Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Og vi venter, og vi venter.... nå er det dag 44 i denne syklusen :/ Kan ikke bare den hersens TR komme? Det er så frustrerende å endelig være prøvere igjen, også "ødelegger" syklustullet alt.

Det verste er at man kjenner innbildte symptomer på graviditet hele tiden :) Selv om jeg vet at det er meget lite sannsynlig at jeg er gravid. Likevel har jeg tatt et par-tre tester de siste mnd bare for å forsikre meg om at det bare er hodet mitt som tuller med meg... :fnise: (og i tillegg være sikker på at jeg ikke er gravid når jeg planlegger å drikke alkohol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi venter, og vi venter.... nå er det dag 44 i denne syklusen :/ Kan ikke bare den hersens TR komme? Det er så frustrerende å endelig være prøvere igjen, også "ødelegger" syklustullet alt.

Det verste er at man kjenner innbildte symptomer på graviditet hele tiden :) Selv om jeg vet at det er meget lite sannsynlig at jeg er gravid. Likevel har jeg tatt et par-tre tester de siste mnd bare for å forsikre meg om at det bare er hodet mitt som tuller med meg... :fnise: (og i tillegg være sikker på at jeg ikke er gravid når jeg planlegger å drikke alkohol)

har det på akkurat samme måte som deg! Jeg er på dag 34 nå og kjenner symptomer etter alle kunstens regler;)

Tør ikke ta test for å bli skuffet, tørr heller ikke prøve å tenke at den er positiv og vil egentlig ha mensen, slik at jeg kan begynne på nytt.

Vi får bare være tålmodig for den store gullmedaljen, alt til sin tid;) Vi er heldigvis ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...høres ut som om dere har stått på ja :lur:

Da er det bare med neste steg..... --> Krysse fingrene! (..kanskje det viktigste punktet? :fnise: nesten så jeg blir relgiøs av all denne prøvinga!)

Hehe ja her er det bare til å stå på! :fnise: Så nå krysser vi alt vi har. Ja det er sant, blir mye kryssing og håping. Tør egentlig ikke håpe på positiv test nå siden jeg hadde en sa for bare 2 uker siden. Hvis den er negativ så trøster jeg meg med at da kan jeg kose meg med vin på ferie om 3 uker :)

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svak positiv test i dag tidlig, men kommer til å teste på nytt i morgen tidlig før jobb :)

Tørr ikke glede meg for mye helt enda, men håper testen i morgen er sterkere og at en digital vil lyse "gravid" mot meg i løpet av helga!

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svak positiv test i dag tidlig, men kommer til å teste på nytt i morgen tidlig før jobb :)

Tørr ikke glede meg for mye helt enda, men håper testen i morgen er sterkere og at en digital vil lyse "gravid" mot meg i løpet av helga!

:rodmer:

Krysser alt av fingrer og tær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svak positiv test i dag tidlig, men kommer til å teste på nytt i morgen tidlig før jobb :)

Tørr ikke glede meg for mye helt enda, men håper testen i morgen er sterkere og at en digital vil lyse "gravid" mot meg i løpet av helga!

:rodmer:

åå så spennende:D krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt av fingrer og tær:)

Kryssing er bra :jepp:

åå så spennende:D krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du da?:)

Veldig spennende :D og litt skummelt når jeg tenker på SAen for litt over en mnd siden! Er 13 dpo i dag, ikm i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frustrerende å endelig være prøvere igjen, også "ødelegger" syklustullet alt.

Vet akkurat hvordan du har det med "tullesykluser"...man får jo ikke gjort noenting!!!

Det verste er at man kjenner innbildte symptomer på graviditet hele tiden :)

Ang. innbildte symptomer.... JEG ER SÅ GRAVID!?! :skratte: Har absolutt ALT av symptomer.... (...må legge til at det er ca. en uke siden eggløsning..... :gjeiper: )

.....og "selvfølgelig" må man jo teste hele tiden...prøver å holde meg borte fra testing en uke til...men neimen ikke lett......

Hvis den er negativ så trøster jeg meg med at da kan jeg kose meg med vin på ferie om 3 uker :)

Med god samvittighet :jepp:

Jeg fikk en svak positiv test i dag tidlig,

Gratulerer!

Alt godt!

...vi krysser alt som krysses kan!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger og kryssing -Pus-

:)

Måtte det være en liten spire i din mage også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende :D og litt skummelt når jeg tenker på SAen for litt over en mnd siden! Er 13 dpo i dag, ikm i morgen :)

Ja det skjønner jeg. Jeg hadde jo en sa for bare 2 uker siden, så skjønner deg veldig godt. Kommer nok til å bli litt redd når spiren sitter igjen. Men vi får tenke at sjansen for at det skal gå bra denne gangen er stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av dette her! Idag hadde jeg EL-slim. MYE! Har aldri oppdaget det før. Jeg som trodde jeg hadde el for 5-6 dager siden. Jeg kan ikke ta feil av det, da det var en del som kunne strekkes (sorry detaljene). :klo: Da må jo el være i disse dager da!? Jeg får ta en test senere å se hva den sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Håper frøet skal feste seg ordentlig og sitte i 9 mnd...er bare i uke 2 eller deromkring, og har en historikk på 3 spontanaborter (uke 2, 6 og 8) over 1 år.

Er nå gravid igjen, 6 mnd etter forrige MA.

Men...med den historikken har jeg ikke mye håp.

Er utredet hos ekspert, og alt ble funnet i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper frøet skal feste seg ordentlig og sitte i 9 mnd...er bare i uke 2 eller deromkring, og har en historikk på 3 spontanaborter (uke 2, 6 og 8) over 1 år.

Er nå gravid igjen, 6 mnd etter forrige MA.

Men...med den historikken har jeg ikke mye håp.

Er utredet hos ekspert, og alt ble funnet i orden.

Altså fosterets uke to? din uke 4?

Får håpe at den klorer seg fast nå da. Har en MA bak meg, og 5+5 nå. Krysser alt jeg har av fingre og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært hos privat gynekolog å fått henvisning til blodprøve dag 3-5 i min syklus, og henvisning til sædprøve av mannen. Vi skulle ha felles time når resultatene var klare.. Gynekologen ville ta disse prøvene først, men forespeilet oss prøverør videre..

Men jeg ble tipset å få tilsendt resultatene til legene våre.. problemet der var at vi ikke fikk time sammen (to forskjellige leger på samme legekontor).. Kan legene lese disse resultatene? Lønner det seg å ta det via legen pga billigere etterhvert i prosessen? Legen henviser vel bare på samme måte videre til prøverør som gynekologen ville gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår INGENTING...... (...igjen....)

- hadde eggløsning 5. - 6.juni

- testet negativt på "graviditets-strimmel", 13 - 15 dager etter eggløsning

- fikk noe jeg vil definere som (beklager, til alle følsomme) utfold med blodspor på papiret, 14-16 dager etter eggløsning ....siden syklusen min tidligere har vært på bærtur trodde jeg dette var en form for mens...... hmm...

- i dag:18 dager etter eggløsning testet jeg på to nye strimler (to ulike merker)....bare for å være sikker.... Nå var det "halvveis til full styrke-streker" på begge testene (ja, selvfølgelig ved siden av kontrollstreken).....

HÆ????

Såååå.....bare vente litt på tydlige streker da???? Eller er dette en syk form for humor fra kroppen min sin side?!

TROR JEG BLIR GAAAAAAAL AV DETTE!!!!

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, så spennende -pus-!

Krysser fingrene for at du har en liten hemmelighet i magen! :jepp:

Du får bare vente et par dager og teste på nytt, det er mitt råd i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk -Mala- :klemmer:

Ang. venting.....tror jeg er over det å synes det er spennende...nå mer frustrerende.... :fnise:

Men tror jeg ikke klarer å forstå hva som foregår....har vært så mye rot for å komme hit...at jeg ikke tror på positive tester før jeg ser en tydelig strek (og legen har bekreftet det... :gjeiper: ) ......

Er midt i en forkjølese....håper det ikke er den som tuller med resultatene.......

Kanskje jeg bare skal gå og legge meg noen dager og vente på at alt blir klarere.....

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til advarsel: --> Et nytt hjertesukk kommer!

...klarer jo selvfølgelig ikke å vente et par dager....men skulle ha gjort....forvirringen er total:

- i går var "gravidstreken" på strimmelen på halv styrke

- i dag var "gravidstreken" på strimmelen på en kvarts styrke

....dette går jo feil vei???? Hva skjer????

*blir gaaaaal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du på morgenurin? Når jeg ble gravid så fikk jeg bare en svak strek, som aldri ble sterkere og så mistet jeg. Men det kan jo være du bare er veldig tidlig? Da kan jo verdiene være ganske lave :) Du burde fått tatt en blodprøve, da kan de se om den stiger hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...