Gå til innhold

Vannpipe, v12, kreatin, peanutbutter jelly, snø, frosker og apekatter


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest henriett3

Hahaha!

Har en søster som er matte og naturfag-geni. Hun hjelper meg med det, og så hjelper jeg henne med norsk og engelsk. :gjeiper:

Hva gjør du på? :)

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, heldig du. Her er det jeg som er skolelyset, selv om jeg må streve med å holde 4 i snitt :P

Ikke mye :o Chatter med ei venninne og ser tv før jeg skal legge meg :)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Haha! Er ikke alltid det er like lett å få hjelp av ei storesøster heller da.. Du vet.. søskenkjærlighet :gjeiper:

Akkurat nå sier jeg god natt osv til venner på chat, så da tror jeg at jeg sier god natt til deg også! Snakkes :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha joda! Men tviler på at det var verre enn sånn jeg og søstra mi var, for å være ærlig :P Til tider holdt jeg på å drepe hu liksom.. Klikka fullstendig! Huff.. Var ikke et snilt barn!

Tenker å legge meg selv ;)

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skoledag, ja... Alltid stress å få info, og starte med fag allerede på dag 2!!

Havnet i samme klasse, og vi har fått noe nye jenter. (1-2 av dem er ikke til å klage på!)

Fikk fagene jeg ønsket meg men har ikke matte, så må velge bort et av de, så det er en bummer... MATTE istedet for et fag innen økonomi som er morsomt og ENKELT, for jeg hater matte, men det er jo litt viktig også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg nok en gang vært hos naprapat med leggene. Har beinhinnebetennelse i begge.. Mer trykkbølgebehandlimg, rimelig vondt, men det hjelper. Snart kan jeg begynne å løpe litt igjen.

Resten av dagen skal jeg løfte med en kamerat, så er det hockeytrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Da har jeg nok en gang vært hos naprapat med leggene. Har beinhinnebetennelse i begge.. Mer trykkbølgebehandlimg, rimelig vondt, men det hjelper. Snart kan jeg begynne å løpe litt igjen.

Resten av dagen skal jeg løfte med en kamerat, så er det hockeytrening.

Har smerte i begge knærne mine jeg. Hatt det i 4 år nå, men legene finner ikke ut hva det er :( De sier at de tror det er idrettsskade.

Irriterende å ha smerter i beina altså!

Havnet i samme klasse, og vi har fått noe nye jenter. (1-2 av dem er ikke til å klage på!)

Så bra :biggrin: Mange av gutta i klassen min er heller ikke til å klage på :gjeiper: Jeg er så heldig at jeg går i klasse med naboen min da. Han er absolutt ikke til å klage på :nigo:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gutten med beinproblemene sine.

Ta vare på helsa di, det er den eneste du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff... slitt i 2 år nå! Funker ikke behandlingen her til slutt må jeg vel ty til operasjon, og da er det 8 % for å lamme en muskel i leggene pga de kan skjære feil, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...jammen dette er da ikke en vill fisk kan du skjønne!

Det er en hvit kake med noe brunt rundt.

Veldig godt faktisk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror vi har litt jobb foran oss her, gutt. ;)

God søndag til deg i alle fall. :kaffekopp: <---kakao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...