Gå til innhold

Vannpipe, v12, kreatin, peanutbutter jelly, snø, frosker og apekatter


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Jøss og bevares - smittende rytmer der :jepp: ....men den slags aktiviteter på en søndags sen ettermiddag, kan vi ikke gi vårt samtykke til! Fyss og fyss! :nei:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja herlig sang, huh? :fnise:

Passer da utmerket på en søndagskveld margareth!!

Herlig treningsøkt forresten :D Herlig å trene alene, det må jeg si. Hvertfall sålenge folk ikke GIDDER å svare om jeg spør folk om å bli med på noe aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, fine rytmer som får beina til å ville bevege seg - igjen - men: resten kan jeg egentlig styre meg for, gutt. Ikke helt min livsstil det derre, men det er kanskje din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg lever for harde livet jeg (uten all unødvendig luksus og tonnevis av babes). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men så er du kanskje heterofil? ;) Lever ikke i luksus eller med mye babes jeg heller :P (levde the american dream i USA forrige året, da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn helt vanlig (og veldig spesiell en) er bedre i hånden enn ti mannebabes på taket. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det sånn.. Jeg hadde ikke savnet norge! Levde rikmannslivet i USA, så savner det :( Norge er dyrt, alle folk her er så veldig sære i forhold til amerikanere også. Ikke misforstå, amerikanere er også sære, men om man hilser på noen her så ser de nesten stygt på deg om de ikke kjenner deg, og her i miljøet så tiltrekker piggete og svære hårsveiser jenter, mens en som ikke har så mye hår, eller ikke bruker en liter voks blir ikke sett like mye på. Det er sant.. På alderen min...

Så jeg liker ikke norge sånn veldig. Slipper inn alt for mye innvandrere også, og de kan snylte på skatten vår og trenger ikke engang å jobbe for seg. Det er det mest irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der med hilsing er veldig sant. Vi er ganske rare når det kommer til slike ting. :jepp:

Hvor i USA bodde du da? Du har sikkert sagt det, men jeg husker dessverre ikke hvor det var :sjenert:

Hm, jeg må være et unntak for jeg liker ikke noen piggete gutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i pensylvania ;)

www.jonrobin.blogg.no der er det masse stuff :)

Ja du er nok det, men er sant i miljøet her :P De liker masse voks! Klyser rett og slett... Kan være en som ser ut som en jævla fyrstikk, men om håret står rett opp eller han har stram sleik så får han mye oppmerksomhet. Her rundt liker jenter klyser, og noe mer jeg misliker med norge er at det er så JÆVLA mye klyser. I usa er klysene SUPERrike liksom og har nesten grunn til å være klyse, men her er de klyser samme fan, og jenter liker det. Spesielt når folk starter på BI e.l. så blir de superklyser med en gang for de tror de er rike, og kommer til å bli den nye røkke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser haugevis av de voks-guttene i byen også, og de har nesten alltid damer på slep ja :sukk: Ikke det at jeg vil ha en slik fyr da, men man kan jo begynne og lure på hvor de andre guttene er :)

Å, Penn ja, jo, da har jeg hørt det fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Det er irriterende... Det som er, hvertfall her rundt (av erfaring), så er det mange av de som alltid prøver å forandre seg og "dra damer", og bare er overfladiske og EIER IKKE personlighet. Synd jentene ikke innser feilene de har begått før de har vært bortpå flere av de...

Litt mer rolige/sjenerte typer får ikke like mange sjanser skal jeg si deg, men alle de jentene (på min alder såklart) jeg har blitt venn med har begynt å like meg før eller siden. Så sånn sett er det dårlig gjort! :P

Liker ikke å være sjenert i dagens Norge. Hater Norge, jeg. På alle måter utenom at vi lever relativt godt i forhold til andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...