg ikke fått sett dem på en stund, og vips går svarfristen ut om tre uker :oops: I morgen går de i posten.... de vet når det er altså, og jeg vet at de kommer, men litt flaut er det for det....

Snodig opplevelse på trening i dag: helt på slutten- rett før vi skulle tøye ut- gikk plutslig brannalarmen, midt i det slitsomste ! Da var det ut på gata med alle mann , og tøye ut der. Tror ikke at det brant noe sted.....

Uff, får vel sette på klokka og rydde i et kvarter :-? Hater å rydde og jeg hater å ha det rotete... Ond sirkel det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Bare innom å sier hei jeg :) Leste over om opplevelsen du hadde på treningssenteret, syns jeg ser hele gjengen for meg, tøyende på gaten :ler: Men funket nok fint det også :)

Hater også husarbeid, men liker ikke å ha det rotete hjemme heller.. Lurt det å sette på klokken og rydde effektivt i feks et kvarter, det skal jeg prøve også. Har ofte en tendens til å være lite effektiv i ryddingen, gjør andre ting innimellom og alt tar mye lengre tid! Men neste gang (dvs snart..) skal klokken på :wink:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra deg igjen, Hanne :P

I går hadde vi besøk av min lillebror på 24 år. Vi spurte han om han hadde lyst til å holde takk-for-maten-tale i bryllupet, og han sa ja med en gang. Det virket som om han var veldig glad for å bli spurt. Tror det kommer til å bli veldig bra. Han er så morsom at jeg vrir meg av latter noen ganger.

Bare en arbeidsdag igjen før en dag fri :hoppe: I ettermiddag setter vi oss i bilen og tar fatt på en 8-timers biltur. Alidamannen gruer seg. Jeg gleder meg. Synes det er så kos å kjøre bil. Skal kjøpe meg masse blader (og kanskje litt godis- har jo "ferie" ) og bare kose. Men det er jo Alidamannen som må kjøre, så det er ikke så rart at han ikke gleder seg like mye...

Nok om det, på tide med en kaffe. Har vært på jobb siden kl 7, så det er vel på tide å våkne snart :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vår ørlille ferietur over, og jeg er tilbake på jobb. Har hatt en flott tur til det glade nordvestland. Gikk bra med den lange bilturen, men ble litt lei til slutt . Dessuten har både jeg og Alidamannen skikkelig vondt i magen i dag, og løper på do i et kjør (på hver vår arbeidsplass... ) Er nok en eller annen bensinstasjon som må ta på seg skylda for våre opprørte mager :-? Vet ikke om jeg orker å trene i ettermiddag hvis magen fortsatt er sånn, og det er litt dumt , for det er yndlingstimen min og jeg liker ikke å skulke... Vel , vi får se om formen bedrer seg utover dagen.

Da er det 10 arbeidsdager igjen til en ukes ferie og det er jo ikke mye :P Har ikke så mye planer for denne uka, regner med å dra ut til forlover og grille en av dagene.

I går var det to måneder igjen til bryllupet :o Tida flyr virkelig. Er jo en del ting som ikke er på plass, men er fortsatt ikke alt for stressa. Det ordner seg jo mest sannsynlig. Gleder meg også utrolig til å ha over tre uker fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fint vær :P (Litt flau over at jeg sutret så fælt over det fine været da jeg var inne i min lille bølgedal for noen uker siden :oops: )

Vel har vi ikke en stor terrasse å boltre oss på etter endt arbeidsdag, men i dag skal jeg, Alidamannen og gode venninner og grille i parken etter jobb, og det blir kos det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grilling er godt det :Nikke: Vi fikk gassgrill til bryllupet og jeg tror kanskje den må prøves ut i dag!! Får bare håpe været holder seg da..

Nå går det fort til du har ferie, heldiggrisen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Takk for innlegget du skrev inne hos meg, hjalp masse :klem:

Er så kjekt å grille, elsker grillmat :) Vi har heller ikke stor terasse å grille på, men en liten altan (med mest skygge). Så å grille i parker og slikt blir ofte det beste alternativet for oss, spesielt om vi skal være litt flere.

Veldig koselig å samles noen venner i en park syns jeg, ha med seg pledd å sitte på + masse god grillmat!

Kos deg :P

Klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ordentlig kos med grilling i går,blåste litt , men hva gjør vel det. Tror grillmat er noe av det beste jeg vet :sikle:

I dag skal jeg på cafe med venninner. Fin og sosial uke dette, og det får meg i godt humør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grilling er godt ja :Nikke: Vi grillet også i går og det var digg!! Stjal en oppskrift fra *Hanne* i går, brød på grillen, men fikk ikke prøvd den i går! Kanskje i dag..?

Kos deg med venninner og kafebesøk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ! Da er vielsespapirer, fødselsattester, forlovererklæringer og navneendringsskjema sendt inn til kirken. Måtte sende mail til Den norske kirke for å finne ut hvilken kirke vi sogner til :oops:

Kjempekos med cafebesøk med venninner i går. Venninnene mine er så engasjerte når det gjelder bryllupet. Alle sammen har tilbudt seg å bake kaker og sier at de gleder seg masse og at de kommer til å gråte i kirka :wink: Godt med sånne venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Hanne :P

I dag har jeg hatt en ordentlig slapp dag. Har ikke gjort noe annet enn å ligge på sofaen, se på tv, sove og sitte på internett... deilig med en skikkelig daffedag.

Men nå har jeg vært flink og kommet meg i dusjen. Skal ut med en venninne senere. Alidamannen er i utdrikningslag (ikke sitt eget, men forloveren sitt. De gifter seg en måned før oss..) og kommer ikke tilbake før i morgen. Har begynt å lure på når mitt eget utdrikningslag kommer til å være, er jo ikke sååå mange helger igjen :klø: Men jeg har en snill forlover, så jeg tror ikke de kommer til å finne på noe slemt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...