Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

Betale 2 kr koppen for kaffe på jobb?! Den jobben din blir bare rarere og rarere, altså! Har jobbet et sted der de ikke hadde råd til å spandere kaffe jeg også, men da tok kaffedrikkerne med seg en pose kaffe sånn av og til og krysset av på en liste at de hadde bidratt. Mye koseligere enn å skrangle rundt med kronestykker, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, en ganske rar jobb... Tro meg det tar lang tid når man har 15 minutters lunsj og skal stå på lang rekke foran kaffemaskinen så den kan lage en skvett kaffe til oss.

Endret av lilljan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn lilljan. Så teit.

Jeg er jo i praksis nå og legger merke til en del ting som er .. latterlige. Jeg føler de drukner i alt mulig annet enn selve undervisningen. Jeg koker av og til over hvor mye rart vi må gjøre som studenter også. Ingen kan fortelle meg at det er utviklende for min lærerrolle at jeg skal sitte på et møte i fire timer der de diskuterer musikkvalg til juleavslutningen. Snakker om ressursbruk! FIRE TIMER! Ikke ble det avgjort noe heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg rotet meg en kjapp tur inn på kg, før shopping - av mat. Vi skal feire 2xbursdag i morgen med ca 12 gjester. Vi serverer kveldsmat, varme rundstykker med mye godt pålegg og varm sjokolade - så da håper jeg litt på regn og vind, så jeg kan tenne stearinlys og skape den rette stemningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg tror det blir veldig koselig, ikke så mye stress som det å lage middag til så mange rett etter jobb heller. Nå får vi noen timer på oss til å støvsuge, slappe av, rydde og lage klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Så koselig med livstegn fra søte liljan igjen :) Enig med Supra, den jobben din har mange rare og spesielle uskrevne regler. Kommer det en stakkars vikar inn, kan den virkelig trampe i salaten flere ganger om dagen :daane:

Kos dere med bursdag i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eldstemann levert i barnehage, de skulle på busstur. Han vil alltid være hjemme fra barnehagen når han kan, men i dag var det full nekt. Busstur skjønner du vel, mamma?

Minstemann er hjemme, vi skal snart på venninnelunsj. De skal ha med seg sine minstebarn. Det blir koselig.

I dag får jeg ikke trent heller, barnevakten har meldt avbud - den er lei. Iallefall på en onsdag siden jeg da har fri på jobb og virkelig har noe overskudd til trening. Nå har jeg trent 3-4 dager i uken i over ett år - fra ingenting til så mye. Men jeg merker at jeg nærmer meg litt utskeielser nå i mørketiden altså. Bare innesitting og kosespising. Skjerpings :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så deilig med en fridag i uka! Virker som du nyter den også, og bruker den til ting du koser deg med. Fort gjort å falle i vaske hus-fella når en har en fridag, men noe av hensikten er jo å gjøre ting man ikke rekker ellers, tenker jeg.

Du er jammen flink som trener så mye, altså! Spesielt siden du ikke trente så mye før. Jeg er imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg hjemme med intet mindre enn to syke barn som er i storform, men begge har feber og stygg hoste. De er likevel høyt og lavt og forventer underholdning fra mamma'en må vite. Nesten litt greit at de har et konkret symptom som feber, ellers hadde jeg hatt dårlig samvittighet ovenfor jobben i dag. Det er forresten første gang de er syke i høst, det er jeg imponert over mtp hvor mye syk storebror var t første halvåret. Bare vi ikke starter en trend nå.

Endret av lilljan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...