Gå til innhold

Travle gode dager

lilljan

Anbefalte innlegg

Nå satt jeg meg i sofaen og tok på tv. Plutselig sitter jeg klistret til skjermen og ser på alarm 113 og en 16 måneder gammel gutt som ikke får puste. Det var nervepirrende til slutt sto jeg mens jeg så på, klarte ikke å sitte. Ble helt stresset, det er mitt mareritt. Måtte etterpå gå å sjekke mine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magisk å luske seg inn på rommet til vår 4 åring med frokost, kake med lys, brus og gave. Dette fikk jeg aldri når jeg var liten, men jeg vet at jeg skal gjøre det med mine barn. Det var bare en utrolig start Åse de skinnende takknemlig øynene. :rodmer:

Åååh.... Så snill mamma du er! :) må ha vært en fin opplevelse for 4 åringen tenker jeg.. :)

Nå satt jeg meg i sofaen og tok på tv. Plutselig sitter jeg klistret til skjermen og ser på alarm 113 og en 16 måneder gammel gutt som ikke får puste. Det var nervepirrende til slutt sto jeg mens jeg så på, klarte ikke å sitte. Ble helt stresset, det er mitt mareritt. Måtte etterpå gå å sjekke mine egne barn.

Det glemte jeg å se!!! Tenkt hele uken jeg skulle se det, men så gikk det i glemmeboken.. hvordan gikk det egentlig med den lille gutten...?

Er kanskje litt tidlig ute, men god helg og god påske til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.... Så snill mamma du er! :) må ha vært en fin opplevelse for 4 åringen tenker jeg.. :)

Det glemte jeg å se!!! Tenkt hele uken jeg skulle se det, men så gikk det i glemmeboken.. hvordan gikk det egentlig med den lille gutten...?

Er kanskje litt tidlig ute, men god helg og god påske til deg! :)

Det er i grunn aldri for tidlig å ønske god påske eller helg, selv om jeg har en dag til på jobb.

Gutten hadde feberkramper og det gikk veldig bra. Men jeg kjente panikken som foreldrene må hatt når de holdt et livløst barn mens de ventet på ambulanse.

-----------

Nå hadde jeg ordnet barnevakt til i morgen. Jeg haddeen plan om å bestille kinobilletter og bord og late som ingenting. Selvsagt gjøre meg klar og ikke si noe til Handy før barnevakten kom. En romantisk overraskelse. Men i det jeg finner kinobillettene og skal bestille kommer jeg på at han skal ut med noen kompiser i morgen. Det er jo også så sjelden han gjør at jeg kan ikke ødelegge det. Åhh og jeg som nå gledet meg til å overraske! barnevakten reiser på påskeferie så da blir det en stund til neste gang

Endret av lilljan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at planen din ikke gikk. Men får håpe du kan overraske han med en sånn kveld en annen gang :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Åhh det var jammen tøft å være ferdig med påske. Med små barn i huset blir man liksom aldri uthvilt. En kollega sa at vitsen med ferie er å sove til man våkner av seg selv, men med to sjarmører som våkner lenge før vekkerklokken i hverdagen er ikke ferie det samme som å sove. Men det er for en periode. De skal vel dras opp av sengen med tid og stunder de og. Tenåringer - da er hevnen søt fra mor og far :fnise:

Eldstemann har vondt i halsen. Vi har faktisk den siste måneden vært gjennom tre penecillinkurer, men etter en liten uke av kurene blusset det opp igjen. Det er så frustrerende. Feber Har han også... Handy skal være hjemme i morgen hvis han har feber på morgenen. Da skal han prøve å få en time hos fastlegen og få tatt noen prøver kanskje vi må finne ut hvilke streptokokker han har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til eldstemann! :) Håper han snart blir frisk igjen da..

Jaggu var han ikke frisk igjen. Handy var noe irritert for å ha "sløst" bort sykt barn dag. Ikke alltid så lett å bedømme formen på morgenkvisten...

Nå er glass rødvin og drømmer om helg. Jeg skal drikke ut min gode venninne i helgen, som jeg også er forlover til. Det er ikke til å stikke under en stol at det er mye arbeid å lage utdrikningslag. Jeg kommer til å være glad når det er over. Håper hun blir fornøyd med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med utdrikningslag i helgen!

Er en god del jobb ja...

Håper fredagen er bra, og at lilljan har det fiiint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

lilljan! Kom tilbake til oss i dagbøkene sånn på ordentlig da! Pliiis! ;)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje jeg skal gjøre det nå når det er sommerferie om bare noen dager. Da har jeg mer tid til dere :rodmer:

Men selv om det er sjelden mellom oppdateringer har jeg nok lite å komme med av nyheter. Minstemann er blitt to år, jeg husker som i går at jeg gikk gravid med han. I dag har jeg forresten vært på foreldresamtaler i barnehagen om han. Jeg fikk konstantert det jeg allerede visste og det er at han er ualminnelig sjarmerende. Han har et blikk og smil som kan smelte alle. Til og med de to som hadde samtalen med meg gjentok det flere ganger. *sukk*

Om bare noen dager er det SOMMERFERIE i mange uker!!! Jeg gleder meg. Nå var jeg jo berørt av streiken og fikk en del fri pga. det. Men det var litt stressende for jeg viste aldri når meldingen om "tilbake" til jobb kom. Så det var nesten en lettelse når jeg fikk beskjeden.

I sommer har jeg tenkt å male en veggen på kjøkkenet. Noen tips? Det er nå helt hvite vegger med hvit kjøkkeninnredning og marmorfliser. Tenkte litt på grå, men kanskje del er litt kjedelig? Også må fargen være litt sterk siden det er den veggen vi sitter inntil når vi spiser og per nå har den fått noen flotte male- og ketchupflekker :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes blått er en fin farge på kjøkkenet jeg :)

:velkommen: du var ny her?

Jeg fant en nydelig blå her en dag, tror den het noe med hav *google* så blått er ikke et dårlig forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i grønt, og har malt en vegg på soverommet i "grønn orkide".

Lykke til med malingen, og NYT ferien! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Jeg syns grått er veldig fint og ikke kjedelig jeg altså, hvertfall hvis det er litt mørkere grå! Hvilken farge er det på marmorflisene da?

Og at Minstemann er en sjarmør har jeg da skjønt for lenge siden, etter å ha sett bilder! :jepp:

Deilig med sommerferie forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg malte kjøkkeninnredningen her grå, og syntes det ble veldig fint. Ikke kjedelig i det hele tatt :) Jeg har alltid vært begeistret for blå kjøkken, og har hatt det de fleste steder jeg har bodd. Nå ble det altså grått, men med blå detaljer (gardiner, spisebrikker osv), passer fint til grått :)

Og at minsten er en sjarmør ser en jo lett på bildene da. Likevel er det veldig hyggelig å få høre det av personalet i barnehagen som er sammen med han nesten hver dag :)

Forresten, veldig koselig med livstegn fra din kant igjen! Ikke la det bli for lenge til neste gang nå, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg står mellom grå og blå. Synd de ikke deler ut prøver lenger. Hva får jeg hvis jeg blander blå og grå? :fnise:

Skal også male guttene sitt rom. De er også helt hvite. Det ble hvit siden jeg var gravid midt i oppussingen og da viste vi ikke om det var gutt eller jente vi ventet også skulle barna bytte rom når babyen skulle få eget rom. Men nå er jeg lei hvit! :snurt:

Familien vil forresten ligge i telt, det er for meg en meget alternativ reise. Jeg kjenner jeg blir litt svett av det. En helg i et telt med dårlig luft og vonde rygger. Jaja, alt må prøves minst en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, har følelsene litt utenpå nå når jeg kommer fra avslutningsfest på jobben, med de store som skal videre i løypen. Jaggu har vi noen diskusjoner og uenigheter men man blir glad i de også og jeg tror det er gjensidig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinte i går og veien var kort til nærmeste uteservering etter at arbeidsdagen var over. Må jo starte ferien med et pang! Kom hjem på kvelden og mannen hadde invitert søsteren sin og samboer på grillings. Så da inntok jeg alkohol fra Kl 14.00 til 01.00. Det merker jeg i dag. Men jeg skal ikke la Handy få æren av å se det :gjeiper: Da mobber han meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Skjønner godt at du kjenner det i dag, med så mange timer med drikking i går. Jeg husker en gravid liljan som lengtet etter vin og en fest i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...