Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Alt er veldig fint her. Er bare veldig treg å oppdatere. Dagen er full av barn, jobb, trening, husvask. Får jeg litt tid så broderer jeg eller ser på tv. Spennende dager :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*huke deg opp på mine innlegg* :)

Jeg har enda ikke klart å forstå hvem du var før.... Kanskje du kan sende meg en pm og friske opp hukommelsen min litt....?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm sendt loevinna!

Jeg ser på beretninger om begynnelsen og er helt gråtkvalt. Føles ikke så lenge siden jeg dro hjem med min lille bylt på under 2 (!) kilo. Det er jaggu ikke rart jeg er lykkelig :rodmer:

Minstemann har feber i kveld og er urolig. Jeg kom hjem fra trening og merket Athen var varm og målte han til 38. Så da måtte jeg jo ringe jobben. ISJ!

Håper det er noen kjappe tenner på vei ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: så hyggelig at du var deg da!!! hehehe :)

Du er du og du duger! :fnise:

---------

Nå er det endelig gjenforening med sofaen. Med to små røvere i hus tar jeg meg stadig å lengte til sofaen og at gullissene sover. Dette høres vel negativt ut. Men dagene går jo i ett med full rulle og da er det ekstra deilig med tid for seg selv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eldstemann og jeg hjemme. Vi har vært på helsestasjon, bibliotek og kafé. Nå slapper vi av med en film. Egentlig burde jeg gjort noe fornuftig, men alltid skal vi gjøre noe fornuftig. Blir helt sprø av husarbeid - man blir jo aldri ferdig så om jeg slapper av i dag betyr jo ikke noe. Husarbeidet er der uansett i morgen. Og hvis jeg gjør det i dag, så er det likevel husarbeid der i morgen. Vond sirkel :(

Dagene nå går til planlegging av bursdagsfest. Det må være lykken i livet å bli fire år! Pølser, ballonger, invitasjoner, kaker, is, biler- tallerkener, kopper, godtepose, fiskedam. Det er hete stikkord for oss. Første bursdag med barnehage og superstas

På helsestasjonen fikk jeg observere mens han og helsesøster pratet. Veldig spennende å se hva han kan og ikke kan. Han har veldig godt språk. Men det er vel i grunn ikke så rart for snakketøyet er ikke i ro annet enn når han sover (ikke alltid i ro da heller). Det kan virke som han trenger videre undersøkelse av synet. Jeg ble litt overrasket over at jeg ikke har tenkt på det før. For han faller og snubler i alt. Jeg har alttid tenkt at det var alderen.

I kveld er det Zumba og beretninger om begynnelser :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tenk at Prinsen snart er 4 år! :rodmer:

Du går også på Zumba, ja. Jeg går minst en gang i uka, to hvis jeg har anledning, og synes det er kjempeartig! :)

Godt å høre fra deg igjen her inne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som rett og slett ikke får til Zumba...?? :sjenert:

Men det ser artig ut, og dere er flinke dere som får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som rett og slett ikke får til Zumba...?? :sjenert:

Men det ser artig ut, og dere er flinke dere som får det til :)

Får det heller ikke til :sjenert:

Finnes ikke koordinert :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Er det bare meg som rett og slett ikke får til Zumba...?? :sjenert:

Men det ser artig ut, og dere er flinke dere som får det til :)

Jeg får heller ikke til alt, men da bare later jeg som :ler:

Uansett, det er så gøy at jeg blåser i om jeg ikke får til og ser dum ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er du og du duger! :fnise:

---------

Nå er det endelig gjenforening med sofaen. Med to små røvere i hus tar jeg meg stadig å lengte til sofaen og at gullissene sover. Dette høres vel negativt ut. Men dagene går jo i ett med full rulle og da er det ekstra deilig med tid for seg selv,

Høres helt normalt ut spør du meg....

:ler:

Zumba er forresten kjempe gøy!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zumba er gladtrening. Jeg trener det bare en gang i uken. I tillegg trener jeg step og styrke. Men det er zumbaen jeg blir mest glad av når jeg trener. Step er tungt!!!

5 arbeidsdager til påskeferie. :rodmer:

Da blir det hytten og og påskehare, kryssord og svigerfamilie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isj, jeg skar meg nettopp på hånden. Jeg hater blod, måtte ut å trekke frisk luft og det for et lite kutt. Pyse :fnise:

I ettermiddag har vi vært ute siden vi kom hjem fra jobb og barnehage. Barna og jeg er lykkelige i joggesko og jakke. Sol er jo nesten glemt hos barna. Så lenge siden sist er det. Alle naboene er ute. Eldstemann sykler frem og tilbake i gaten med alle vennene som bor her, mens minstemann roper og hoier på de. Han vil nok helst være med. Nå må jeg rydde i morgen blir det nok et lite besøk av nærmeste familie. Da er det 4 årsdag i huset. Jeg sa i dag til han "mamma er så stolt over deg at jeg blir nesten litt bløt om hjertet" det var vanskelig å forstå. :rodmer: han var sikker på at det flotte hjertet han hadde perlet i barnehagen var blitt våt :rodmer:

Det er bare to arbeidsdager til påskeferie!!! Den kunne ikke kommet et minutt senere tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magisk å luske seg inn på rommet til vår 4 åring med frokost, kake med lys, brus og gave. Dette fikk jeg aldri når jeg var liten, men jeg vet at jeg skal gjøre det med mine barn. Det var bare en utrolig start Åse de skinnende takknemlig øynene. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...