Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

:velkommen: du var ny her?

Jeg fant en nydelig blå her en dag, tror den het noe med hav *google* så blått er ikke et dårlig forslag

Takk! Jeg er ny her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Skjønner godt at du kjenner det i dag, med så mange timer med drikking i går. Jeg husker en gravid liljan som lengtet etter vin og en fest i blant ;)

Det husker jeg godt også, vi kunne jo knapt nevne vin eller fest uten at lilljan begynte å drømme om tiden etter graviditeten. :ler: Hvordan står det forresten til med planene om graviditet nummer tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg var sikkert i overkant misunnelig på dere da. Men jeg har tatt det igjen om enn ikke med så høy frekvens som før :)

Sankt hans med barna var magisk. Nabolaget hadde et kjempebål og alle hadde med litt mat hver til bordet. Mye godt. Barna synes bålet var nydelig fint og varmet godt i sommerkvelden. Aktiviteter og premier til alle barna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo ny baby så har storebror uttalt seg i dag.

Vi sitter på kjøkkenbordet og perler og lillebror bare ødelegger og tømmer perler utover gulv og bord. Etterhvert får jeg nok etter hundrevis av "nei, det er ikke lov". Jeg ender opp med å ta ham bort mens jeg sier "du er ikke snill" da kommer det tørt fra storebror: "det er jo det jeg har prøvd å fortelle dere!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Hvordan skal en tolke den? At det er nok med de to du har, eller drømmer du fortsatt om en til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvordan skal en tolke den? At det er nok med de to du har, eller drømmer du fortsatt om en til? ;)

At eldstemann mener han har nok med 1 bror :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pannekaker med blåbærsyltetøy til frokost. Nå leker barna sammen på rommet det gir meg alltid en så god følelse når jeg ser og hører at de setter pris på hverandre. Etterpå skal vi gå en tur til biblioteket og låne sommerlektyre til liten og stor :)

Vurderer også dus gammelrosa på kjøkkenet. Det er jo et meget mannsdominert hjem så litt rosa hadde vært bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal lage en til siden de du har setter sånn pris på hverandre. ;)

Jeg er alltid pro rosa! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lilljan! :) Inne og prøver å oppdatere meg bittelitt. Håper alt er vel :)

Ikke så mye å oppdatere seg på her, dog veeeeldig glad for at du er her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for drømmehelger, og ja til flere slike!

Kjekt å være her igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...