Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Nabobygdas felleshull"😶 Kjipt å høre at fyren har hatt sex med andre, men gjør det automatisk den andre kvinnen til en hore? :) Uansett - høres ut som han har et veldig behov for bekreftelse/sex og at han kanskje ikke akkurat er hodestups forelsket siden han hoppet til køys med en annen så fort du trengte litt tid? 

Anonymkode: 036c8...d40

"Nabobygdas felleshull" er ikke en hvem som helst, for det hadde vært hakket bedre om han hadde hatt seg med hvemsomhelst...
Ja, vi har jo tydeligvis ikke vært like engasjert i hverandre, men jeg trodde det var han som var på vei til å bli seriøs.

Skal riste av meg dette og gå videre, så ingen mellomfase på meg lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

"Nabobygdas felleshull" er ikke en hvem som helst, for det hadde vært hakket bedre om han hadde hatt seg med hvemsomhelst...
Ja, vi har jo tydeligvis ikke vært like engasjert i hverandre, men jeg trodde det var han som var på vei til å bli seriøs.

Skal riste av meg dette og gå videre, så ingen mellomfase på meg lengre.

Uff :/ Men greit å finne ut sånne ting på forhånd, vil jeg tro? Utrolig skuffende når han ikke har tålmodighet sånn :( 

 Lykke til videre, håper å se deg her inne igjen snart :) 

Anonymkode: fa4a2...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff :/ Men greit å finne ut sånne ting på forhånd, vil jeg tro? Utrolig skuffende når han ikke har tålmodighet sånn :( 

 Lykke til videre, håper å se deg her inne igjen snart :) 

Anonymkode: fa4a2...e19

Ja, bedre nå enn senere, når man er mer involvert :(

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte uansett at da får jeg finne på noe, og pratet med en barndomsvenn jeg ikke har sett på snart 20 år, så vi skulle møtes og "catch up". Og nå sitter jeg her og føler jeg har blitt truffet av lynet! Vi endte opp med å henge sammen i nesten to dager, og jeg fikk så mye bekreftelse at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg følte meg jo dum fordi jeg satt og tenkte hvor gøy vi hadde det og at vi matchet så utrolig godt bare etter noen timer, men så sier jo han det samme direkte til meg. Å få beskjed tilbake sånn var helt rart, vanligvis sitter man jo og er usikker og prøver å roe seg ned. Litt redd for at det er for godt til å være sant, jeg har ihvertfall aldri opplevd noe sånt før. 

Anonymkode: fa4a2...e19

Jeg må nesten gi en update på det her jeg, tror det nesten ikke selv en gang :P Vi har møttes hver dag, og jeg føler at jeg allerede er forelsket! Hvis det er det det kalles, jeg har aldri kjent noe sånt før. Og han sier det samme!!! Snakker en del om fremover i tid, og igår slettet vi tinder :rodmer: 

Skulle egentlig ikke treffes igår, jeg var hos ei god venninne på besøk (Hei B, om du leser her ;) ) og så fikk jeg melding om at han ville se meg likevel, enda vi hadde avtalt å møtes idag. 

Har vært noen intense dager, men jeg har ikke lyst til å roe ned, jeg er bare redd det skal smelle en dag. Han sier at det gjør det ikke, så jeg håper jo det stemmer. Han er så herlig, jeg kan ta opp ting når jeg er bekymret, og han svarer så tydelig tilbake. Jeg trodde sånt bare skjedde på film!

Anonymkode: fa4a2...e19

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
10 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Og nå fikk jeg vite at han hadde ligget med nabobygdas felleshull mens jeg ikke klarte å bestemme meg... Min egen feil ja, men tror ikke jeg klare å se på han på same måte lengre... Jeg merker jeg ble skikkelig lei meg. Har ikke folk hørt om standard? 

Tough luck men kanskje greit at det skjedde såpass tidlig. Han kan ikke ha vært såå in to you hvis han ikke hadde tålmodighet til å vente. 

Du gjør rett i å børste dette av skuldrene dine og gå videre.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, padawan skrev:

Tough luck men kanskje greit at det skjedde såpass tidlig. Han kan ikke ha vært såå in to you hvis han ikke hadde tålmodighet til å vente. 

Du gjør rett i å børste dette av skuldrene dine og gå videre.

Ja, jeg er enig.

Livet går videre, men æsj, nå som jeg likte han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Og nå fikk jeg vite at han hadde ligget med nabobygdas felleshull mens jeg ikke klarte å bestemme meg... Min egen feil ja, men tror ikke jeg klare å se på han på same måte lengre... Jeg merker jeg ble skikkelig lei meg. Har ikke folk hørt om standard? 

Der mistet du all min sympati når du kaller ei annen jente for felleshull. Lavmål. 

Anonymkode: 6e393...a4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
13 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

"Nabobygdas felleshull" er ikke en hvem som helst, for det hadde vært hakket bedre om han hadde hatt seg med hvemsomhelst...
Ja, vi har jo tydeligvis ikke vært like engasjert i hverandre, men jeg trodde det var han som var på vei til å bli seriøs.

Skal riste av meg dette og gå videre, så ingen mellomfase på meg lengre.

Syns også du skulle spart deg den betegnelsen. Du liker han, han puler henne og du kaller henne felleshull? Kvinner som har sex utenfor forhold trenger ikke skjemmes. Hvorfor skal de det? Og hvorfor skal andre kvinner omtale de slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Syns også du skulle spart deg den betegnelsen. Du liker han, han puler henne og du kaller henne felleshull? Kvinner som har sex utenfor forhold trenger ikke skjemmes. Hvorfor skal de det? Og hvorfor skal andre kvinner omtale de slik? 

Amen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der mistet du all min sympati når du kaller ei annen jente for felleshull. Lavmål. 

Anonymkode: 6e393...a4e

 

9 minutter siden, canacas skrev:

Syns også du skulle spart deg den betegnelsen. Du liker han, han puler henne og du kaller henne felleshull? Kvinner som har sex utenfor forhold trenger ikke skjemmes. Hvorfor skal de det? Og hvorfor skal andre kvinner omtale de slik? 

Ja, det var lavmål av meg. Jeg er frustrert og lei meg. Det er ikke hennes feil, langt fra 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Kvinner som har sex utenfor forhold trenger ikke skjemmes. Hvorfor skal de det? Og hvorfor skal andre kvinner omtale de slik? 

Nå er det jo faktisk noen som fortjener en litt annen betegnelse enn alle andre som har sex utenfor forhold, noe som selvsagt ikke er galt i seg selv. Enkelte ligger faktisk med absolutt alle de kan, og de bryr seg overhodet ikke om hvilke konsekvenser det måtte han for de rundt seg. Det er lov å være kritiske til sånne folk, enten de er menn eller kvinner. Menn karakteriseres som rundbrennere og kvinner felleshøl. Positivt ladet er ingen av begrepene. Jeg skjønner bare ikke helt den feministiske tankegangen om at kvinner nærmest ikke har lov til å karakterisere andre kvinner negativt av den grunn. Det virker som bygger på en misforståelse om at menn får så mye honnør blant andre menn hvis de har sex med flest mulig, og at det bør være slik for kvinner og. Den forestillingen om at menn skrytes så opp for å sex med flest mulig er noe som gjelder i enkelte laverestående grupper og generelt blant unge, slettes ikke noe man får honnør for ellers.

Anonymkode: c7b38...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo faktisk noen som fortjener en litt annen betegnelse enn alle andre som har sex utenfor forhold, noe som selvsagt ikke er galt i seg selv. Enkelte ligger faktisk med absolutt alle de kan, og de bryr seg overhodet ikke om hvilke konsekvenser det måtte han for de rundt seg. Det er lov å være kritiske til sånne folk, enten de er menn eller kvinner. Menn karakteriseres som rundbrennere og kvinner felleshøl. Positivt ladet er ingen av begrepene. Jeg skjønner bare ikke helt den feministiske tankegangen om at kvinner nærmest ikke har lov til å karakterisere andre kvinner negativt av den grunn. Det virker som bygger på en misforståelse om at menn får så mye honnør blant andre menn hvis de har sex med flest mulig, og at det bør være slik for kvinner og. Den forestillingen om at menn skrytes så opp for å sex med flest mulig er noe som gjelder i enkelte laverestående grupper og generelt blant unge, slettes ikke noe man får honnør for ellers.

Anonymkode: c7b38...bb6

Hvorfor fortjener noen å bli kalt ukvemsord mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Hvorfor fortjener noen å bli kalt ukvemsord mener du? 

Jeg har lite positivt å si om både rundbrennere og "felleshøl". For meg er det ikke bare folk som har sex utenfor forhold eller med flere mennesker, men ofte manipulative mennesker, som ofte ikke bryr seg om noe annet enn å komme i buksa på det annet kjønn. Jeg liker ikke de typene og hvis jeg skal de beskrive de ønsker jeg ikke å bruke positivt ladete begreper. Jeg går ikke rundt å kaller folk slike ting bare så det er sagt, men jeg ser helt klart ikke positivt på slike mennesker og syns det er rart om andre gjør det og. Og da snakker jeg ikke om folk som generelt har sex med forskjellige mennesker, for meg er rundbrennere og felleshøl noe ganske annet som handler mer om personlighet enn bare akkurat hvor mange partnere de har, for det er mange mennesker som "ligger rundt" som er fine folk. 

Anonymkode: c7b38...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo faktisk noen som fortjener en litt annen betegnelse enn alle andre som har sex utenfor forhold, noe som selvsagt ikke er galt i seg selv. Enkelte ligger faktisk med absolutt alle de kan, og de bryr seg overhodet ikke om hvilke konsekvenser det måtte han for de rundt seg. Det er lov å være kritiske til sånne folk, enten de er menn eller kvinner. Menn karakteriseres som rundbrennere og kvinner felleshøl. Positivt ladet er ingen av begrepene. Jeg skjønner bare ikke helt den feministiske tankegangen om at kvinner nærmest ikke har lov til å karakterisere andre kvinner negativt av den grunn. Det virker som bygger på en misforståelse om at menn får så mye honnør blant andre menn hvis de har sex med flest mulig, og at det bør være slik for kvinner og. Den forestillingen om at menn skrytes så opp for å sex med flest mulig er noe som gjelder i enkelte laverestående grupper og generelt blant unge, slettes ikke noe man får honnør for ellers.

Anonymkode: c7b38...bb6

Jeg tror de færreste har som mål å ligge med "alle", og jeg forstår uansett ikke hvorfor den motbydelige betegnelsen "felleshøl" er nødvendig, eller hvordan den kan sammenliknes med rundbrenner. Man kan godt være kritiske til folk, personlig er jeg f.eks kritisk til mange politikere, uten at det får meg til å kalle dem for det ene og det andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker startfasen er de første to-tre datene (der man prøver å bli kjent, og finne ut om man vil treffes mer). Hvis man fortsetter å møtes etter det, så dater man jo, men man er ikke kjærester enda. Ergo mellomfase :) Så ja, jeg vil si dere er der.  

Hvordan går mellomfasen da? Mine preges stort sett av usikkerhet og ingen gode følelser, skulle gjerne hoppet over hele greia :fnise:

Anonymkode: fa4a2...e19

Og slik gikk det! Han jeg møtte forrige helg, som jeg har skrevet om her inne, er nå kjæresten min! :rodmer: Jeg jubler, jeg hopper i det med begge beina, og orker ikke bekymre meg en gang over at ting går fort :fnise:

Her er mine tidligere innlegg om han. Jeg hadde aldri noensinne trodd at jeg skulle oppleve noe sånt! Jeg har vært singel i så mange år, og gått på så mange smeller. Trodde faktisk ikke det fantes noe som gjensidig forelskelse, og så bare PANG. Føler jeg drømmer! Håpet er aldri ute, for å si det sånn :laugh:

Spoiler
På 11.6.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Vi prates hver dag, men ofte snapper hvor det ikke er direkte stilet til meg. Jeg pratet med han om det denne uken, han presterte nemlig å halvveis avlyse daten i helgen. Så jeg svarte da at jeg legger andre planer, og det var visst helt greit. Han visste ikke om han klarte å lære seg planlegging sa han, så selv om den samtalen var ganske oppklarende så hjelper jo ikke det. 

Jeg tenkte uansett at da får jeg finne på noe, og pratet med en barndomsvenn jeg ikke har sett på snart 20 år, så vi skulle møtes og "catch up". Og nå sitter jeg her og føler jeg har blitt truffet av lynet! Vi endte opp med å henge sammen i nesten to dager, og jeg fikk så mye bekreftelse at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg følte meg jo dum fordi jeg satt og tenkte hvor gøy vi hadde det og at vi matchet så utrolig godt bare etter noen timer, men så sier jo han det samme direkte til meg. Å få beskjed tilbake sånn var helt rart, vanligvis sitter man jo og er usikker og prøver å roe seg ned. Litt redd for at det er for godt til å være sant, jeg har ihvertfall aldri opplevd noe sånt før. 

Nå må jeg bare avslutte det jeg egentlig hadde. Innser jo nå at jeg trenger ikke en mann som gjør meg usikker. Jeg trenger en som gjør at jeg ikke blir det! Håper bare ikke han player meg på noe vis... 

Anonymkode: fa4a2...e19

 

På 14.6.2017 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Jeg må nesten gi en update på det her jeg, tror det nesten ikke selv en gang :P Vi har møttes hver dag, og jeg føler at jeg allerede er forelsket! Hvis det er det det kalles, jeg har aldri kjent noe sånt før. Og han sier det samme!!! Snakker en del om fremover i tid, og igår slettet vi tinder :rodmer: 

Skulle egentlig ikke treffes igår, jeg var hos ei god venninne på besøk (Hei B, om du leser her ;) ) og så fikk jeg melding om at han ville se meg likevel, enda vi hadde avtalt å møtes idag. 

Har vært noen intense dager, men jeg har ikke lyst til å roe ned, jeg er bare redd det skal smelle en dag. Han sier at det gjør det ikke, så jeg håper jo det stemmer. Han er så herlig, jeg kan ta opp ting når jeg er bekymret, og han svarer så tydelig tilbake. Jeg trodde sånt bare skjedde på film!

Anonymkode: fa4a2...e19

 

 

Anonymkode: fa4a2...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er så heldige.. :ninuskapus: Nyt det.

Her er kjærlighetslivet dødt.

Anonymkode: 920e8...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og slik gikk det! Han jeg møtte forrige helg, som jeg har skrevet om her inne, er nå kjæresten min! :rodmer: Jeg jubler, jeg hopper i det med begge beina, og orker ikke bekymre meg en gang over at ting går fort :fnise:

Her er mine tidligere innlegg om han. Jeg hadde aldri noensinne trodd at jeg skulle oppleve noe sånt! Jeg har vært singel i så mange år, og gått på så mange smeller. Trodde faktisk ikke det fantes noe som gjensidig forelskelse, og så bare PANG. Føler jeg drømmer! Håpet er aldri ute, for å si det sånn :laugh:

  Vis skjult innhold

 

 

 

Anonymkode: fa4a2...e19

Å så herlig!:nordvesta: Det må være fantastisk deilig! Håper jeg møter noen det sier pang med på samme måten. NYYT!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og slik gikk det! Han jeg møtte forrige helg, som jeg har skrevet om her inne, er nå kjæresten min! :rodmer: Jeg jubler, jeg hopper i det med begge beina, og orker ikke bekymre meg en gang over at ting går fort :fnise:

Her er mine tidligere innlegg om han. Jeg hadde aldri noensinne trodd at jeg skulle oppleve noe sånt! Jeg har vært singel i så mange år, og gått på så mange smeller. Trodde faktisk ikke det fantes noe som gjensidig forelskelse, og så bare PANG. Føler jeg drømmer! Håpet er aldri ute, for å si det sånn :laugh:

  Vis skjult innhold

 

 

 

Anonymkode: fa4a2...e19

Jeg var hun som ikke skjønte hva mellomfasen var :fnise:

Gratulerer!! Så gøy :nordvesta::rodmer: Noen ganger bare klaffer det skikkelig!!

Går bra med meg og min fyr også, vi er ikke kjærester da, men eksklusive! Så nå skjønner jeg hva mellomfasen er :fnise:  redd for at han bare vil beholde meg på dette stadiet og ikke noe mer seriøst. Men vi har snakket om masse ting i fremtiden og hvordan vi ser på familielivet osv. og slike ting da, så virker som han ønsker noe mer etter hvert. Håper bare den noe mer er meg!

Anonymkode: 65d06...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 8.36, Engel skrev:

Å så herlig!:nordvesta: Det må være fantastisk deilig! Håper jeg møter noen det sier pang med på samme måten. NYYT!!

Det er utrolig deilig, men jeg kjenner jeg er redd også. Tenk om han har hatt det slik med flere, og at han bare faller fort, og går videre fort. Klarer ikke helt å slappe av, fordi jeg sitter nesten hele tiden med følelsen av at det er for godt til å være sant. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hun som ikke skjønte hva mellomfasen var :fnise:

Gratulerer!! Så gøy :nordvesta::rodmer: Noen ganger bare klaffer det skikkelig!!

Går bra med meg og min fyr også, vi er ikke kjærester da, men eksklusive! Så nå skjønner jeg hva mellomfasen er :fnise:  redd for at han bare vil beholde meg på dette stadiet og ikke noe mer seriøst. Men vi har snakket om masse ting i fremtiden og hvordan vi ser på familielivet osv. og slike ting da, så virker som han ønsker noe mer etter hvert. Håper bare den noe mer er meg!

Anonymkode: 65d06...31b

Takk :D 

Så spennende da, godt å få ekslusiviteten på plass ihvertfall! Lykke til :) 

Anonymkode: fa4a2...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...